Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 750.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Oke, Ja die info klopt dus met wat ik inmiddels ook had gevonden. De 17-4932 word naar mijn info wel genoemd in de meldingen. zoals bijvoorbeeld is te zien op een melding van 15 april die ik even snel gepakt heb. Er zullen er vast wel meer zijn. Maar bedankt voor de bevestiging.PrnVIiSE71gAAAAASUVORK5CYII= Quote van piet2001: “Voor zover ik nu achter ben. Den Bommel (Beneden Oostdijk 20a, 3258AB, Den Bommel) 17-4931 TS vrijwilligers 17-4932 TS Dagdienst (tijdelijk uitruk vanaf dagdienstkazerne L…

• Nog even als aanvullen foto's van een incident van gister. De HW van veldhoven wordt gealarmeerd onder het oude nummer (22-4551), maar rukt uit met de 22-2351 (van eindhoven) Eindhoven wordt overigens gealarmeerd op het nummer 22-2351 maar rukt uit met een HW zonder nummer (naar mijn info Leenvoertuig van Hilton) instagram.com/p/CA_WCMshmXE/?utm_source=ig_web_copy_link

• Frequentie 'grote' inzetten

piet2001 - - Hoofdforum

Alle meldingen worden random gekozen. Hoe meer inzetten in het spel hoe kleiner de kans op een specifieke inzet. Doordat het random is kan het dus voorkomen dat je een tijdje veel kleine meldingen hebt en dan ineens veel grote meldingen. Hier zit verder ook geen systeem achter. Indien je alle meldingen die er zijn kan krijgen zou dat betekenen dat je 535 verschillende meldingen kan krijgen op dit moment. Hiermee berekenend is de kans op een specifieke melding dan ongeveer 0.187% Klein dus. Dan h…

• [FG-002] Herbezetting

piet2001 - - Functie Suggesties

FG-002 Misschien een idee om de suggestielijsten eens door te kijken. Links staan in de blauwe balk boven aan de suggestie topic's

• Oke, Het belangrijkste is dat er een hoogwerker staat. Verder nog even als reactie op @1001 Klopt. Enkele dingen zijn geschoven. Ik ben momenteel bezig met alles na lopen en wou dan in een keer ff volledig updaten. Dit zal dus ook nog een keer gaan gebeuren.

• Ik dacht dat ze nu tijdelijk de 22-2351 van Eindhoven hadden en dat er op eindhoven een leenvoertuig van Hilton stond. Is dit inmiddels weer veranderd dan?

• Voor zover ik nu achter ben. Den Bommel (Beneden Oostdijk 20a, 3258AB, Den Bommel) 17-4931 TS vrijwilligers 17-4932 TS Dagdienst (tijdelijk uitruk vanaf dagdienstkazerne Langeweg 96, 3257KD, Ooltgensplaat) TS-1 is de TS van de jeugdbrandweer

• In mijn eigen overzichten heb ik de 17-4931 en de 17-4932 staan Ook zie ik TS-1 voorbij komen. Alleen deze heb ik verder nog niet heel veel duidelijk over. Ben zelf nog navraag aan het doen over de voertuigen van deze kazerne. Als ik antwoord/duidelijkheid heb zal ik dit ook vermelden. Maar mogelijk dat iemand uit deze regio sneller info heeft.

• Kort gezegt, nee. Je kun patrouille gebruiken voor het realisme of om wat spreiding van de voertuigen te creëren.

• Fout in venster-design

piet2001 - - Fouten

Ik heb het genoteerd

• Quote van 112-Opa: “POI's: Ik heb de afgelopen dagen weer honderden POI's geplaatst. Nu viel het mij op dat sommige meldingen nog steeds niet gelinkt zijn aan een POI Bijv. - Parkeergarage onder water (Zou parkeergarage kunnen zijn) - Persoon bekneld in machine (Zou industrieterrein kunnen zijn) - Omgewaaide bouwsteiger (Zou bouwterrein kunnen zijn) - Brand in werkplaats (Zou industrieterrein / bedrijventerrein kunnen zijn) Het plaatsen van POI's geeft ons een stuk realisme, wanneer meldingen ni…

• Solo-Event

piet2001 - - Suggesties

GOEDGEKEURD

• Quote van Cahjo: “Quote van 1001: “Vraagje voor de admins of mensen die de blog bijhouden. Gaat de voorlichter ook vermeld worden op de pagina van wat je moet kopen op de blog. Deze pagina bedoel ik: blog.meldkamerspel.com/kosten/ ” Ik weet dat @piet2001 hiervoor overzichten maakt, ik zal met hem kijken om dit te gaan updaten. ” Inmiddels moet de VL toegevoegd zijn

• Dat dat er niet staat betekend dat er sinds je bent ingelogt er minimaal 1 is geweest. Aangezien je ze via de chat wel kan bereiken, verwacht ik dat je ze op de kaart wel zou kunnen zien. En dat ze in de lijst dus verborgen staan. Zou je voor mij kunnen controleren wat ik je in het vorige bericht vroeg. Quote van piet2001: “Heb je toevallig de max voor Teaminzetten ingesteld in de meldkamer? Meldkamer --> Instellingen --> Maximale afstand van groepsincidenten (in KM) ” Als hier een afstand staat…

• Heb je toevallig de max voor Teaminzetten ingesteld in de meldkamer? Meldkamer --> Instellingen --> Maximale afstand van groepsincidenten (in KM)

• Wat ik zie is de balk van de posten. Team inzetten komen bij de meldingen te staan. Deze kun je herkennen aan de groene kleur in je lijst met actieve meldingen.

• Ja. Ik vergelijk altijd sites. Mijn info kwam van hier brandbase.hetbrandweerforum.nl…teriaalvoertuig-18-vds-1/

• Weet je zeker dat die nog in dienst is. Want zoals ik zo snel terug kan vinden is deze omgenummerd geweest naar de 01-2911. En in 2018 vervangen door een nieuwe.

• Wij hebben ook gezien dat de VL er onmiddelijk in is gekomen. AT en VL zijn echter door een verschillende developer gemaakt. Hierbij krijg je dus het verhaal dat de ene het wel meteen heeft gedaan. En de ander niet. Natuurlijk willen wij alle voertuigen wel er in gaan krijgen. Daarom blijven we contact houden en vragen. Over de PM-OR heb ik op dit moment geen status van de voortgang. Wel weet ik dat van ons uit de vraag is uitgezet naar DE.

• Dat zou idd ook kunnen. Verkeerd begrepen dan. In dat geval. Wij hebben dit destijds wel bij de uitwerking aangeleverd van het AT. Dit is echter niet door de developers erin gedaan. Hoe het zit voor de ZULU heb ik geen weet van omdat ik toen nog niet bij het team betrokken was. Voor het AT weet ik dat het nogmaals onder de aandacht van DE wordt gebracht. Ik zal de ZULU wel gaan noteren. Zodat we deze ook nog zien staan. Ik kan geen beloftes doen voor of en wanneer het in het spel komt, omdat wij…