Teveel MMT-Inzetten

  • 1) Ik geloof je wel, ik wil gewoon aantonen dat het blijkbaar variabel is
    2) Ik had het hier over de OVD-G , niet over de MMT's want die vraagt hij hier ook .
    3) Vlakbij de nationale luchthaven in Zaventem ( Belgie ) is een soort van calamiteitenhospitaal / dus op 8km van het incident zijn 30 traumabedden ter beschikking // zo kun je met een beperkt aantal ziekenwagens en mmt's over en weer rijden
    4) ga jij nu iedere posting van mij disliken ? Klein kind !!!!!

  • En bij ons stond er dus bij 13 slachtoffers we hebben een MMT nodig...
    Lijkt wel of jullie me niet geloven ofzo ?

    Het lijkt wel of jij niet wil lezen dat wij aangeven dat het kennelijke variabel is..... Nergens is gezegd dat we je niet geloven.... Wij geen OVD-G, stijnh wel. Jij 13 MMT wij slechts 7.

  • tjonge wat een gezeur allemaal....heb helemaal geen zin om alles te lezen, er is een extra toevoeging van een nieuwe inzet
    maar je kan ook teveel zijken.


    ik vond de inzet echt top, men verwacht natuurlijk dat ze de inzet met 5 minuten klaar zijn, het is toch veel leuker met meer variabelen iets met t hele team te ondernemen das uiteindelijk ook t doel van dit spel, lekker bezig zijn, normaal zijk ik ook...maar de ene vos 6 zal de andere vos 6 niet zijn.

  • Luister vriend!
    Aangezien deze website niet uit zich eigen vernieuwd, liep ik dus achter de feiten aan.. aangezien ik nog niet had gelezen over de OVD-G
    Dus doe nou niet direct zo Stouw!

    Vriend? Zover ik weet heb ik niet met je op school gezeten en niet met je geknikkerd...
    Ik heb altijd geleerd dat ik mijn eigen vrienden kies... dat doe ik zorgvuldig. Ik snap dat je de discussie niet leuk vindt en dat je baalt dat je 13x een mmt nodig had.... Tough luck. Maar je kan gewoon normaal blijven reageren.


    Doe jij nou is ff rustig met je nummertje 4 halve tamme je kan wel zien dat je van belgie komt.. kunnen de humor van kaaskoppen niet waarderen.... mongol!

    En er is al helemaal geen reden om te gaan lopen schelden en beledigen.... Hij heeft wel gelijk met nummer 4. Iedereen die iets zegt wat niet in je straatje past geef je een dislike.... Zegt meer iets over jou dan over een ander....

  • Tenslotte zijn we ook om mekaar te helpen hier ...


    Ik heb om 14u05 een team inzet gestart, en om 14u31 waren alle slachtoffers vertrokken naar het ziekenhuis ...


    Kijk naar puntje 3 van hierboven en je slachtoffers zijn zo verdeeld met een minimum aan diensten.

  • Vriend? Zover ik weet heb ik niet met je op school gezeten en niet met je geknikkerd...Ik heb altijd geleerd dat ik mijn eigen vrienden kies... dat doe ik zorgvuldig. Ik snap dat je de discussie niet leuk vindt en dat je baalt dat je 13x een mmt nodig had.... Tough luck. Maar je kan gewoon normaal blijven reageren.


    En er is al helemaal geen reden om te gaan lopen schelden en beledigen.... Hij heeft wel gelijk met nummer 4. Iedereen die iets zegt wat niet in je straatje past geef je een dislike.... Zegt meer iets over jou dan over een ander....

    Al zal je de laatste zijn op deze wereld bol, ook dan zal ik niet met je knikkeren! maar goed dat ter zijde... ik vroeg niet om een discussie.. ik gaf alleen aan waar het team mee te kampen had.... 13 x mmt..



    Ik scheld niet en beledig niemand. ik gaf positieve feedback :D o omdat ik iemand een dislike geef, zegt het direct meer over mij dan een ander ? wtf guy

  • Nieuwe inzet, leuke inzet, en dat gediscussieer hoef me ook niet lijkt me, 7x, 13x of al is het 18x MMT, tis een teaminzet waar iedereen bij kan helpen, desnoods moet je, zoals eerder gezegd, ff heen en weer een paar keer keertjes met z'n allen. Misschien niet 100% realistisch, maar aan de andere kant is het ook weer maar een spelletje

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • wij in het team 2 personnen binnen een uur alle 60 so naar ziekenhuis gebracht 1 nadeel spel gaat laggen als je teveel wagens stuurt maar is een leuk incident goed bedacht veder heb ik er niks over teklagen had iemand die iets teveel ambu en mmt stuurde

  • tjonge wat een gezeur allemaal....heb helemaal geen zin om alles te lezen, er is een extra toevoeging van een nieuwe inzet
    maar je kan ook teveel zijken.


    ik vond de inzet echt top, men verwacht natuurlijk dat ze de inzet met 5 minuten klaar zijn, het is toch veel leuker met meer variabelen iets met t hele team te ondernemen das uiteindelijk ook t doel van dit spel, lekker bezig zijn, normaal zijk ik ook...maar de ene vos 6 zal de andere vos 6 niet zijn.

    Indd

  • Dit is een leuke inzet top gedaan
    Door team ziekenhuis te plaatsen en ziekenhuizen van team leden open te zetten zijn de slachtoffers zo weg en plaats van te voren een ugs als je vaste plek heb om de scenario te maken dit voorkomt lange reis tijden en is de inzet in een mup van tijd weg gewerkt.