Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 312.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• LSS Manager for meldkamerspel

Masterblaster - - Hoofdforum

oplossing is hier....: klik op onderstaande link, problemen zijn er al enkele dagen...voor wie t nog niet weet/wist/gemerkt had. ledbrain.de/resources/lssem/ls…er-v3/dev/lssm-v3.user.js dit is dan even een tijdelijke link...de officiele zal denk ik later aangepast worden.

• Incidenticonen Mastermind

Masterblaster - - Incidenticonen

bij deze beeindiging van de afbeeldingenreeks, ik word lastig gevallen door een enthousiaste gamer alleen omdat ik aangegeven in een opmerking dat een verzameling van een totaal andere gamer nutteloos is gezien deze niet compleet is voor meer dan 60%. Het is in strijd met de algemene voorwaarden van dit spel om iemand lastig te vallen, stalken ongeacht de situatie via berichten, het blokkeren van een speler is niet voldoende als je afbeeldingenreeks heeft, want dan kunnen ze door en door blijven…

• Gebouwiconen Simpel Design

Masterblaster - - Gebouwiconen

bij deze beeindiging van de afbeeldingenreeks, ik word lastig gevallen door een enthousiaste gamer alleen omdat ik aangegeven in een opmerking dat een verzameling van een totaal andere gamer nutteloos is gezien deze niet compleet is voor meer dan 60%. Het is in strijd met de algemene voorwaarden van dit spel om iemand lastig te vallen, stalken ongeacht de situatie via berichten, het blokkeren van een speler is niet voldoende als je afbeeldingenreeks heeft, want dan kunnen ze door en door blijven…

• ahhhh ze zijn samengevoegd kreeg al een fout id in t scherm... Maar on topic. ik sluit me volledig achter @Lazora aan. Menigeen hebben in den beginne van een nieuwe post de problemathiek van personeels tekort,maarja er moet wel een uitdaging zijn om het spel te blijven spelen, 1-2-3 dagen is meer dan zat als gratis speler, het spel is ook gratis, wil je van meer functies gebruik maken die het spel je bied dan moet je een overweging maken om premium worden dan gaat het automatisch je vult wat je …

• nou als het er komt moet het minimaal 100.000 credits gaan kosten, en je suggestie in een nieuwe topic

• dYIpqPy.png

• Nieuwe combinatieknop

misschien het idee om er een spatial tussen te doen zoals onderstaande afbeelding, doordat de keuzes te dicht bij elkaar staan maak je snel genoeg de verkeerde keuze, zo blijft t concept behouden en is het duidelijker. forum.meldkamerspel.com/index.…2ecf29da89ba0875545c9059e

• Punten verschil per speler

kan gebeuren @Jay je kan nou niet alles weten echter als je admin bent kan je de percentage van de leden zien wat ze aan je team doneren, dit zie je op de ledenlijst de ene gamer zal 10% geven de ander 1 of zelfs 0%, hierdoor krijg je verschillende maatstaven in je vergoedingen dus de leden krijgen wisselvallige credits bijgeschreven n zoals @Woukaa al aangaf de grote inzet is voor een ieder gelijk qua inzetvergoeding verwarring geeft vragen en daar is dit forum nou mooi voor bedoeld. forum.meld…

• als ik een nieuwe uitbreiding open heb ik meestal binnen een kwartier al de meldingen bij die desbetreffende post. De melding is wel afhankelijk van de afstand tussen de poi en de post. is de afstand te groot krijg je die meldingen dus ook niet.

• Nieuwe combinatieknop

VET meer knopjes waar ik aan kan gaan priegelen

• natuurbrand: Benodigde voertuigen: 40 Tankautospuiten, 4 Hulpverleningsvoertuig, 1 Adembeschermingsvoertuig of haakarmbak, 8 Slangenwagen, tankwagen of gelijkwaardige haakarmbak, 10 Officieren van Dienst Brandweer, 4 Hoofd Officieren van Dienst, 2 Commandowagens

• nou ben geen brandweer geek had van osc nog wat nog nooit gehoord dus zal wel, met google ben ik wat intelligenter geworden....zie hierzo en tadaaaa direct van de defensie site de vligende hollander osc-voertuig-2_.jpg

• Awards doelstellingen

Masterblaster - - Off-Topic

weet totaal niet hoe de berekening is, weet wel dat het steeds doorloopt forum.meldkamerspel.com/index.…2ecf29da89ba0875545c9059e

• Tankwagen doet zijn naam eer aan

Masterblaster - - Off-Topic

forum.meldkamerspel.com/index.…2ecf29da89ba0875545c9059e

• welkom bij het spel zou ik maar zeggen, althans het is een beetje raar dat als je een nieuwe ambulance standplaats bouw dat je geen ambulance krijg, het is altijd in den beginne van het spel geweest dat je bij iedere standaard post een gratis voertuig tot je beschikking krijg, Dit heb je met brandweer / politie en ook ambulance. Ik heb net een ambulancepost geopend...zie afbeelding hieronder.... mijn advies aan jouw is....klik op gebouw verwijderen en krijg je credits terug, heb je coins gebruik…

• nou ik had er even moeite mee met de uitbreiding van de luchthavenbrandweer, maar achteraf gezien kan ik met één uitbreiding meer dan 10 brandweerposten vullen en heb ik meer dan 10 luchthaveninzetjes tegelijk....wel leuk al die nieuwe meldingen tegelijk....

• als ik mijn posten op level 16 ziet krijg ik dit in mijn scherm...., maarja uitbreiden kan niet meer...wie weet in de toekomstforum.meldkamerspel.com/index.…2ecf29da89ba0875545c9059e

• [FG-509] Derde OVD-P

Masterblaster - - Functie Suggesties

meer HB's zijn ook tig meer meldingen erbij ( heb er zelf 48) als het je teveel wordt kan je altijd de 2e ovdp uitzetten deze blijft gewoon beschikbaar voor werk, alleen de hoeveelheid meldingen nemen wat af zodat je ze gewoon wat makkelijker kan afhandelen.

• nu de voertuig afbeeldingen een stuk makkelijk is geworden in gebruik kom je toch weer een principe tegen dat het erg onoverzichtelijk is, ik moet dagelijks altijd weer zoeken in die gigantische lijst en doordat alles doormekaar staat lijkt het wel of je er leesblind van wordt ( of ik word een dagje ouder) kunnen jullie hier niet iets op verzinnen? zoals alfabetisch of gecategoriseerd per uploader met een dropdown

• Gebouwiconen Simpel Design

Masterblaster - - Gebouwiconen

ja ik weet wat je bedoel @juriaanvv was daar ook al eerder aan t zoeken voor geweest, helaas heb ik geen goede afbeelding gevonden hiervoor die ik kan gebruiken ik heb er een paar getest maar was er niet tevreden over voor de gameplay, dus staat deze op de lijst om zelf de bird te maken, zoals ik al eender zei dat sommige afbeeldigen later komen, ik moet weer t ziekenhuis in dus probeer de resttijd zoveel mogelijk op te vullen. als je geluk hebt komen ze voor de operatie.