NE/BE discord server Meldkamerspel.com

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• NE/BE discord server Meldkamerspel.com

Aangezien de vorig topic niet meer zichtbaar is, is hier het nieuwe topic.

Wil jij gezellig met andere spelers kunnen praten over vanalles en nog wat? Of vragen kunnen stellen over de game aan andere spelers?
      Dan ben je bij de meldkamerspel discord server aan het juiste adres!
      We hebben ruim 150 leden. En een groot deel daarvan is dagelijks actief. Er is dus altijd wel iemand die je vraag kan beantwoorden.
      We hopen graag zo veel mogelijk spelers te zien die gezellig meedoen.
      Denk je nu ik heb geen hulp nodig, want ik kan alles al?
      Dan kunnen we jou ook gebruiken. Want we kunnen geen spelers helpen zonder mensen die weten hoe het spel werkt.

Nog een mooie toevoeging. Je kunt in de server dezelfde rang krijgen als in het spel. Hierdoor kun je ook contact leggen met mensen die dezelfde rol hebben als jou!

Mochten er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen.

Join de server door de link in mijn onderschift

Hopelijk tot ziens,

Namens het hele discord management en moderatie team,
      Piet2001

assistent aanpassen fouten op WIKI
      Beheerder van de meldkamerspel discord (server voor support en gezelligheid voor en door spelers.)

Mijn voertuigendatabase | Mijn Meldkamerspel hulpsite | P2000 discord

Bericht is 1 keer bewerkt, laatst door “piet2001” ().

• Aangezien we inmiddels weer wat extra forum leden hebben, wil ik ook die even attent maken op het feit dat je ook vragen kan stellen op discord.
      Hier zitten meerdere spelers in die je graag (wanneer ze online zijn en je bericht lezen) helpen met je vragen.
      Ook is er natuurlijk ruimte om gezellig te chatten met andere spelers en ze hoeven nog niet eens uit je team te zijn.

Lijkt het jou gezellig om in contact te komen met andere spelers? Of ken/ben jij een nieuwe speler die nog wel wat hulp kan gebruiken bij het spel?

Join dan de discord server!

Hoop vele van jullie terug te zien op discord.
      Piet2001

Beheerder van de meldkamerspel discord (server voor support en gezelligheid voor en door spelers.)

• Na een korte conversatie met XYREALITY hebben wij bevestigd gekregen dat wij gewoon door kunnen gaan met onze server.
      Het was mooi om te zien dat er voor spelers vele mogelijkheden zijn om hulp te vinden met het spel.

Dus wil jij mensen helpen? Of heb je zelf hulp nodig?
      Join dan de discord.

Het mag natuurlijk ook gewoon voor de gezelligheid. Er zijn over het algemeen dagelijks wel verschillende gesprekken.
      Piet2001

• Traxx wrote:

hoi Piet heb je voor mij een uitnodiging voor discord?
      Gebruikersnaam:bosboomleo38

Alvast bedankt
      Ik zie dat het al gelukt is.

Voor de rest en tevens voor duidelijkheid. Link kun je vinden in mijn onderschrift.
      Piet2001

• Door veel inactieve gebruikers is de server een beetje onoverzichtelijk geworden.
      Hiervoor hebben we een systeem ingesteld.
      Hierdoor kan het gebeuren dat je gekickt wordt door inactiviteit.
      Indien dit is gebeurd kun je de server altijd weer joinen door de invite te gebruiken.
      Voor vragen, maak een ticket in de server.

Hopende dat ik iedereen voldoende heb geïnformeerd.

M.v.g.
      Piet2001

• Update Discord server,

Nieuw

Geachte leden, Mijn naam is Yoeri de Groote. Oprichter officiële discord server meldkamerspel.com
      Wil jij gezellig met andere spelers kunnen praten over vanalles en nog wat? Of vragen kunnen stellen over de game aan andere spelers?
      Dan ben je bij de meldkamerspel discord server aan het juiste adres!
      We hebben ruim 200+ leden. En een groot deel daarvan is dagelijks actief. Er is dus altijd wel iemand die je vraag kan beantwoorden.
      We hopen graag zo veel mogelijk spelers te zien die gezellig meedoen.
      Denk je nu ik heb geen hulp nodig, want ik kan alles al?
      Dan kunnen we jou ook gebruiken. Want we kunnen geen spelers helpen zonder mensen die weten hoe het spel werkt.

Nog een mooie toevoeging. Je kunt in de server dezelfde rang krijgen als in het spel. Hierdoor kun je ook contact leggen met mensen die dezelfde rol hebben als jou!

Mochten er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen.
      Met vriendelijke Groet,

Yoeri de Groote

Stagiaire brandweer Zutphen

Oprichter officiële Discord server Meldkamerspel.com
      Bereikbaar op 06-39589870 en/of Y.degroote@vnog.nl