ME - AanhoudingsEenheid (AE)

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Nieuwe Suggestie? Controleer eerst de Suggestielijsten in de topics Voertuig Suggesties, Incident Suggesties en Functie Suggesties of deze suggestie al eerder is voorgesteld.

• ME - AanhoudingsEenheid (AE)

Hallo,

recentelijk hebben we in het kader van het opschalingsmodel kunnen aangeven wat we toegevoegd wilden hebben.
    Als ik kijk naar het totaal plaatje mis ik naast de mobiele eenheid ook een aanhoudingseenheid, deze staat ook niet in de voertuigsuggestie.
    Deze komt ook regelmatig in actie en is goed te combineren met een cellenbus(toegevoegd in de toekomst?) en zeker de mobiele eenheid.

Zijn er nog meer mensen die dit met mij eens zijn?
  • AE is een onderdeel van de ME, rijdt in aparte busjes en gaat onopvallend de menigte in om de raddraaiers uit de groep te halen.

Dit is dus een aparte discipline binnen de ME en kan een mooie toekomstige toevoeging zijn.
    Mvg,

MPR

Communicatie Manager - Team Meldkamerspel.com

Bèta-Tester LSS-Manager voor Meldkamerspel
  • MPR wrote:

AE is een onderdeel van de ME, rijdt in aparte busjes en gaat onopvallend de menigte in om de raddraaiers uit de groep te halen.

Dit is dus een aparte discipline binnen de ME en kan een mooie toekomstige toevoeging zijn.

Beste MPR,

Naar wat ik begrijp is de AE een aparte eenheid en niet per definitie een onderdeel van de ME. Het zijn normale agenten met als neventaak AE'er.
    Deze eenheid doet instappen met een iets hoger risico.
    Ze helpen inderdaad ook mee bij de ME maar dit is niet hun enige taak.

Groeten,
    Dutchi
  • Dutchi wrote:

MPR wrote:

AE is een onderdeel van de ME, rijdt in aparte busjes en gaat onopvallend de menigte in om de raddraaiers uit de groep te halen.

Beste MPR,

Naar wat ik begrijp is de AE een aparte eenheid en niet per definitie een onderdeel van de ME. Het zijn normale agenten met als neventaak AE'er.

Groeten,
    Dutchi
    @Dutchi ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt.
    Zoals hierboven beschreven is de AE een aparte afdeling binnen de ME.
    Ik denk dat jij doelt op de groep mensen die nu op TV te zien zijn oftewel de TPE (team parate eenheid).
    Deze club agenten staan tussen de normale politie agenten in en het AT of DSI.
    De TPE doet inderdaad ook instappen en aanhoudingen waarbij een verhoogd risico is.
  • Beste

Gieske1985 wrote:

Dutchi wrote:

MPR wrote:

Beste MPR,

Groeten,
    Dutchi
    @Dutchi ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt.Zoals hierboven beschreven is de AE een aparte afdeling binnen de ME.
    Ik denk dat jij doelt op de groep mensen die nu op TV te zien zijn oftewel de TPE (team parate eenheid).
    Deze club agenten staan tussen de normale politie agenten in en het AT of DSI.
    De TPE doet inderdaad ook instappen en aanhoudingen waarbij een verhoogd risico is
    Uit mijn eigen ervaring bij de baas kan ik vertellen dat het in ieder geval in het oosten van het land gaat zoals ik eerder beschreef. Ik weet niet hoe dat in het westen gaat maar in het oosten is het AE een aparte eenheid die ook voor andere dingen ingezet kan worden dan alleen de ME bezigheden. Het zijn agenten met als neventaak AE'er.

Bericht is 1 keer bewerkt, laatst door “Dutchi” ().