Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 22.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Hier werkt het ook weer

• Hier ligt ook alles er uit. Hopelijk snel weer opgelost

• Geen personeel beschikbaar

WT112 - - Fouten

Ik heb ook problemen met personeel. Met name het toekennen van personeel aan voertuigen, waar ik vaak ook meerdere keren moet klikken/verversen en met de weergave van opgeleid personeel wanneer je een opleiding start

• Geen personeel beschikbaar

WT112 - - Fouten

Hier ook, gisteravond al en het probleem duurt nog altijd voort.

• Voorlichter!

WT112 - - Hoofdforum

Quote van Data: “Quote van WT112: “Heel typisch dit. Ik meende toch dat de NL afdeling wat zelfstandiger was. Ik begrijp nog altijd niet waarom nu ineens een update wordt aangekondigd en meteen geïmplementeerd. Wat is die Duitse invloed dan precies als het normaal wel trapsgewijs wordt ingevoerd? Die inzetten maken jullie toch ook zelf? Die upgrade van Nederlandse inzetten is toch in eigen beheer? Vanwaar dan de keus om bestaande inzetten nu al uit te breiden met een voorlichter? ” Nee, wij kunn…

• Voorlichter!

WT112 - - Hoofdforum

Heel typisch dit. Ik meende toch dat de NL afdeling wat zelfstandiger was. Ik begrijp nog altijd niet waarom nu ineens een update wordt aangekondigd en meteen geïmplementeerd. Wat is die Duitse invloed dan precies als het normaal wel trapsgewijs wordt ingevoerd? Die inzetten maken jullie toch ook zelf? Die upgrade van Nederlandse inzetten is toch in eigen beheer? Vanwaar dan de keus om bestaande inzetten nu al uit te breiden met een voorlichter? Edit ik zie ondertussen de reactie van Data, tegel…

• Het valt me op dat bij diverse, met name grotere, inzetten (zoals verzorgingshuis, kerkgebouw, sommige WO inzetten) het aantal patiënten niet wordt weergegeven aan het begin van de melding, maar pas als de melding is afgerond. Pas nadat de melding is afgerond, kun je de patiënten dus helpen. Daar kun je natuurlijk op inspelen door voldoende ambulances te sturen, maar ik vroeg me af of het niet mogelijk is bij alle inzetten de patiënten op voorhand al weer te geven en te behandelen wanneer de mel…

• LSS Manager for meldkamerspel

WT112 - - Hoofdforum

Appstore aan en uitzetten werkte niet, had ik al meermaals geprobeerd. Maar inmiddels is het opgelost, heb even alle cookies verwijderd en opnieuw ingelogd en het werkt weer als vanouds

WT112 - - Hoofdforum

De knop voertuigspreiding in LSS werkt bij mij niet (Chrome). Ik kan wel een vinkje zetten bij 'actief'' maar zie de gebruikelijke voertuigselectielijst niet. Meer mensen last van?

WT112 - - Hoofdforum

nog steeds geen oplossing voor voertuigspreiding?

• maar in Belgie heb je slechts twee heli's. Wel een hoop MUGs maar de inzetcriteria verschillen wel met Nederland

WT112 - - Hoofdforum

Het overzicht voertuigspreiding werkt hier idd ook niet meer, afwachten maar even, hopelijk komt er snel een oplossing.

• Datumaanduiding teamforum

WT112 - - Archief

Wist ik niet nee, dat helpt in ieder geval op de pc. Op mobiel natuurlijk niet.

• Datumaanduiding teamforum

WT112 - - Archief

Is het een idee om in het teamforum het jaartal toe te voegen achter de datum van geplaatste berichten? Inmiddels zijn we een aantal jaar verder met het spel en kunnen berichten van '25 jan' betrekking hebben op meerdere jaren. Toevoeging van jaartal maakt e.e.a. overzichtelijker.

• Wordt de oppervlakteredding gehangen aan de uitbreiding Waterongevallenbestrijding of is deze onafhankelijk daarvan op de kazerne?

• [FG-509] Derde OVD-P

WT112 - - Functie Suggesties

Nu de vliegtuiguitbreiding een feit is en er voor diverse daaraan gerelateerde meldingen ook een OVD-P nodig is, is het misschien een idee om een 3e OVD-P mogelijk te maken op het Hoofdbureau? Ondertussen hebben we zoveel meldingen waarvoor die benodigd is dat het weer een beetje krap gaat worden. We kunnen natuurlijk ook een extra HB bouwen, maar waarom moeilijk (en duur) doen als het makkelijker kan.

• 15-01-2018 Luchthavenbrandweer

WT112 - - Nieuws [Archief]

Ik hield me zo dicht mogelijk bij de tekst van Woukaa

• 15-01-2018 Luchthavenbrandweer

WT112 - - Nieuws [Archief]

Lijkt me dat voertuigen ook buiten de hekken van het vliegveld ingezet moeten worden. Crashtenders worden ook wel eens ingezet bij industrie- of natuurbranden. Verder storten vliegtuigen ook niet altijd binnen de hekken van een vliegveld neer (meestal in een ruim straal eromheen).

• Niet iedereen gebruikt LSS manager. Voorheen weet ik dat het in LSS zat, maar ik zie het niet meer? Lijkt me toch ook in de gewone versie te implementeren?

• Is het een idee om de volgende functie toe te voegen: bij mouseover over je posten zie je welke voertuigen daar staan (een optie die je evt via meldkamer kan in- of uitschakelen). Zeker als je een flink aantal posten hebt, kan het handig zijn om in een oogopslag duidelijk te hebben welke voertuigen waar staan om verder te kunnen werken aan een goede spreiding van voertuigen.