Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 1.000. Er zijn meer resultaten beschikbaar, verbeter je zoekparameters.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web&contact=1 De ontwikkelaar is de enige die bij de serverbestanden kan en dit probleem voor je kan oplossen door alle regels te verwijderen.

• Dat is inderdaad ergens in een ver verleden eens voorgesteld op dit forum, maar niet meer naar gekeken. Ik zal hem toevoegen aan ons lijstje om naar de ontwikkelaar te sturen voor tussendoor...

• Geen personeel beschikbaar

Data - - Fouten

Probleem is inderdaad al doorgegeven aan de ontwikkelaar, maar nog niks over teruggehoord, helaas. We zullen maandag (eerst volgende werkdag) nogmaals om een statusupdate vragen

• 17-3761 had ik al aangepast, en Kazerne Doklaan is verwijderd uit het overzicht

• Inderdaad een andere foutmelding dan gebruikelijk. Daarnaast is het spel bij een aantal spelers gewoon beschikbaar (heb ik zelf ook namelijk), en ligt ie er bij de rest uit... @MPR heeft het probleem al doorgegeven aan de ontwikkelaar, dus ze zijn er als het goed is mee bezig.

• Lijkt opgelost inmiddels. Iemand die nog steeds problemen ervaart?

• Excuss, is meteen aangepast in de lijst...

• Meldingen ver weg

Data - - Fouten

Klopt, en dat is inderdaad wat ik aangaf. Probleem is alleen dat 14 kazernes in een stad als Sittard lang zal duren te compenseren. Dus inderdaad, het is mogelijk, maar vereist wel redelijk wat geduld en nieuwe kazernes.

• Realistische eisen voor meldingen

Data - - Hoofdforum

Landelijk is de standaard bij een Kleine Brand altijd 1 TS. Regionaal kan er per meldingsclassificatie worden afgeweken in de inzetvoorstellen. In mijn regio (Haaglanden) wordt er met een woningbrand altijd 2 TS, 1 HW en 1 OvD meegezonden, zonder "officiële opschaling". Hier zie je dus ook meteen het probleem: Groningen heeft als standaard woningbranden met 1 TS en 1 OvD - zoals jij beschrijft - terwijl ze hier al meteen 2 TS, 1 HW en 1 OvD zijn. Om deze reden houden wij de landelijke standaard …

• Meldingen ver weg

Data - - Fouten

Wellicht kun je de softwareontwikkelaar zelf ook nog een vraag hierover insturen. xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web Ik vraag me af of ze hier iets mee kunnen, omdat deze functie bewust is ingebouwd, maar je kunt het uiteraard altijd proberen.

• Realistische eisen voor meldingen

Data - - Hoofdforum

Laat ik eerst een kort achtergrond verhaal schetsen... Onze versie, Meldkamerspel.com, is ontstaan uit Leitstellenspiel.de, een flink aantal jaren terug. Bij het "opzetten" van deze Nederlandse versie zijn een groot aantal Duitse meldingen geïmporteerd en alleen vertaald qua benaming. Dit zorgt ervoor dat met name meldingen met lagere ID's soms vreemde vereisten hebben, omdat deze gemaakt zijn aan de hand van de Duitse standaarden, en vertaald. De suggestie die je hierboven hebt genoemd is exact…

• In de officiële documentatie die ik hier heb staat Zuidoost-Brabant, maar is officieel inderdaad Brabant-Zuidoost. Maar denk dat de regio die hiermee bedoeld wordt in allebei de gevallen wel duidelijk is

• Meldingen ver weg

Data - - Fouten

Inderdaad. Zoals @Jrh1997 al aangeeft, bestaat er een "anti-cheat" mechanisme voor spelers met een buitengewoon aantal kazernes op korte afstand van elkaar. Ik ben zelf niet helemaal op de hoogte van de interne werking ervan, maar heb een eerdere chat met Sebastian teruggezocht. Volgens hem wordt dit mechanisme geactiveerd bij "Veel meer kazernes in een gebied dan gemiddeld. Er is geen vast aantal". Quote van Jrh1997: “Ik weet niet of het helpt om nieuwe kazernes verder weg te bouwen, maar ander…

• Meldingen ver weg

Data - - Fouten

Het forum heeft sowieso problemen met afbeeldingen, ook als ze wél geüpload kunnen worden. Eventueel kun je een andere tool zoals prnt.sc/ gebruiken, en het linkje hier plaatsen?

• HON: Hoofd Ondersteuning Brandweer (Zie: internevacatures.vrh.nl/vacatu…ndweer_hon_165142_12.html) GOE-BU: Grootschalige Ontsmettingseenheid - Bevoorradingsunit GOE-DU: Grootschalige Ontsmettingseenheid - Decontaminatie-unit DB-CBRN: Dienstbus Chemische, Biologische, Radioactieve en Nucleare Incidentbestrijding De laatste 3 zijn voertuigen binnen Haaglanden omdat deze regio één van de landelijke 6 CBRN ondersteuningsregio's is. Met andere woorden: Haaglanden heeft materieel voor (inter)regionale…

• Nee, al een tijdje niet meer... Het is al een tijdje terug dat alles is verplaatst, maar zover ik mij kan herinneren: - 15-5490 --> 15-6599 (COH-Monodisciplinair 's-Gravenzande) - 15-7680 --> 15-6580 (HA 's-Gravenzande) - 15-5499 --> 15-6699 (COH-Multidisciplinair Honselersdijk) - 15-5480 --> 15-6680 (HA Honselersdijk) Dit kwam tegelijkertijd met de nieuwe Basis Ontsmettingseenheid (BOE 15-5481) van Pijnacker-Nootdorp.

• De doorgegeven melding is zojuist bekeken door de ontwikkelaar en zou inmiddels ook afgerond moeten zijn. De bug die dit probleem veroorzaakt heeft zou als het goed is opgelost zijn, maar de komende tijd zullen zij dit in de gaten houden.

• Haalt die melding het nog om morgen ochtend open te staan? Of is de 24 uur dan al voorbij? Mocht ie open staan geef ik m meteen door aan Xyrality, zodat ze hem kunnen bekijken als ze morgen weer aan het werk gaan...

• Uiteraard. Zodra we meer informatie krijgen van de ontwikkelaar laten wij dit aan jullie weten.

• Geen personeel beschikbaar

Data - - Fouten

Apart, had gehoopt dat het inmiddels wel weer zou werken overal. Zal het nogmaals melden bij de ontwikkelaar