Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-5 of 5.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• ja hij ligt er nog net niet helemaal uit 2 min later kan je de melding wel weer doen tis toch ongelofelijk nou ze gaan maar werken met pasen daar in duitsland

• Credits X2

hylko00 - - Hoofdforum

is idereen er van op de hoogte dat we dubbele credits krijgen zag het bij herladen van de pagina. na uit testen een transport levert echt 2x zo veel op groetjes en veel meldkamer plezier

• status 7 meldingen komen nu ook overdag niet door moet eerst weer verversen. meldingen blijven wel binnen komen. je vraagt je toch af of de update geen eerder aangebrachte stabiliteit / fixes heeft over schreven en ze nu in duitsland het wiel opnieuw proberen het wiel uit te vinden. (vierkant wiel rolt niet) we moeten het maar weer afwachten. een updateje als je lss manager er bij aan hebt krijg je wel status 7 over uitbreidingen en politie gevangen transport ook daar de ambu niet op status 7

• Grootte van ziekenhuizen

hylko00 - - Suggesties

Quote van 112-Opa: “Je kunt ook in een team plaatsnemen die veel team-gebouwen (Ziekenhuizen) heeft!! ” ik zit in mijn eigen team FRL EO ik heb 10 zieken huizen en 2 team ziekenhuizen toch krijg ik het voor elkaar in een dag spelen die vol te leggen. ga ik even een avondje slapen 8 tot 10 uurtjes dan heb je in alle ziekenhuizen dus 10 bedden vrij dan kan je niet een dag spelen voor ze weer vol liggen. daarom snapte ik het idee grotere ziekhuizen wel of eventueel iedere 30 minuten een patient ont…

• Grootte van ziekenhuizen

hylko00 - - Suggesties

helemaal mee eens. zelf kom ik met volledig uitgebouwde ziekenhuizen in de knoop alle 30 bedden vol en ieder uur 1 iemand word ontslagen is te weinig helemaal met wat er al geschetst word je een melding hebt met 15 tot 30 patienten.