[FP-005] Account Reset

  • gewoon een simpele tool om je hele account te resetten, je behaalde credits en awards blijft dan behouden maar je heb de kennis om opnieuw te starten enof voor nieuwe spelers die een fout hebben gemaakt dat ze dan niet eerst hun account moeten gaan verwijderen/opzeggen en dan weer opnieuw registreren.
    eventuele premiumschap als je die mocht hebben blijft dan gewoon behouden.


    echter aangekochte coins krijg je er niet mee terug ( dit even in je achterhoofd houden) maar als je slim speel en je vult je zakken van de zak van sinterklaas heb je die coins helemaal niet nodig...

  • tja...je moet wat als je alle awards op goud heb staan, sommige gamers wissen hun account, melden zich opnieuw aan en beginnen weer overnieuw om met een schone lei te beginnen.


    Het lijkt mij dat dit makkelijker kan.

  • Een soft/hard reset optie van je account is niet zo heel gek en zou voor nog best wel wat spelers een uitkomst bieden, je ziet het wel vaker bij spellen... en regelmatig hoor je dat beginners hier (waarvoor het spel al best moeilijk is om mee te starten) een slechte start maken door iets verkeerds te bouwen en dan weer opnieuw moeten beginnen door het account te verwijderen. Dat is ook een vreemde manier vind ik zelf.


    Verder zou je dan ook eraan toe kunnen voegen dat wie een reset doet, zijn waarde aan kazernes/credits als bonuspunten krijgt waardoor je bonussen ontvangt (bij 5 miljoen credits kan je in het begin 5 gratis kazernes plaatsen of dat je een 'korting' krijgt op je gebouwen ik noem maar wat).


    Met creatief nadenken kan er misschien wel meer uitgehaald worden dan je denkt, en het spel kan echt nog wel wat extra's gebruiken vind ik. Het enige wat ik momenteel doe met credits is het oppotten ervan en verder bouwen heb ik ook niet zo'n zin in. Dus het resetten van mijn account waardoor ik bonus credits krijg waar je weer andere bonussen van krijgt (of kan kopen) is dan ook wel iets wat mij leuk lijkt om eens te doen en weer echt opnieuw kan beginnen met bouwen/spelen.

  • precies @Lazora, perfect verwoord


    het is wel zo dat als je account verwijder en je heb een premium account, een voertuigafbeeldinsg- enof een incidentenafbeeldingsbestand dat je dat ook kwijt raakt met een reset is dat dus niet het geval, ik kan natuurlijk niet instaan voor als je iets heb gekocht met coins maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat voor heel veel dingen in het spel de lol er snel af is, door die lol opnieuw uit te vinden kijk je naar alternatieven en verander je gameplay.


    met zo'n reset of hoe je het ook mag benoemen krijg je dus die kans, maarja wie zijn wij om dat te bepalen, men komt hier alleen maar als ze willen switchen en hetgeen wat ze in de eerdere gameplay hebben geleerd of iedergeval de fouten die ze hebben gemaakt in een nieuwe set te willen verbeteren.

  • Het lijkt mij in elk geval erop dat hier nog wel eens naar gekeken kan worden. Vooral om een langdurig speelplezier te bevorderen, en in dit geval mag je 2 opties dus hebben:


    Hard reset - Je wilt je hele proces kwijtraken zo ook awards etc. maar met behoud van coins/premium en betaalde zaken
    Soft reset - Je levert je kazernes/credits in (verder behoud je alles) en bouwt de waarde ervan op met een aparte teller die aangeeft hoeveel je opgespaard hebt, en deze kan besteden voor speciale doeleinden (nader te bepalen) OF dat deze waarde blijft staan en dat je daarvoor meer mogelijkheden krijgt hoe hoger dit komt?
    Graag ook met een extra beveiliging dat je niet per ongeluk erop klikt zomaar.


    Je speelt om te bouwen en persoonlijk wil ik iets opbouwen wat blijft (zonder dat weer kwijt te raken) zodat ik hoger kan komen. Wij mensen hebben soms behoefte aan verandering ook.


    @Woukaa Moet ik deze suggestie nog even apart posten of is het hier goed genoeg?

  • Is dit eigenlijk al doorgevoerd? Ik kan het namelijk nergens vinden en ik zou wel opnieuw willen beginnen namelijk :)

    Nee, je kan je account verwijderen en een nieuw account beginnen.

    Dat is de enige oplossing.