Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-12 of 12.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Extra accounts aanmaken

DHenk - - Hoofdforum

Quote van Data: “Quote van Boss30: “Hoi allemaal, Ik wil de pret niet bederven, maar het calt mij op dat er steeds meer accounts aangemaakt worden om extra grote inzetten te kunnen starten. Naar ik begreep hoeft een mail adres daarvoor niet eens geverifieerd te worden. Hierdoor krijg je een hoop fake accounts met fake mailadressen. IS het misschien een idee om mailadres verificatie toe te gaan passen om dit wat minder te maken??? ” Ik had t nog niet eerder gezien, maar als ik kijk bij de lijst m…

• Quote van Woukaa: “De Duitse App is simpelweg een 'browser' van de website. Vandaar dat wij het zonder 'app' doen en zeggen dat het weinig meerwaarde heeft, want dat heeft het in feite ook. Als anderen iets willen ontwikkelen, zijn die van harte welkom! ” Ik vraag niet om een app (hoewel een native app in de regel sneller werkt). Het enige wat ik constateer is dat de mobiele variant niet heel vloeiend loopt (vooral als alarmeringen opent en daar doorheen scrollt). Als er anderen zijn die iets wi…

• De mobiele website laat toch wel wat te wensen over wat mij betreft. Dat ligt zeker niet aam m'n telefoon. Alarmeren van voertuigen gaat alles behalve vloeiend. Een app is overbodig, maar hier zou zeker eens naar gekeken moeten worden. Is er geen api beschikbaar zodat liefhebbers zelf iets kunnen ontwikkelen?

• Quote van Timo641: “Quote van Nitza90: “Quote van Timo641: “Quote van Nitza90: “Quote van Timo641: “Persoonlijk lijkt me dit een beetje een overbodige functie. Als je restricties wilt voor een teaminzet, kan je dat prima regelen via de regels van het team. Als mensen zich daar niet aan houden, bestaat de mogelijkheid om ze uit het team te zetten. ” Het 'prima regelen via de regels van het team' klinkt in theorie inderdaad erg leuk, echter praktijk komt het wel eens anders voor . Daarbij als je d…

• LSS Manager for meldkamerspel

DHenk - - Hoofdforum

Quote van TheGauntletNL: “Quote van Ladder_49: “Quote van lost: “Forgot to add 2 buildings and the helicopter was at a wrong category ” Kan het kloppen dat dat deze nog steeds niet weergegeven worden? En zo ja, is het bekend wanneer hier een fix voorkomt? ” ik verwacht dat het dashboard deze week online komt Lost heeft namelijk ook nog een ander project lopen naast deze tool voor ons. ” Ik doelde eigenlijk op de gedeelde incidenten waar een helikopter voor benodigd is. Die verschijnen niet in de…

• LSS Manager for meldkamerspel

DHenk - - Hoofdforum

Quote van lost: “Forgot to add 2 buildings and the helicopter was at a wrong category ” Kan het kloppen dat dat deze nog steeds niet weergegeven worden? En zo ja, is het bekend wanneer hier een fix voorkomt?

• Visuele handleiding

DHenk - - Hoofdforum

Geen enkel probleem dat je er zelf niet aan toekomt. Dat is nou weer het mooie van een community.

• Visuele handleiding

DHenk - - Hoofdforum

In mijn team hoorde ik opnieuw het gebrek aan informatie voor nieuwe spelers. Hoewel ik mezelf zo goed als zonder handleiding door het spel heen heb gewerkt, geldt dat lang niet voor iedereen. Nu is er reeds een handleiding, maar deze is voor sommigen toch niet duidelijk genoeg. Mijn vraag, is er al iemand bezig om hier bijv. afbeelding bij te maken en zo ja wie. Zo niet, is er dan een bezwaar als ik hier in ieder geval wat stappen in probeer te zetten. Zodat in ieder geval nieuwe leden hun weg …

• Komt denk ik in Nederland zo weinig voor, dat het mij persoonlijk niet echt zinvol lijkt om dit in te voeren. Maar goed, het is uiteindelijk niet aan mij om dat te bepalen.

• Verschil SIV en Tankautospuit

DHenk - - Hoofdforum

Quote van Masterchief: “SIV rijdt al sneller dan een TS ” Dat is helaas niet mijn ervaring. Wel is het mijn ervaring dat naast dat aanrijd tijd, even kort/lang duurt, het blussen meer tijd in beslag neemt.

DHenk - - Hoofdforum

Dankjewel voor de snelle reactie!

DHenk - - Hoofdforum

Goedemiddag, Sinds vorige week speel ik het Meldkamerspel. Nu heb ik m'n tweede kazerne een tweede uitbreiding gegeven en overweeg het SIV te kopen. Ik heb echter het gevoel, dat het gros van de meldingen een tankautospuit nodig heeft. Mijn vraag is concreet, heb ik er wat aan en zo ja waarvoor? Alvast bedankt voor een antwoord! Groeten van, Henk Ps. Mocht deze vraag eerder gesteld, excuus. Er zijn minimaal 4 tekens nodig om een zoekactie te starten, dus dat ging wat lastig.