Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 28.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Adverteren

KingGodDiabloZ - - Hoofdforum

Ik vind de tekst vrij duidelijk hoor.

• Handig!. Bijvoorbeeld als je al weet waar de grote teaminzet komt dat je er alvast auto's kunt laten posten

• Inzetten rondom MMT?

Hoi, Ik ben aan het denken om een tweede lifeliner aan te schaffen met coins. Alleen ik bouw realistisch en er zijn 4 lifeliners in nederland dus moet ik die lifeliner ver van mijn andere posten gaan plaatsen. Nou is mijn vraag stel ik doe dit krijg ik dan meldingen in de buurt van die ene lifeliner? Dus bijvoorbeeld dat ik een brand krijg in de buurt van die lifeliner

• Quote van ReneW: “Quote van hejo1111: “zo is een mtm eigenlijk een beetje onbereikbaar gemaakt maar misschien haal ik dat nog eens een keer ” Nee hoor Want een standplaats bij een brw post telt ook mee of je dr nu een auto neer zet of niet. Zo kom je al stukken sneller er aan ” Zo ben ik nu ook aan het spelen haha gewoon uitbreiden die handel XD

• 08-06-2016 Personeel

KingGodDiabloZ - - Nieuws [Archief]

Mooi gedaan. Bedankt

• Quote van hejo1111: “zo is een mtm eigenlijk een beetje onbereikbaar gemaakt maar misschien haal ik dat nog eens een keer ” Helemaal niet.. Ik ben er nu ook een beetje voor aan het spelen ik breid gewoon zoveel mogelijk posten uit.

• Awards

De eer.. (niks dus)

• Dit lijkt me heel vet Maak het dan zo als de ambulance? zodra je een post hebt krijg je het als "uitbreiding" en dan moeten eerst alle slachtoffers geholpen zijn voordat het balkje van "auto opruimen" fso begint

• Ik denk niet dat dit veel nut heeft. Het neemt een parkeerplaats in en er is toch oneindig water

• Quote van Data: “Quote van pascall31: “En wat moet ik me hier dan precies bij voorstellen? Is het vergelijkbaar als bij www.feuerwache.net? ” Precies wat er staat... Dus in de volgende situatie: - Benodigde voertuigen: 2x TS + 1x RV + 1x OvD - Ter Plaatse: 1x TS ...zal deze eerst aangekomen Tankautospuit al gaan blussen, terwijl de andere TS, RV en OvD nog aanrijdend zijn Groet, Data ” Dan denk ik dat deze maar voor een bepaalde tijd kan blussen anders zou elke melding wel met 1 ts afgehandeld k…

• Voordelen van een Team

KingGodDiabloZ - - Off-Topic

Quote van Mara: “ah ok, das wel jammer..... helaas. ” Dan moet je een team joinen Brandweernl is de grootste clan van het spel alle leden zijn heel verspreid iets voor jou?

• Oke, bedankt ik heb mn coins teruggevraagd

• Quote van Data: “Hoeveel posten heb je dan? Uitbreiding op brandweer kazernes tellen ook mee namelijk ” 2. Dus ik krijg pas meldingen ervoor bij 10 ambu posten? dus ik kan beter mn coins terugvragen dan?

• Team gezocht.

KingGodDiabloZ - - Team's

Bij brandweernl kun je altijd terecht is verspreid over het hele land ook in brabant/limburg

• Hoi, Ik heb gisteren voor 50 coins een mmt standplaats aangeschaft toen ontdekte ik het tabje "mogelijke meldingen" en bij de mmt meldingen staat dat er minimaal 10 ambuposten benodigd zijn welke ik nog lang niet heb Krijg ik nou toch de mmt meldingen of ga ik eerst tot de 10 ambu posten moeten wachten met een mmt dat niks kan? dit stond namelijk nergens vermeld En bij het aanschaffen van een helikopter staat ook niet "benodigd vanaf 10 ambuposten" Help

• Gebouwiconen Mark

KingGodDiabloZ - - Gebouwiconen

Held

• Gebouwiconen Mark

KingGodDiabloZ - - Gebouwiconen

Ik snap dat je al heel veel request zult hebben maar zou je een icoon voor het OLVG in amsterdam kunnen maken? Bvd

• Auto's van Teamleden kopen

Quote van MauriceV: “Quote van KingGodDiabloZ: “Quote van Centralist_Collin: “En als je nou niet auto's van elkaar kunt kopen maar wel tijdelijk een auto kunt "lenen" van een teamlid als reservevoertuig omdat er een eigen voertuig "in onderhoud" is. Zo word het spel wél weer realistischer! ” Dit lijkt me een heel goed plan het auto's van elkaar lenen ik kom geregeld een ovd tekort namelijk dat je die tegen een kleine vergoeding van elkaar kunt lenen ” Kwestie van de melding openbaar maken voor j…

Quote van Centralist_Collin: “En als je nou niet auto's van elkaar kunt kopen maar wel tijdelijk een auto kunt "lenen" van een teamlid als reservevoertuig omdat er een eigen voertuig "in onderhoud" is. Zo word het spel wél weer realistischer! ” Dit lijkt me een heel goed plan het auto's van elkaar lenen ik kom geregeld een ovd tekort namelijk dat je die tegen een kleine vergoeding van elkaar kunt lenen

Quote van Timo641: “Wat zou daar de meerwaarde van zijn ten opzichte van de winkel waar je voertuigen kan kopen? ” De teamleden zouden een eigen prijs kunnen bepalen