[FP-000] Profielpagina's

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Nieuwe Suggestie? Controleer eerst de Suggestielijsten in de topics Voertuig Suggesties, Incident Suggesties en Functie Suggesties of deze suggestie al eerder is voorgesteld.

• [FP-000] Profielpagina's

Als je bij spelers (van andere teams of zonder team) op het profiel kijkt, zie je niets over ze behalve een veelal lege tekst/foto pagina (waar niemand iets op weet te plaatsen) en de verdiende credits en awards. En ook bij je teamleden moet je even gaan puzzelen om te zien hoe en wat ze doen. En om het aan iedereen te vragen (en onthouden) is ook niet te doen voor iedereen.

Ik zou willen dat het profiel iets meer over jou (als Meldkamer) zegt. Ik dacht aan het volgende: Land, District/Regio, Provincie en Speelstijl. Zo kan je zien welke mensen waar en hoe spelen. Dat dit het eerste is wat je ziet als je op iemand zijn naam klikt. Het moet iedereen helpen om jezelf makkelijk en snel te omschrijven.

Bijvoorbeeld:

Speler 1:
      Land: NL
      Speelstijl: Realistisch
      Regio: Hollands-Midden, Rotterdam Rijnmond
      Provincie: Zuid-Holland

Speler 2:
      Land: FR
      Speelstijl: Onrealistisch
      Regio: Geen regio/Niet van toepassing

De verschillende keuzes:

- Land:
      NL, BE, DE, FR, UK, 'Anders, namelijk: <..>'
      - Speelstijl:
      1. (Grotendeels) Realistisch, 2. Onrealistisch, 3. Anders, namelijk:
      - Regio:
      Alle *NL regio's 1-25 of *BE, Anders, namelijk: <..>
      - *Bij realistisch:
      Provincie: *12 NL provincies of *10 BE provincies, 'Anders, namelijk: <..>'
      - *Bij onrealistisch of 'anders, namelijk':

Dit kan vast nog wel wat verbeterd worden of nog meer uitgebreid. Mij lijkt het vooral leuk dat het overzichtelijker is wie wat doet. Ik hoor graag reacties! :D

Nog iets: Het moeten m.i. geen persoonlijke vragen worden, een 'Meldkamer' is onzijdig en geen persoon.
      :rolleyes: Voor deze melding zijn er minimaal 999 brandweermensen benodigd. Team-Admin: VRR & HM en Buren
    • Op dit moment staat op de lijst:

FP-000
      Aanpassen van de profielpagina’s, zodat awards aantrekkelijker worden om te ontvangen

Hier stond nog geen referentiepagina (m.a.w. linkje naar het topic met het ider) bij, omdat deze er niet is...
      Morgen, als ik weer terug ben in Nederland, zal ik deze tekst dus enigszins aanpassen en dit topic als link erbij zetten.

Beschouw 'm dus maar als goedgekeurd, onder voorbehoud dat er nagedacht moet worden wat voor informatie we er willen tonen, zoals bijvoorbeeld ook awards, een aantal statistieken o.i.d.

Data
      Beheerder - Team Meldkamerspel.com
    • Bedankt! Ik had het gelezen inderdaad, maar dacht dat het meer ging over awards en vormgeving.

Het bovenstaande zou mij dus leuk lijken op de profielpagina. En inderdaad statistieken zoals het totaal aantal gebouwen, voertuigen en gereden kilometers vind ik ook leuk om terug te zien.

Alle ideeën voor de profielpagina zijn hier welkom!
      :rolleyes: Voor deze melding zijn er minimaal 999 brandweermensen benodigd. Team-Admin: VRR & HM en Buren