Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 56.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Kazerne Crashtender

ZaanseMartin - - Suggesties

Kazerne bouwen, SIV kiezen. Vervolgens kan je de uitbouw starten en er alleen een CT kazerne van maken!

• Is al weer even terug... maar er is weer een serverfoutje!

• Meldingen ver weg

ZaanseMartin - - Fouten

Volgens mij is het heel makkelijk op te lossen... Door met wat geduld er om heen te gaan bouwen. Dan zal je zien dat de meldingen ook weer berijdbaar worden!

• Tabblad Brandweer Overig

Of je maakt een Uitrukregel aan.... hoef je alleen de button aan te klikken en het juiste voertuig wordt geselecteerd!

• Team Berichten ticker

Scherp Stijnh.... Dat irritante blauwe blokje hebben we al. Irritant omdat ik allerlei aanpassingen moet doen om de chat te kunnen volgen Goedgekeurd... mooi... Maar ook al ingevoerd...

• LSS Manager for meldkamerspel

ZaanseMartin - - Hoofdforum

Beste ontwikkelaars, Ik ben zeer blij met LSS het maakt mijn leven zoveel makkelijker in het spel! Er heeft een optie ingezeten dat als je over een A&U regel heenging met je cursor je dan in beeld kreeg wat de maximum aanrijtijd was. Deze functie is er uitgegaan nadat je deze instelling via het spel aan kon zetten. Alleen dan staat het constant in beeld terwijl ik het fijner vond om het t zien als ik er over heen zweefde! Dat gaf rust in mijn A&U regels. Ik zou het op prijs stellen als deze opti…

• Voorlichter!

Het gaat er om dat het onaangekondigd gebeurd. Als je al wat updates, en dat zijn er nogal wat, hebt meegemaakt, dan weet je niet beter of meldingen worden pas geïntroduceerd nadat je de "kans" gehad hebt om te zorgen dat je deze meldingen kan afhandelen. Dat is in dit geval niet gebeurd. Veel menen hebben hun zorg geuit dat toen het verkocht werd aan een commercieel bedrijf dat dat gevolgen zou hebben voor het spel, in met name de manier hoe je misschien gedwongen zou kunnen om geld uit te geve…

• Voorlichter!

Helemaal met je eens hoor. Ik had hetzelfde. Ik werd er ook ineens mee geconfronteerd. Ben meteen gaan opleiden. Dacht eerst... Foutje... zal worden hersteld. Dacht dat het gewoon volgens het oude systeem was gegaan. En dat de meldingen per ongeluk al aangepast waren. Dan zie ik een heel triomfantelijk bericht op facebook verschijnen waaruit blijkt... Ja de meldingen zijn er, veel speelplezier. Dus als je normaal verder wil spelen zal je coins moeten gebruiken om die krengen snel klaar te hebben…

• Voorlichter!

Ja ik heb er ook maar 6 tegen aan gegooid omdat toch leek dat het slikken of stikken was... Het team heeft er toch weer een vertraging uit weten te halen en worden er ook mee geconfronteerd met het "winstbeleid" uit Duitsland. Aan de andere kant.. Recentelijk hebben we "gratis" coins gehad die we normaal alleen in December krijgen.

• Voorlichter!

En het goede nieuws is.... 1) De voorlichter is nu al weer uit de meldingen. Hulde voor het meldkamerteam. 2) De voorlichter is wel al opgenomen in de A&U

• Voorlichter!

Jullie zijn er weer mooi mee in de aap gelogeerd Data! Maar daar zijn alle zuinig gespaarde coins van de lenteactie weer verdwenen!

• Voorlichter!

Quote van Spydah: “Quote van ZaanseMartin: “Wat ik al zei... de ontwikkelaar gaat het nu tot een verdienmodel maken! ” Je zou ook gewoon even kunnen wachten met die ene melding. Als je 14 kazernes hebt betekend minimaal 15 meldingen oeh wat een pijn als 1 melding 1 dag moet worden gemist. Vergeet niet dat je niet MOET betalen, als jij gelijk een voorlichter wilt staat het je vrij, daar zijn de coins uiteindelijk voor, versnelling. EDIT: Dat 't niet handig is dat we 5 dagen moeten wachten, oke. M…

• Voorlichter!

Wat ik al zei... de ontwikkelaar gaat het nu tot een verdienmodel maken!

• Voorlichter!

Wat is dit een smerige ordinaire manier om geld te verdienen! In de hoop dat iedereen dit met coins gaat betalen!

• Voorlichter!

Handig dat de voorlichter plots geimplementeerd is. Opleiding duurt 5 dagen. Nu kunnen die meldingen die om een voorlichter vragen niet afgehandeld worden!

• Quote van tglgreek: “Wat ik daarmee bedoel is, dat 99% van ons niet eens tot de helft is kunnen komen. Dus volgend jaar ga je het ook niet afmaken, heb afgelopen week 1.5 miljoen credits per dag verdiend, en heb pas 231/2000 paaseimissies. 800/5000 eieren. Logica toch? ” Netjes..... Ik heb ook rond die bedragen verdiend.... Zit al helemaal op 111/200 paasmissies. Dus denk niet dat je echt te klagen hebt. Overigens ben ik zo ondertussen 3 jaar bezig met goud voor eieren... Zit al helemaal op 2528…

• Open dag

Dat is lastig... en zou ook niet moeten kunnen vind ik... Want dan kan je bij een begeleiding ook een NH of een ambu wegtrekken...

• Open dag

Quote van stijnh: “en misschien kunnen we dit nog wel koppelen aan een eventuele interventie ( als iemand een idee heeft ). ” Grote Brand in kazerne? Nee gekheid. Je zou daar een tijdsgebonden melding kunnen maken als training (vaak bij vrijwillige brandweer de oefenavond)? Of een tijdsgebonden evenement "Brandweerwedstrijden".

• Ik zie in deze niet echt een meerwaarde, kan zijn dat ik het niet helemaal begrijp... In dit "spel" gaat het om één ding, als "meldkamercentralist" bij incidenten om voertuigen aan te sturen. Het luchtalarm is geen voertuig. Het zou slecht een enkele klik zijn bij een melding om dat alarm af te doen laten gaan.

• Ik snap je reactie niet helemaal.Het stampen met je voet op de grond omdat je je zin niet krijgt is nergens voor nodig. Je schrijft zelf dat je het personeel moet verwijderen. Ik snap het moeten niet helemaal. Het hoeft zoals gereageerd wordt helemaal niet. Het personeel kost je geen geld. Overschot kan heel makkelijk voorkomen worden door niet (automatisch) te werven. Als je automatisch werft hoef je geen hoog doel neer te zetten. Je kan het doel ook op 100 zetten, of 50. Neem van de kazerne di…