Meer overzicht voor kazerne.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Korte Vraag? Plaats deze dan in ons Verzameltopic Korte Vragen, in plaats van in een nieuwe Thread.

• Meer overzicht voor kazerne.

Hey allemaal,

Ik had een idee om je gebouwen beter te ordenen zodat je sneller een voertuig of gebouw kunt vinden.
      Is het een idee om in plaats van alle gebouwen onder elkaar in de lijst te zetten met alle voertuigen daar onder (afbeelding 1), iets te maken zodat je gebouwen kunt sorteren op bijvoorbeeld steden (afbeelding 2).
      Op afbeelding 2 heb ik een voorbeeldje gemaakt met steden maar je zou bijvoorbeeld ook een knop toe kunnen voegen "Nieuwe Categorie''.
      In plaats van te sorteren op steden zoals ik heb gedaan: De Moer, Goirle en Tilburg kun je bijvoorbeeld ook sorteren op: Ambulance, Brandweer en Politie.
      Het voordeel is dat als je een wat grotere speler bent met best veel gebouwen, je niet super lang hoeft te scrollen voordat je het geen waar je naar zoekt gevonden hebt.
      Wat mij wel slim lijkt is dat het spel het dan (net als nu) automatisch op alfabetische volgorde zet.

Groetjes,
      Dylan.
      Afbeeldingen
      • afbeelding 1.png

994,8 kB, 1.280×720, 235 keer bekeken
      • afbeelding 2.png

999,48 kB, 1.280×720, 136 keer bekeken
    • Ik heb het anders gedaan.
      Door gebruik te maken van meerdere meldkamers in verschillende regio,s. En daar bij de regio nummers er aan toe te voegen aan de posten.
      krijg je een duidelijk overzicht aftands dit werkt voor mij het fijnst
      En door het gebruik te maken van de meldkamerspel.com/statusoverzicht kan je dus alles sorteren zie screens
      Het is maar een hulpmiddel
      Afbeeldingen
      • Screenshot_1.png

99,42 kB, 903×768, 109 keer bekeken
      • Screenshot_6.png

260,67 kB, 1.894×1.036, 164 keer bekeken
      Content Expert Brandweer - Team Meldkamerspel.com

Team eigenaar MJR Nederland
      meldkamerspel.com/alliances/528
      Discord moderator meldkamerspel.com
      Content adviseur Team Meldkamerspel
      discord.gg/nzn8xGz
    • ja dat is ook zo was ik vergeten bij te vermelden maar ik kan je zeggen dit werkt fijn zeker als je al ruim over de 100 posten zit zoals ik en dan alles met regio nummers en post nummers word het overzichtelijker
      Content Expert Brandweer - Team Meldkamerspel.com

Team eigenaar MJR Nederland
      meldkamerspel.com/alliances/528
      Discord moderator meldkamerspel.com
      Content adviseur Team Meldkamerspel
      discord.gg/nzn8xGz