Sticky SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Nieuw

Server heeft nog steeds problemen, daarnet lag hij er kortstondig uit en ik krijg sinds gisterenavond wel nieuwe meldingen maar niet met de snelheid van die ik als premium speler dus van 1 melding per 20 seconden zou moeten krijgen. Ik ken het verhaal van de snelheid van het afhandelen en dat je per saldo wel op 1 melding per 20 sec zou komen maar het spel is beduidend langzamer qua nieuwe meldingen.
  • Nieuw

Data wrote:

Helaas hebben wij geen API, dus dat zal lastig worden.
    @Jrh1997 doelde op de uptime-bot van Discord, en die bestaat al een flink tijdje...

Het spel ligt vandaag (gelukkig) niet helemaal plat inderdaad.
    We zijn wel eens compleet down geweest (Duitsland gisteren nog) maar gelukkig is dat nu bij ons niet het geval.
    Je zou het ook zeer mogelijk met een ping functie kunnen doen, als er een intern server IP bekend is bij jullie. Als er geen pakketten ontvangen zijn = stuur bericht.
  • Nieuw

Wij hebben zojuist ook aanvullende informatie ontvangen vanuit Duitsland.

Het probleem eergisteren had te maken met een onderdeel binnen de Duitse infrastructuur die uitgevallen was.
    Hierdoor was Duitsland korte tijd volledig onbereikbaar, en werden andere landen gedeeltelijk geraakt.

Het probleem van gisteren had te maken met problemen met de database.
    Men is op dit moment bezig te onderzoeken waar het probleem in gezeten heeft, en waarom dit niet door de interne systemen is opgemerkt.

The Lion wrote:

Je zou het ook zeer mogelijk met een ping functie kunnen doen, als er een intern server IP bekend is bij jullie. Als er geen pakketten ontvangen zijn = stuur bericht.
    Jup, en dat is wat de up-time bot ook doet: het pingen / bezoeken van de website en notificeren zodra dit wordt geweigerd door de server
    Gelukkig bestaat dit dus al, en worden wij als team ook gewaarschuwd via de email zodra alles eruit ligt.
    Beheerder - Team Meldkamerspel.com