Grootte van ziekenhuizen

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Nieuwe Suggestie? Controleer eerst de Suggestielijsten in de topics Voertuig Suggesties, Incident Suggesties en Functie Suggesties of deze suggestie al eerder is voorgesteld.

• 31-01-2020 Inzetvrijdag - Brand in theater

heb het bericht iets te snel gelezen sorry, was mijn fout. heb het zeker zo gezien door het dwingende van: het liefst zo snel mogelijk!!!. we blijven eenmaal allemaal mensen en maken af en toe fouten

ik waardeer het enorm dat jullie je zo hard inzetten voor dit spel en ik zie ook super goede dingen voorbij komen, zo als nu weer het AT.
  • Dan blijf de optie open die je wel kan aanpassen de bedden omhoog gooien, lekker op 500 zetten en alle problemen zijn opgelost.
    Is mooi toch een ziekenhuis met 500 bedden welk ziekenhuis in Nederland heeft er minder ( 30 ) is gewoon te weinig.
    En het is realistisch en dat willen we toch en je kan gewoon 1 per uur ontslaan.
    Ben eigenaar van Alarmcentrale Nederland we kunnen nog spelers gebruiken :)
    Ben je nieuw of ervaren je bent welkom bij ons :!: :!:

Alarmcentrale Nederland
  • michel_1 wrote:

Dan blijf de optie open die je wel kan aanpassen de bedden omhoog gooien, lekker op 500 zetten en alle problemen zijn opgelost.
    Is mooi toch een ziekenhuis met 500 bedden welk ziekenhuis in Nederland heeft er minder ( 30 ) is gewoon te weinig.
    En het is realistisch en dat willen we toch en je kan gewoon 1 per uur ontslaan.
    zoals al eerder is gezegd stel je het probleem alleen maar uit.
    als je elke dag even lang speelt net zoals je nu doet, dan liggen, afhankelijk van hoelang je speelt, alle ziekenhuizen in een week, maand of meerdere maanden weer helemaal vol en dan moet je 500 uur = 20.8 dagen wachten voordat je ziekenhuis weer helemaal leeg is.

de 500 bedden per ziekenhuis zou alleen werken als je, bijvoorbeeld, alleen maar in het weekend zou spelen, dan is de hele werkweek er om de ziekenhuizen weer leeg te krijgen. Alleen ik speel dagelijks, dus zal deze oplossing van 500 bedden voor mij niet werken en liggen de ziekenhuizen op een gegeven moment weer vol, zoals hierboven beschreven staat

in mijn ogen is de oplossing én het bedden aantal omhoog te gooien naar bijv. 100, én de periode tussen dat 2 patiënten worden ontslagen naar 30 minuten of 20 minuten terug brengen. Als deze oplossing wordt doorgevoerd, dan moet je je het zelf wel heel lastig maken om je ziekenhuizen helemaal vol te leggen.

EDIT: als 500 bedden met elk uur 1 iemand die ontslagen wordt realistisch is, is het dan ook realistisch dat gemiddeld een patiënt 2-3 weken in een ziekenhuis ligt?

Bericht is 1 keer bewerkt, laatst door “thijmen1210” ().

• Wat ik mij afvraag is hoe ze dit in andere landen oplossen. We zullen toch niet als enige land tegen dit probleem aanlopen of zijn onze meldingen met patiënten gewoon groter?

Aantal bedden omhoog is inderdaad alleen maar uitstellen van het probleem en zal alleen werken als je niet dagelijks speelt.
    JRH1997
    Team-admin West-Nederland

Wees aardig tegen elkaar, heb plezier en geluk! De basis voor iedere dag.

• thijmen1210 wrote:

michel_1 wrote:

Dan blijf de optie open die je wel kan aanpassen de bedden omhoog gooien, lekker op 500 zetten en alle problemen zijn opgelost.
    zoals al eerder is gezegd stel je het probleem alleen maar uit.als je elke dag even lang speelt net zoals je nu doet, dan liggen, afhankelijk van hoelang je speelt, alle ziekenhuizen in een week, maand of meerdere maanden weer helemaal vol en dan moet je 500 uur = 20.8 dagen wachten voordat je ziekenhuis weer helemaal leeg is.

de 500 bedden per ziekenhuis zou alleen werken als je, bijvoorbeeld, alleen maar in het weekend zou spelen, dan is de hele werkweek er om de ziekenhuizen weer leeg te krijgen. Alleen ik speel dagelijks, dus zal deze oplossing van 500 bedden voor mij niet werken en liggen de ziekenhuizen op een gegeven moment weer vol, zoals hierboven beschreven staat

in mijn ogen is de oplossing én het bedden aantal omhoog te gooien naar bijv. 100, én de periode tussen dat 2 patiënten worden ontslagen naar 30 minuten of 20 minuten terug brengen. Als deze oplossing wordt doorgevoerd, dan moet je je het zelf wel heel lastig maken om je ziekenhuizen helemaal vol te leggen.

EDIT: als 500 bedden met elk uur 1 iemand die ontslagen wordt realistisch is, is het dan ook realistisch dat gemiddeld een patiënt 2-3 weken in een ziekenhuis ligt?
    Nee dat schiet lekker op 100 bedden en dan 2 of 3 mensen per uur ontslaan schiet lekker op dan blijven de ziekenhuizen nog vol liggen als je gewoon elke dag speel dus die 100 bedden gaat hem ook niet worden. Neem nu touringcar veel slachtoffers, persoon met hitte, en dan heb je er nog een paar incidenten dus die 100 bedden is ook niks.
    Ben eigenaar van Alarmcentrale Nederland we kunnen nog spelers gebruiken :)
    Ben je nieuw of ervaren je bent welkom bij ons :!: :!:

Alarmcentrale Nederland