[FM-502] Slachtoffer Overlijden

  • Ik heb nu meerdere meldingen gehad met slachtoffers echter de tijd wanneer je een ambulance stuur maak nu niks uit elke slachtoffer overleeft het wel. is het niet beter om hier meer realistisch te maken door een tijd balk te plaatsen in procenten bij 100% is het logis dat de slachtoffer het overleeft en bij 0 % dat het is overleden en dat je geen ambu stuurt maar een motulance.

  • Ik krijg nu meldingen van een bloedneus waar een ambulance voor moet komen. Kan die melding er uit? Niet echt realistisch.


    Meldingen die ik graag wil zien:


    - Onwelwording
    - Lichamelijk letsel door ongeval
    - Neurotrauma
    - Reanimatie ( waar dan 2 ambu's voor moeten komen )

  • Maak je alsjeblieft niet geen zorgen om de meldingen. Betreft momenteel sowieso een 'kleine' versie van de ambulance al zeg ik het zelf. Graag zie ik deze uitbreiden maar zoals misschien overal al gezegd. We zijn beperkt in de tijd.


    Overigens zijn wij niet van plan om slachtoffers dood te laten gaan. Misschien wel realistischer. Maar voorlopig nog niet aan de orde. Zo kan iedereen op elk gewenst moment spelen en ben je niet 'verplicht' de hele nacht te spelen omdat de meldingen maar niet ophouden.

  • Het valt me op dat slachtoffers hun leven wel achteruit gaat, maar uiteindelijk ergens bij het einde geel blijft hangen zeg maar.
    Dus is mijn suggestie: Slachroffers kunnen overlijden, gebeurt ook wel eens in het echt ;)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • klinkt wel realistisch dat slachtoffers kunnen overlijden.
    Maar goed dan zou je dus een instantie moeten hebben die de slachtoffer kunnen oppikken, kan een credit opleverende instantie worden voor er bij in het spel..
    Alleen wordt het wel lastig want dat soort instanties worden niet aangestuurd door de alarmcentrale.

  • Ik denk wel dat ik weet wat er bedoeld wordt...
    Zeker de optie om te kijken voor een mortulance zoals in 112 simulator...
    Echter is al vaker besproken dat dit spel niet te veel op de ander moet gaan lijken.
    Of het invoeren van een begrafenisonderneming of hoe je het wilt omschrijven moet invoeren....
    Realistisch is het wel, en wordt idd niet aangestuurd door de meldkamer. En als je dit gaat toevoegen dan kun je zoveel andere ''randzaken''toevoegen dat je waarschijnlijk het doel van het spel uit het oog zult verliezen.

  • klinkt wel realistisch dat slachtoffers kunnen overlijden.
    Maar goed dan zou je dus een instantie moeten hebben die de slachtoffer kunnen oppikken, kan een credit opleverende instantie worden voor er bij in het spel..
    Alleen wordt het wel lastig want dat soort instanties worden niet aangestuurd door de alarmcentrale.

    Over het invoeren van een mortulance/lijkenwagen kunnen we kort zijn; dit zal niet ingevoerd worden: Lijkenwagen


    Groet, Data

  • Het valt me op dat slachtoffers hun leven wel achteruit gaat, maar uiteindelijk ergens bij het einde geel blijft hangen zeg maar.
    Dus is mijn suggestie: Slachroffers kunnen overlijden, gebeurt ook wel eens in het echt ;)

    Overigens gaat hun leven niet achteruit. Dat het balkje in het geel blijft hangen komt doordat de aanwezige TS tot een bepaalde mate EHBO kan toepassen, waarna er alsnog een Ambu benodigd is.

  • klinkt wel realistisch dat slachtoffers kunnen overlijden.
    Maar goed dan zou je dus een instantie moeten hebben die de slachtoffer kunnen oppikken, kan een credit opleverende instantie worden voor er bij in het spel..
    Alleen wordt het wel lastig want dat soort instanties worden niet aangestuurd door de alarmcentrale.


    Ik denk wel dat ik weet wat er bedoeld wordt...
    Zeker de optie om te kijken voor een mortulance zoals in 112 simulator...
    Echter is al vaker besproken dat dit spel niet te veel op de ander moet gaan lijken.
    Of het invoeren van een begrafenisonderneming of hoe je het wilt omschrijven moet invoeren....
    Realistisch is het wel, en wordt idd niet aangestuurd door de meldkamer. En als je dit gaat toevoegen dan kun je zoveel andere ''randzaken''toevoegen dat je waarschijnlijk het doel van het spel uit het oog zult verliezen.

    Zoals Kevej al zei, die worden niet door de alarmcentrale gestuurd


    Maar is er geen optie om slachtoffers te laten overlijden, want tja, als je realistisch kijkt blijven ze jammergenoeg niet altijd leven, denk maar eens aan de melding ongeval met trein en persoon of misschien die van personenauto of het ingestorte vliegtuigje ;)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • De mortulance zal voorlopig niet in het spel komen. Het idee is dat je dit spel altijd en overal kan spelen. Als er dan een uitgebreidere tijdsdruk op gaat komen omdat slachtoffers in een bepaalde tijd overlijden, streeft dit verre van ons doel voorbij.
    Dan kan ik zelf als speler beter 50 mortulances in plaats van 50 ambulances gaan kopen.