Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-14 of 14.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Meer Meldingen

Jarvo - - Off-Topic

Thanks!

• Meer Meldingen

Jarvo - - Off-Topic

Maar je krijgt dus ook niet meer meldingen als je een politiebureau plaatst ofzo?

• Meer Meldingen

Jarvo - - Off-Topic

Hallo, Ik vroeg me af, hoe zorg ik ervoor dat mijn meldkamer meer meldingen genereert? Is hier een speciale uitbreiding voor nodig of zoiets?

• [FT-509] Suggestie: Groeplink

Jarvo - - Functie Suggesties

Quote van Data: “Er bestaan al links voor de groep-pagina. Voor jouw groep bijvoorbeeld: meldkamerspel.com/alliances/1181 Deel die en ze komen op je pagina terecht. Dat knopje om lid te worden kunnen ze dan zelf aanklikken. ” Hoe kwam je aan die link? Update: Gevonden.

Quote van Alvinetje: “Sorry het is geen Grepolis of Tribalwars. We hebben maar 1 Server, en daarbij kun je ze perfect wijzen waar en hoe ze een team moeten joinen. Een invite/groeplink lijkt me daarbij zéér overbodig, en er zijn belangrijkere dingen die ingevoerd moeten worden, zoals het Opschalingsysteem. ” Maar het zou wel een mooie toevoeging zijn tot de game zelf.

• Quote van Alvinetje: “ik heb +/- 300 voertuigen, en 70 gebouwen, mij maakt het echt niet uit waarheen die gaat, daarbuiten kun je door middel van een knop je voertuig al centreren en volgens mij volgt die em dan ook een beetje. Dit mooie knopje zorgt daarvoor: prntscr.com/npyb5h ” Die had ik al gezien.

Quote van 112gelderlandzuid: “je kan mensen invite om het spel te spelen. En tegen hun zeggen welke team je speelt. ” Maar het zou toch leuker zijn om een link te hebben... Zodat je zeker weet dat ze de goede server joinen

• Quote van Bernhard_VNOG: “Als je later groter bent ga je niet uitgebreid zitten kijken hoe je autotje rijd, zie liever andere update's ” Het is toch wel altijd handig om je voertuigen te volgen bij een grote melding, gewoon als je niks te doen hebt ofzo.

Dat kan natuurlijk ook een optie zijn. Maar je kan ze ook inviten bijvoorbeeld op Social Media.

• Zou het niet leuk zijn als je helemaal bent ingezoomd en je je voertuig kan volgen zonder dat je je muis hoeft te bewegen?

Zou het niet handig zijn als je je vrienden kon uitnodigen in je groep door middel van een link?

• Suggestie: Lijn op de kaart

Jarvo - - Archief

Quote van Michel1982: “Quote van Jarvo: “Quote van Michel1982: “die mogelijkheid is er al kijk maar bij je instellingen ” Waar dan? ” meldkamer .... instellingen... 2e optie van boven ” Thanks.

Jarvo - - Archief

Quote van Michel1982: “die mogelijkheid is er al kijk maar bij je instellingen ” Waar dan?

Jarvo - - Archief

Zou het niet leuk zijn om te zien hoe je voertuigen rijden? Daarom suggesteer ik een routelijn op de kaart. Net zoals in het echte leven bij bijvoorbeeld een TomTom. Je kan dan zien hoe jouw voertuig de route inplant.