[VP-005] Arrestantenbus (DB-AV)

  • Hey iedereen, admins.


    -> Kunnen we geen transport busje voor gevangen krijgen?
    Zodat je geen 2 Noodhulp wagens hoeft te sturen?
    Maar gewoon één transport busje die gevangen naar het burau brengt?
    Ik zal dat busje het liefst gewoon op ieder bureau hebben :P Zodat de NH wagens andere dingen kunnen doen ipv transporten.



    - Groetjes,
    Sh4d0wNL

    Verzorgende IG in de wijk regio HSO (R'dam)


    IGN: Sh4d0wNL Team: VRR & HM & Buren Regio: 010

    1 team 1 taak VRR & HM & Buren

    "Niets doen, is altijd erger dan niet proberen."

  • Er worden geen twee of meer arrestanten vervoerd in een standaard noodhulp politiebus. Dit in verband met het gescheiden houden van arrestanten.


    De arrestantenbussen rijden voornamelijk in de drukke regio's (lees grote steden) en bieden plaats aan vier arrestanten. Deze bussen rijden alleen ter vervoer en voeren geen noodhulp uit. Kunnen ook preventief ingezet worden bij geplande evenementen (festivals, demonstraties ect.) waarbij arrestanten verwacht worden.

  • Er worden geen twee of meer arrestanten vervoerd in een standaard noodhulp politiebus. Dit in verband met het gescheiden houden van arrestanten.

    Ja inderdaad. Is ook dat de arrestanten na de aanhouding met elkaar geen informatie meer kunnen uitwisselen. In verband met de bewijslast van de politie tegen de verdachten.


    De arrestantenbussen rijden voornamelijk in de drukke regio's (lees grote steden) en bieden plaats aan vier arrestanten. Deze bussen rijden alleen ter vervoer en voeren geen noodhulp uit. Kunnen ook preventief ingezet worden bij geplande evenementen (festivals, demonstraties ect.) waarbij arrestanten verwacht worden.

    Het twee punt zou je wel zo een busje kunnen introduceren voor bijvoorbeeld het vervoer van vier arrestanten bij bijvoorbeeld een demonstratie. Daar ben ik het helemaal mee eens @koenb. Leuk idee!


  • Ja inderdaad. Is ook dat de arrestanten na de aanhouding met elkaar geen informatie meer kunnen uitwisselen. In verband met de bewijslast van de politie tegen de verdachten.

    Klopt, anders kan je ze net zo goed samen in een cel zetten. Dat doen we ook niet in de praktijk.




    Het twee punt zou je wel zo een busje kunnen introduceren voor bijvoorbeeld het vervoer van vier arrestanten bij bijvoorbeeld een demonstratie. Daar ben ik het helemaal mee eens @koenb. Leuk idee!

    Het zegt niet dat ze de vier plekken ook vol moeten krijgen. Ze vervoeren net zo goed een arrestant, lastig of niet. Ook kunnen ze vervoer tussen cellencomplexen verzorgen.


    Busjes van de noodhulp worden bij voorkeur wel gebruikt bij lastige arrestanten aangezien er een dikke plexiplaat tussen de bestuurder en achterruimte zit. Bij een normaal voertuig is dit vervoer te riskant.

  • Zou ik persoonlijk toch eerst de ME in het spel willen zien zodat een eventuele arrestantenbus hier een aanvulling op is/kan zijn. Eigenlijk zouden er ook gewoon cellencomplexen in het spel geïntroduceerd moeten worden aangezien dit in de realiteit alleen nog maar gebruikt word voor het in bewaring nemen van arrestanten. En dan zou je bij deze complexen dus mooi zo'n arrestantenbus aan kunnen schaffen.

  • Eigenlijk zouden er ook gewoon cellencomplexen in het spel geïntroduceerd moeten worden aangezien dit in de realiteit alleen nog maar gebruikt word voor het in bewaring nemen van arrestanten.


    cellencomplex is al in het spel geintroduceerd, echter alleen in teamplay en kan worden aangekocht door de admins / penningmeester idem voor de cellenuitbreidingen


    Screenshot_48.png

  • De arrestantenbussen rijden voornamelijk in de drukke regio's (lees grote steden) en bieden plaats aan vier arrestanten. Deze bussen rijden alleen ter vervoer en voeren geen noodhulp uit. Kunnen ook preventief ingezet worden bij geplande evenementen (festivals, demonstraties ect.) waarbij arrestanten verwacht worden.

    dan lijkt het me het nog steeds een goede add-on :)

  • MPR

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “[VP-005] Arrestantenbus” naar “[VP-005] Arrestantenbus (DB-AV)”.