Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 68.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Minsev: “Hier de registratie en callsigns van de politiehelikopters. Ik weet niet precies waar ik deze moet plaatsen, maar aangezien deze landelijk gebruikt dacht ik om ze hier te plaatsen: Eurocopters EC135 POLICE01 = PH-PXA POLICE02 = PH-PXB POLICE03 = PH-PXC POLICE04 = PH-PXD POLICE05 = PH-PXE POLICE06 = PH-PXF AgustaWestlands AW139 POLICE25 = PH-PXY POLICE26 = PH-PXZ ” Als aanvulling hierop: De politie heeft al een poosje een derde AW139 helikopter. Registratie PH-PXX en callsign Z…

• Geen POI Icoontjes meer

Joolde - - Fouten

Je moet nu eerst met een knopje de POIs 'aanzetten'. Staat rechtsboven in je scherm. Zie ook deze facebookpost: facebook.com/meldkamerspel/posts/1550880108422792?__tn__=-R

• Persoon bekneld in machine en Omgewaaide bouwsteiger kunnen ook gewoon bij iemand thuis gebeuren, dus die hoeven van mij niet gekoppeld te worden aan industrie- of bouwterrein. Verder wel een goed punt.

• Blushelikopters

Joolde - - Suggesties

Volgens mij geldt hetzelfde in Nederland en worden helikopters van Defensie ingezet bij het blussen, zoals ook al genoemd in bovengenoemd topic.

• Vanwege Dodenherdenking vandaag in Nederland

• Ik vroeg me af wat de functie van de brandweer is bij het steekincident (groot). Er wordt daar om een TS, HOvD en CO gevraagd, maar wat doen die bij een steekincident?

• Op vliegveld Eelde staan o.a. 2 crashtenders genummerd 03-9367 en 03-9368 En wat is een VKE? (staat bij post Eelde)

• Zo spannend vind ik het ook weer niet. Bij bijna alle grote gratis spellen zie je reclame van andere spellen van dezelfde maker. Dit scheelt precies drie klikjes, daar ga ik echt niet moeilijk over doen.

• Werkt hier ook weer prima! Zelfs met adressen

• Ik heb geen concreet bewijs, maar kleine inzetten die brandweer- en/of politievoertuigen nodig hebben en ook 1 patiënt met spraakaanvraag hebben, worden afgerond nadat de spraakaanvraag is beantwoord, ook al zijn de andere voertuigen niet ter plaatse. Dit heb ik bijvoorbeeld zien gebeuren bij Kind vast in boom (286) en Motorrijder gevallen (405). Ik heb dit getest door eerst een ambulance te sturen, en politievoertuigen van verder weg te sturen, zodat de ambulance eerst zijn werk kon doen. Nadat…

• Locatie Zulu

Joolde - - Off-Topic

Die heeft geen vaste plek, maar staat normaal gesproken ergens op het platform voor de hangar naast de MMT standplaats. goo.gl/maps/Uv1br1StYUAa8btH9 op mijn versie van google maps staat er ook 1tje precies op deze plek

• Ik ga hem even omdraaien, waarom zou het "niet eerlijk" zijn om iemand die een teamgebouw wil verplaatsen daarvoor te laten betalen? Alle andere verplaatsingen kosten toch ook coins?

• Quote van thijmen1210: “heeft het toevallig te maken met het opschalingsmodel? ” Ik kan me eerder voorstellen dat het te maken heeft met het voornemen om meldkamerspel over te zetten naar de servers van Xyrality (o.a. hier genoemd: SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar)

• Quote van thijmen1210: “bij "hulp bij deze inzet" staat een gemiddelde, geen waarde die altijd hetzelfde is. voor inzetten die gemiddeld bijvoorbeeld 3000 credits zijn krijg je toch ook lang niet altijd precies de 3000 of wel? ” Hier gaat het erom dat het spel 2 verschillende gemiddelde opbrengsten aangeeft. In het ene venster staat 4000, in het andere staat 6000. Dit staat dus los van de uiteindelijke opbrengst.

• Voertuigen weergave limiet

Joolde - - Hoofdforum

Volgens mij niet. Die limiet is er juist om ervoor te zorgen dat de pagina snel genoeg laadt, door dus alleen de dichtstbijzijnde voertuigen te laten zien.

• Purmerend is regio 11 Zaanstreek-Waterland. Daar is op dit moment nog geen overzicht van.

• Chat

Joolde - - Suggesties

Hmm. Klinkt wel leuk, maar zou dat niet een beetje dubbelop zijn? Volgens mij is precies om deze reden de discord aangemaakt. Geen idee hoe drukbezocht die is, maar ik vraag me af of een chat hier meer waarde zou hebben.

• Personeel overnomen MMT Standplaats Ik zet het gelijk maar even hier door, omdat ik toch vrij regelmatig mensen zie die MMT personeel op een ambulancepost opgeleid hebben. Is het een idee om de tekst bij het keuzemenu voor de opleiding een beetje aan te passen, zodat het daar gelijk duidelijk is dat MMT personeel alleen op de MMT standplaatsen opgeleid moet worden? Lijkt me weinig werk en het scheelt vast een hoop frustraties bij nieuwe MKS'ers

• Is het een idee om bij het scherm waar je de opleiding kunt kiezen erbij te zetten dat je MMT-personeel alleen op een MMT standplaats kunt opleiden? Dan is het probleem met heel weinig werk een heel eind opgelost denk ik. Zie bijlage.

• Explosieven dienst en lijkenwagen

Joolde - - Suggesties

Als je suggesties hebt, kun je beter eerst in de ideeënlijsten kijken daar staan beide al in. [VA-500] Lijkenwagen [VO-003] Explosieven Opruimingsdienst Defensie