Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-4 of 4.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van NL Gamer 04: “brandweer rijssen heeft sinds dit jaar een 05-5131 (TS) en een 05-5141 (CCFM/ natuurbrandbestrijding) Er zijn meerdere posten in twente die nu meerdere ts voertuigen hebben en die hier nog niet in staan ” Zes kazernes die in het natuurbrandpeloton zitten hebben nu een CCFM. Dit zijn - Delden (1541) - Denekamp (2341) - Nijverdal (5441) - Rijssen (5141) - Tubbergen (2441) - Wierden (5541) Deze CCFM's zijn TST-NBB voertuigen. De rest van het peloton heeft TST voertuigen.

• De WTS'en en VTI's staan er niet bij. Ook gaan enkele voertuigen in verband met de komst van de CCFM omgenummerd worden.

• Quote van MPR: “1. bestaat al; in het menu Alarm en uitrukregels rechtsonder "eigen categorieën gebruiken" 2. klinkt als alarmeren via een soort codeblok? is dat wat je bedoelt? misschien wat voor een latere uitbreiding. voor nu eventueel je AUR van sneltoetsen voorzien? ” 1. Top! Had ik nog niet gezien 2. Klopt, in het kladblok kan de centralist via typen bepaalde dingen instellen in de melding. Bijv. -brgb01 stelt de 1e classificatie in op "Brand", de 2e op "Gebouw" en de 3e op "01 Woning/Woon…

• Twee suggesties: 1. Ik zou graag zelf tabbladen in de AUR aan willen maken, in plaats van de standaard "Algemeen, Brandweer, Politie, Ambulance". Dit omdat ik zelf via de officiële MC's van GMS wil werken. (Alarm, Bezitsaantasting, Brand, Dienstverlening etc. etc.) 2. Een soort kladblok waarmee ook parsertermen werken zoals GMS die kent, bijvoorbeeld: Het typen van "-1ts" alarmeert automatisch de dichtstbijzijnde TS zodra men op 'enter' klikt. -middelbrand schaalt automatisch op naar middelbrand…