Sticky Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Korte Vraag? Plaats deze dan in ons Verzameltopic Korte Vragen, in plaats van in een nieuwe Thread.

• idd snap niet veel van de video hoe maak je die juist

heb met behulp van iemand van het team in orde gekregen en toen ik het zag was het plots heel duidelijk
      enkel heb ik 2 problemen
      Materieelvoertuig - Oppervlakteredding staat en 1tje achter maar als ik hem wil uitsturen zegt hij geen voertuig beschikbaar terwijl ik er 2 heb
      het zelfde met TS oppervlakteredding dus snap het probleem niet goed

iemand die mij kan helpen
    • disci wrote:

Heb je personeel wel de juiste opleiding?
      ja zeker want als ik ze zelf aanduid kan ik ze wel uit sturen (via de knop waterongevallen)
      dus snap niet wat ik verkeerd doe
      ook heb ik een knop gemaakt met 1x politie en nog een paar met meerdere maar van tijd tot tijd als ik op de knop van 1 druk komen er 3 dus denk dat daar ook een foutje inzit maar geen idee wat
    • De PM-OR enTS-OR sluiten niet meer aan in de A&U, de A&U herkend ze niet meer daarom pakt ie ze niet meer, of er staat een kruisje in.
      Het is ook al gemeld aan het team en ze werken aan een oplossing.

Tja dan die getallen die bij een melding staan in je A&U die getallen zijn de uitbreidingen die kunnen volgen op een melding.
      Je kan daar voor plaatjes gebruiken met getallen of iets anders.

Ik raad je aan om naar de afbeeldingverzamelingen en dan op die pagina naar Incidenten en dan een speler zoeken die leuke plaatjes heeft, om dat te zien klik je op bekijken,
      als je het niks vind klik je op terug.

Vind je de plaatjes wel mooi dan klik je op deze verzameling gebruiken.
      Ben eigenaar van Alarmcentrale Nederland we kunnen nog spelers gebruiken :)
      Ben je nieuw of ervaren je bent welkom bij ons :!: :!:

Alarmcentrale Nederland
    • @beveren
      Heb je toevallig deze pagina op de blog al gelezen?
      blog.meldkamerspel.com/het-geb…an-alarm-en-uitrukregels/

Zo nee, misschien helpt dat.
      Als het niet helpt hoor ik het graag, want dan gaan we natuurlijk verder kijken.

---

Verder over je Oppervlakteredders.
      Zou je goed kunnen controleren of de mensen aan het voertuig gekoppeld zitten zodat ze niet met een ander voertuig uitrukken en daardoor niet beschikbaar zijn.
      Let er dan ook meteen op dat ze de opleiding oppervlakteredder hebben. En niet bijvoorbeeld duiker/duikploegleider.
      Aangezien de WO de duikers nodig heeft. En de TS-OR en PM-OR hebben oppervlakteredders nodig.
      Met vriendelijke groet,
      Piet2001

Communicatie Expert - Team Meldkamerspel.com

Games Uptime Monitor
      Meldkamerspel discord
      Mijn voertuigendatabase | Mijn Meldkamerspel hulpsite | P2000 discord
    • idd AT staat bij politie

maat de TS-OP en de PM-OR ik kan ze zien in de A&U maar kan ze via hier niet aansturen
      ik moet elke keer naar de waterongevallen tab gaan voor ze manueel aan te sturen ipv de snel toets of balkje

ook met ik dat de TS-OR ook als gewone tankspuit word meegestuurd hoe kan ik dit omzeilen omdat ik deze natuurlijk voor mijn waterongevallen opzij wil hebben
      en aangezien dit ook mij trekkend voertuig is voor de WOA

Bericht is 1 keer bewerkt, laatst door “beveren” ().

• beveren wrote:

idd AT staat bij politie

maat de TS-OP en de PM-OR ik kan ze zien in de A&U maar kan ze via hier niet aansturen
      ik moet elke keer naar de waterongevallen tab gaan voor ze manueel aan te sturen ipv de snel toets of balkje

ook met ik dat de TS-OR ook als gewone tankspuit word meegestuurd hoe kan ik dit omzeilen omdat ik deze natuurlijk voor mijn waterongevallen opzij wil hebben
      en aangezien dit ook mij trekkend voertuig is voor de WOA
      TS-OR is idd ook gewoon een TS, dus wordt als TS gestuurd. Enige wat je daar mee kan doen is blokkeren voor de A&U.
      Hij zou ze beide weer normaal als OR moeten selecteren sinds de update. Anders misschien de A&U niet goed ingesteld qua aantal of te ver weg van je post en een oranje balk/ingestelde maximum afstand.
      JRH1997
      Team-admin West-Nederland

Wees aardig tegen elkaar, heb plezier en geluk! De basis voor iedere dag.

• piet2001 wrote:

@beveren
      Heb je toevallig deze pagina op de blog al gelezen?
      blog.meldkamerspel.com/het-geb…an-alarm-en-uitrukregels/

Zo nee, misschien helpt dat.
      Als het niet helpt hoor ik het graag, want dan gaan we natuurlijk verder kijken.

---

Verder over je Oppervlakteredders.
      Zou je goed kunnen controleren of de mensen aan het voertuig gekoppeld zitten zodat ze niet met een ander voertuig uitrukken en daardoor niet beschikbaar zijn.
      Let er dan ook meteen op dat ze de opleiding oppervlakteredder hebben. En niet bijvoorbeeld duiker/duikploegleider.
      Aangezien de WO de duikers nodig heeft. En de TS-OR en PM-OR hebben oppervlakteredders nodig.
      ik heb dit inderdaad nagekeken is is wel degelijk het juiste personeel toegewezen
      kon echter ook niet anders want in de a&u lukte het niet maar in de keuze menu van waterongevallen wel
      echter heb ik nu mijn TS-OR u&a genegeerd gezet aangezien die standaard staat gekoppeld aan mijn WOA
      nu is het probleem dat mij PM-OR niet gestuurd kan worden omdat hij niet beschikbaar is of niet de juiste mensen heeft terwijl dit alle 2 niet het geval is
      als ik dan bij waterongevallen ga in het keuze menu dan zie ik dat deze gewoon vrij staat en dat ik die zonder probleem kan selecteren
      ik heb er zo 2 en zolang ze alle 2 binnen staan (verschillende post) dan gaat het via de a&u maar als er 1 weg is kan ik de andere niet selecteren
    • Denk dat het handig is van het scherm waar je de PM-OR wel beschikbaar ziet in je lijst, maar je A&U aangeven dat het niet zo is. Dan kunnen we je helpen en kan het team het eventueel doorgeven aan Duitsland.

MPR wrote:

Hier werken de AUR gewoon. Zowel voor TS-OR als PM-OR. Net nog een keer voor je getest.

Heb je de afstand voor je voertuigen in de balk onderin het meldingvenster goed staan? (400km)
      Anders zou die ook niet in de lijst met voertuigen komen bij hem.
      JRH1997

• MPR wrote:

Hier werken de AUR gewoon. Zowel voor TS-OR als PM-OR. Net nog een keer voor je getest.

Heb je de afstand voor je voertuigen in de balk onderin het meldingvenster goed staan? (400km)
      jep

Jrh1997 wrote:

Denk dat het handig is van het scherm waar je de PM-OR wel beschikbaar ziet in je lijst, maar je A&U aangeven dat het niet zo is. Dan kunnen we je helpen en kan het team het eventueel doorgeven aan Duitsland.
      raar kan de foto niet uploaden
      drive.google.com/open?id=1nTctDsNySdfCotaYQgBGq-ISRBxS_xIy
      dan maar zo
      Bestanden
      • 2020-03-21.png

(154,77 kB, 13 keer gedownload, laatst: )
    • Ik zie het probleem niet zo 123. Het vinkje moet gewoon door de A&U gezet kunnen worden. Enige wat we niet kunnen zien op de foto is of naast de naam het voertuig ook echt een PM-OR is?
      En of het vinkje negeren in A&U uit staat bij het voertuig?
      JRH1997

Bericht is 2 keer bewerkt, laatst door “Jrh1997” ().