Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 134.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Fout in venster-design

michel_1 - - Fouten

Ook hier geen probleem meer.

• Fout in venster-design

michel_1 - - Fouten

Wat ook wel raar is als je uit log en weer inlog dan is het weg, maar als je ververs dan blijf het gewoon staan.

• Fout in venster-design

michel_1 - - Fouten

Klopt dat is vanaf eergisteren al het geval!!

• Hoeveelheid Team Inzet

michel_1 - - Off-Topic

Je kan maar 100 wagens er neer zetten meer is niet mogelijk.

• A&U

michel_1 - - Hoofdforum

Kijk hier eens na, veel spelers gebruiken deze. forum.meldkamerspel.com/index.…rd-VNOG-En-Michael-Kraan/

• Er komen vast wel meer AT meldingen alles op zijn tijd, we mogen al blij zijn dat we elke maandag meldingen erbij krijgen. Dus met de AT meldingen komt het best wel goed.

• Meldingen erbij.

michel_1 - - Suggesties

Oke bedankt weet ik genoeg. Tja 1e bericht van je ging over en en. 2e bericht was duidelijker. Zo kan ik mooi een stukje schrijven op ons team forum erover, nu ik weet hoe het zit. Nogmaals bedankt.

• Meldingen erbij.

michel_1 - - Suggesties

Oke. Dus als ik puur alleen met Politie of Ambulance speel. ( niet samen ) Krijg ik elke keer als ik een politie opkomstbureau erbij zet ook 1 melding erbij. ( alleen ) En dat geld dus ook voor de Ambulance als ik alleen met die gaat spelen. ( alleen ) Nee ga geen Brandweer spelen.

• Meldingen erbij.

michel_1 - - Suggesties

Ja oke dat snap ik. Ik wil alleen puur met Politie spelen, dus geen Ambulance of Brandweer. Ik wil alleen puur met Ambulance spelen, dus geen politie of brandweer. Dan blijf je dus op 2 meldingen zitten. met politie of ambulance.Is maar net waar je mee gaat spelen. En als je alleen puur met Brandweer gaat spelen krijg je elke keer als je een brandweer post erbij neem ook een melding erbij. Dat geld dus niet bij politie en ambulance.

• Meldingen erbij.

michel_1 - - Suggesties

Gdm allemaal. Het valt me op dat speler beginnen met politie of ambulance en dat als ze daar mee gaan uitbreiden dat ze geen meldingen erbij krijgen. Dat zou eigenlijk wel moeten toch! Als die spelers geen zin hebben om met de brandweer te spelen. Daar krijg je juist wel meldingen erbij als je posten erbij neem. Dit spel is gebaseerd op de meldkamer, zowel Politie,Ambulance en Brandweer. Waarom krijg je dan geen melding erbij als je alleen met Politie of Ambulance gaat spelen. En bij de Brandwee…

• Let op!! let op!! Dit is de lijst van meldingen waar de Voorlichter in voor komt die moet je er zelf in verwerken. Stap voor stap doe ik het. Voor degene die graag de A&U willen aanpassen. Hierbij het lijstje met meldingen waar de voorlichter voorkomt. De getallen komen overeen met het incidentnummer van deze A&U. Hotel 5 <---- kopje Brandbestrijding ( Woon en verblijfgebouwen ) Bouwmarkt 4 <--- kopje Brandbestrijding (vervolg) Vreemde lucht kantoorgebouw 2 <---- kopje ( Ongeval Gevaarlijke Stof…

• Gdm, toch een vraagje over de Voorlichter. Nu de Voorlichter in het spel zit, zijn er 13 meldingen. 2 nieuwe en 11 aangepast is er ook een lijstje waar de Voorlichter in verwerkt zit.

• Laat elk land maar in zijn eigen waarde, elk land is anders en speel anders.

• Meldkamer Uitzendbureau

michel_1 - - Suggesties

Nee laten we dat maar niet doen.

• Het valt me op als ik naar de Grote team inzet ga, en klik op eigen inzicht dan staat de Voorlichter er wel bij, maar de AT niet had toch wel verwacht dat die er ook al bij stond nog eerder dan de Voorlichter.

• Toch even een vraagje, is er al meer bekend wanneer de opschalingsmodel klaar is en wanneer de up-date komt. We zijn nu inmiddels toch alweer een jaar verder. We wachten toch wel rustig verder af wat komen gaat.

• Team Gevangenis

michel_1 - - Hoofdforum

Hahaha we kunnen nog niks afsluiten er is nog geen duidelijk antwoord op de vraag geweest ze weten het zelf ook niet hoe het in elkaar steek, je moet wel alles lezen he!!! niet alleen wat je wilt lezen. en ja ik ben wel klaar met jouw.

• Team Gevangenis

michel_1 - - Hoofdforum

Weet niet welke instelling je bedoel maar bij een team-cellencomplex kan je geen instellingen doen hoor. Alleen hoeveel % En voor de andere instellingen staat hier alles goed. Ben er wel klaar mee.

• Team Gevangenis

michel_1 - - Hoofdforum

Wij als team hebben ondervonden dat als we een arrestant hebben in Arnhem ( provincie Gelderland ) Dan kunnen we alleen gebruik maken van politie cellen ( van spelers ) en team-cellencomplex die in Gelderland bevinden. Wij kunnen ze niet ergens anders heen brengen. Tja de instellingen staan hier gewoon goed.Daar zit het hem niet in. Tja 57 km dat kan zeker, maar ik heb het over Team-cellencomplex die staan 25 km van elkaar af, Amsterdam en Rotterdam. Ach ja we hebben er nu geen last meer van als…