Teveel MMT-Inzetten

  • Volgens mij hebben jullie compleet, maar dan ook compleet de plank mis gelagen bij deze melding..... Team-Inzet VOS 6 Vliegtuig neergestort


    Er wordt meer dan 10 keer om MMT gevraagd (13 keer bij ons).. HOE DAN??? Lekker onrealistisch...


    Of sla ik nu volledig de plank mis ;) dat kan natuurlijk ook :)

  • is toch een teaminzet dus dan heb je toch meerdere mmt's dus zo onlogisch is die eigenlijk niet heb hem al getest in me eentje levert lekker op in ieder geval:


    21344 voor inzet,
    3952 behandeling slachtoffers,
    22191 transport slachtoffers,
    9552 transport slachtoffers met mmt

  • Volgens mij hebben jullie compleet, maar dan ook compleet de plank mis gelagen bij deze melding..... Team-Inzet VOS 6 Vliegtuig neergestort


    Er wordt meer dan 10 keer om MMT gevraagd (13 keer bij ons).. HOE DAN??? Lekker onrealistisch...


    Of sla ik nu volledig de plank mis ;) dat kan natuurlijk ook :)

    het is inderdaad teaminzet en vind ik best logisch
    Bij een echte melding zal dat ook makkelijk kunnen dat bij zoveel patiënten een MMT arts nodig is dus ja snap ik het wel de van de makers

  • Dan zal ik wel volledig de plank mis slaan


    Dat er een MMT gevraagd wordt, oké!
    Maar der moesten 13 patienten met MMT vervoerd worden.....
    En dan zeggen jullie zo makkelijk, het is een team-inzet... ja dus ?
    Niet ieder team beschikt over zoveel MMT noch MMT Aangezien het een vrije duur iets is....


    Maar nogmaals, ik zal de plank wel misslaan


    P.S wij hadden meer als 30,000 kwa opbrengst

  • Als ik nu het aantal MMT patienten verlaag, krijg ik een forum bericht waarom is het verlaagd.


    Het aantal mensen dat MMT nodig is bij een flink vliegtuig schat ik in deze best realistisch eigenlijk. Dat ze allemaal afgevoerd moeten worden onder begeleiding. Ja mwha daar kunnen we over discussiëren. Bij zo'n groot ongeval zul je minder snel je arts mee sturen ivm capaciteit.

  • Als ik nu het aantal MMT patienten verlaag, krijg ik een forum bericht waarom is het verlaagd.


    Het aantal mensen dat MMT nodig is bij een flink vliegtuig schat ik in deze best realistisch eigenlijk. Dat ze allemaal afgevoerd moeten worden onder begeleiding. Ja mwha daar kunnen we over discussiëren. Bij zo'n groot ongeval zul je minder snel je arts mee sturen ivm capaciteit.

    Nou ja... het blijft nog altijd een spelletje.... En ja ik ben geen realistische speler....
    Hell ik heb zelfs een politieheli op Texel...


    Maar wat ik wel mis @Woukaa is de benodigde OvD-G. Of zijn die bewust weggelaten? Het zijn immers meer dan 3 slachtoffers :D

  • Ik heb de melding niet zelf nog getest, wordt de OvD-G niet gevraagd? Zeker omdat er meer dan 3 slachtoffers zijn zouden er sowieso een gevraagd moeten worden.
    Wat ik wel weet is dat we er maar 1 kunnen vragen per inzet, niet meer.

  • Ik heb de melding niet zelf nog getest, wordt de OvD-G niet gevraagd? Zeker omdat er meer dan 3 slachtoffers zijn zouden er sowieso een gevraagd moeten worden.
    Wat ik wel weet is dat we er maar 1 kunnen vragen per inzet, niet meer.

    Staat bovenaan niet bij benodigde voertuigen, maar wel bij de patiënten.

  • Ik heb de melding niet zelf nog getest, wordt de OvD-G niet gevraagd? Zeker omdat er meer dan 3 slachtoffers zijn zouden er sowieso een gevraagd moeten worden.
    Wat ik wel weet is dat we er maar 1 kunnen vragen per inzet, niet meer.

    Ik denk zelf dat hier wat fout is gegaan, met het aanmaken van de nieuwe melding.
    Bij ons in het team is er 0 keer gevraagd voor een OVD-G en 13 keer om een MMT arts / wagen / helikopter.. wat dus er dus voor heeft gezorgd dat we 13 keer de slachtoffers met de MMT hebben moet vervoeren, waardoor we 12 uur met de melding zijn bezig geweest.


    Ik denk dat het dus is omgedraaid...

  • Ik had er toch wel 1 nodig ...

    Wij dus geen 1.....

    Ik heb de melding niet zelf nog getest, wordt de OvD-G niet gevraagd? Zeker omdat er meer dan 3 slachtoffers zijn zouden er sowieso een gevraagd moeten worden.
    Wat ik wel weet is dat we er maar 1 kunnen vragen per inzet, niet meer.

    Nee bij ons is de OvD-G dus niet gevraagd.... Alleen MMT artsen

    Ik denk zelf dat hier wat fout is gegaan, met het aanmaken van de nieuwe melding.Bij ons in het team is er 0 keer gevraagd voor een OVD-G en 13 keer om een MMT arts / wagen / helikopter.. wat dus er dus voor heeft gezorgd dat we 13 keer de slachtoffers met de MMT hebben moet vervoeren, waardoor we 12 uur met de melding zijn bezig geweest.


    Ik denk dat het dus is omgedraaid...

    Ik heb het vermoeden dat de MMT arts flexibel is... wij hadden er maar 7 nodig.... dat was 2x opnieuw inzetten. En wij hadden de VOS maar voor de zekerheid in de nabijheid van een ziekenhuis :D

  • Wij dus geen 1.....

    Nee bij ons is de OvD-G dus niet gevraagd.... Alleen MMT artsen

    Ik heb het vermoeden dat de MMT arts flexibel is... wij hadden er maar 7 nodig.... dat was 2x opnieuw inzetten. En wij hadden de VOS maar voor de zekerheid in de nabijheid van een ziekenhuis :D

    Tsja en wij hadden dat niet... Was 20 min heen, dan de patient behandelen en 20 min terug... 45 per patient
    45 min x 13 = 585 min 585 min = 9,75 uur.. bedankt he :) ;)