Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 453.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van beveren: “volgens mij zit er een klein foutje in de code die jullie gemaakt hebben voor de actie ik krijg namelijk dit te zien bovenaan -50% <span class="translation_missing localeapp" title="translation missing: nl_NL.coins.title">Title</span> + volgens mij is er ergens een teken vergeten waardoor als je op het vraagteken klikt je deze catogorieen niet meer kunt zien omdat die buiten beeld zitten ” Is inderdaad gemeld. Wordt naar gekeken maar omdat het weekend is kan het even duren vo…

• Quote van CrustaShrimp: “Het is mijn voorstel om een beschrijving toe te voegen van de definitief benodigde voertuigen zodra het eerste voertuig ter plaatse is ” Dit is momenteel al het geval. Als het eerste voertuig aanwezig is worden de kans-percentages Omgezet in een definitief vereiste. Die verschijnt dan in het rode veld bovenin het meldingvenster. In het echt weet men voordat men ter plaatse is ook niet exact wat er nodig is om de boel te blussen/op te lossen. Ik zie dus Eerlijk gezegd nie…

• Je krijgt coins als je vrienden het spel ook daadwerkelijk gaan spelen. Als het goed is zul je elke keer als ze een rang omhoog gaan 2 coins ontvangen.

• Quote van Rvdherik: “Centralisten, Is er een overzicht, met welke voertuigen er naar welke melding moeten? ” In het inzetvenster vind je rechtsonder(desktop) of onderaan(mobiel) een knop: 'hulp bij deze inzet.' Als je daarop klikt krijg je een overzicht met informatie over de melding waaronder de opbrengsten en de benodigde voertuigen. In het overzicht dat @juriaanvv aandraagt vind je een lijst van alle mogelijke inzetten. Ook daar kun je op de details klikken om te zien wat er benodigd is bij m…

• Haakarmbak blijft op status 6

MPR - - Fouten

Ik heb het nogmaals aangegeven bij de ontwikkelaar en verwacht dat het spoedig verholpen zal worden.

• We hebben dit nogmaals aangekaart bij de ontwikkelaar en er wordt naar gekeken.

• POI Clusteren

MPR - - Suggesties

Met de update van 13 mei is de nieuwe POI filter toegevoed. Deze nieuwe tool is nog 'work in progress' zoals in het nieuwsbericht en in de FB-aankondiging te lezen is. De ontwikkelaar is dus nog bezig met dit systeem en zal nieuwe en betere functies toevoegen. We zullen jullie voorlopige feedback aan ze meegeven.

• Kazerne Crashtender

MPR - - Suggesties

De meerwaarde van deze functie ontgaat mij eigenlijk ook een beetje. Zoals Gieske hierboven aangeeft zijn er vaak ook andere voertuigen te vinden op VBB-kazernes. Voor die paar kazernes in NL waar geen andere voertuigen staan naast CT’s lijkt het me niet de moeite om een nieuw gebouw toe te voegen.

• Wat JRh1997 hierboven al aangeeft inderdaad. Er zijn 3 meldingen waarbij het AT benodigd is. Alle meldingen in het spel kun je hier vinden: Meldkamerspel.com/einsaetze Ook vind je hier de vereisten om de melding te kunnen krijgen. Meldingen die jij zelf Alkunt krijgen worden met een groene markering weergegeven. De overige meldingen zijn wit.

• @Woutergamer123 Dit doe je als volgt: - Bij je meldkamer in Gelderland linksonder klikken op 'bewerken' - Dan het vinkje aankruisen voor de optie 'Eigen inzetbereik aanmaken. Voor de Inzetgeneratie worden alleen posten gebruikt die aan deze meldkamer toebehoren.' - Dan klik je op opslaan. (Dit hoef je alleen te doen bij je Gelderse meldkamer) Nu worden in Gelderland alleen meldingen gegenereerd die je daar ook kunt afhandelen. Onder meldkamerspel.com/einsaetze kun je vervolgens per meldkamer zie…

• Helaas kunnen wij dit soort problemen niet zelf oplossen als Nederlands team. Je kunt het probleem met de gegevens van de transactie melden via xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web (Knop: Neem contact op) zodat de ontwikkelaars dit probleem kunnen bekijken en oplossen.

• Geen personeel beschikbaar

MPR - - Fouten

Bedankt voor het doorgeven en het aandragen van screenshots. We hebben het doorgegeven aan de ontwikkelaar en die gaat er naar kijken.

• Deze functie is bij het invoeren van de app expres niet naar boven verplaatst omdat het wordt gezien als een soort spieken. Het is een hulpmiddel maar eigenlijk hoor je het niet of zo min mogelijk te gebruiken. Daarom staat het dus ook niet volop in het zicht. Op een computerscherm is meer ruimte dus daar is de knop wel zichtbaar. Dit is dus ook niet iets wat we zullen gaan aanpassen.

• Quote van tglgreek: “''Alle paasacties die wij vandaag voor jullie toevoegen lopen t/m 15 april.'' Het is nu de 12e, zijn jullie nog van plan om de meldingen open te gooien? Dat ze ietsjes meer binnenkomen? zit nu pas op de 200/5000, en heb afgelopen week 4 miljoen credits binnen gehaald. ” De meldingen staan open. Of je ze krijgt is gebaseerd op de kans van de inzetgeneratie. Het idee van de hogere rangen van de awards is dat je ze niet allemaal in één paasweek kunt halen. Quote van basd82: “Zi…

• Op de suggestielijst voor functies hebben we meerdere ideeën staan om de Awards een meer geïntegreerd onderdeel te maken van het spel. Staat genoteerd dus.

• Er is een nieuwe kazerne/veiligheidscentrum in aanbouw aan het Galwin 4.

• Voertuigen België

MPR - - Voertuigverzameling

Quote van pascall31: “@Data ik heb niet op de link gedrukt maar lijkt me niet een link naar een voertuigen verzameling, even opletten denk ik?? ” Is een Windows OneDrive link. Lijkt me niets mis mee.

• Voor zover mij bekend kun je standaard 4 MMT-posten bouwen. Daarna krijg je per 25 gebouwen die je hebt de mogelijkheid om een extra standplaats te bouwen. Dit is ingebouwd om de uitdaging in het spel te houden. Oftewel: 1-100 gebouwen in totaal: 4 MMT-standplaatsen. 125+ gebouwen in totaal: 5 MMT-standplaatsen. 150+ gebouwen in totaal: 6 MMT-standplaatsen. 175+ gebouwen in totaal: 7 MMT-standplaatsen. 200+ gebouwen in totaal: 8 MMT-standplaatsen. Enzovoorts

• Je zou de wagen kunnen verkopen en opnieuw aanschaffen?

• Dan gaan we meer screenshots nodig hebben. Je probleem is niet reproduceerbaar en treedt alleen bij jou op. Screenshots: -van de instelling van het voertuig -van de instelling van de AUR.