Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-17 of 17.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Interactie met de melder

thomas39 - - Archief

Hallo allemaal, Mij schoot het volgende idee te binnen. Het gaat als volgt: Er komt een melding binnen zoals alle meldingen momenteel binnen komen, in plaats van dat je op 'Alarm' klikt is de naam van de knop 'intake' (deze staat dan in de categorie intake meldingen) wanneer er op deze knop gedrukt word verschijnt een pop-up met een kaartje waar de beller zich bevind (aangeduid met een telefoon icoon) en staat de discipline bovenaan (politie, brandweer of ambulance) ook komt er een gesprek in be…

• Hallo, Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven van mijn Alarm -en Uitruk regels. Als je nog benieuwd bent kun je het importeren via deze link. Ik heb screenshots in de bijlages gedaan zodat je het eerst kunt bekijken.

• Quote van hetisrobbert: “Quote van thomas39: “Als er verder nog vragen zijn stel gerust! ” Wat heb jij gedaan met de knopjes GRIP? ” Sorry voor de late reactie, ik heb achter het knopje GRIP belachelijk veel voertuigen gekoppeld die ik waarschijnlijk alleen maar nodig zal zijn bij een grote team inzet. Is niet heel veel bijzonders

• Voor alle geïnteresseerden, hier een update van de alarm -en uitruk regels. Er is niet veel veranderd alleen is de categorie Hulpverlening weg en vervangen door waterongevallen, reset knop is toegevoegd, opschalingen bij brand, verkeersongeval OGS en de OvD-G staat er in. Waterongevallen: 1. waterongeval klein; 1 Waterongevallenvoertuig. 1 Tankautospuit, 1 Slangenwagen / Tankwagen of Watertransportsysteem-haakarmbak, 1 Politie Noodhulp 2. waterongeval middel; 1 Waterongevallenvoertuig, 1 Tankaut…

• Quote van andy: “IK speel in Amsterdam en wij hebben 2 duikteams dus is een leuke en vooral goede toevoeging. De KNRM is wat mij betreft geen prio want dat is echt alleen aan de kust dus richting ijmuiden zandvoort en zo voor dus niet relevant voor mij. Dus deze dan net als zorg ambu optioneel invoeren als je wil bouw er een aan de kust en dan pas meldingen krijgen. Wat betreft de poi ik wil wel graag dat er dan een paar extra worden aangevuld. .... ” er gebeuren zat waterongevallen door het hel…

• Quote van Stormjagermartijn: “Ik als meldkamerspelspeler die het veel plezier doe wil hier graag ook een reactie op geven. Ik woon in en speel regio 17 - Rotterdam Rijnmond. De Brandweer WO's zijn een zeer welkome aanvulling in het spel. Die worden regelmatig gealarmeerd. Reddingsbrigade lijkt mij niks. Deze organisatie heeft een te kleinschalige rol in de regio hier om in het spel toegevoegd te worden vind ik. Het gebeurt zelden tot nooit dat zij op P2000 vermeld worden. Ze zijn alleen werkzaam…

• Quote van Data: “Quote van thomas39: “how about: Een aparte post voor de KNRM waar een Haakarmvoertuig voor een reddingsboot, een red helikopter, een kusthulpverling (POI kust), een voertuig met een reddingshond om te zoeken naar mensen, een apart opleidingscentrum voor de hulpverleners, hondenbrigade, een schipper. en voor de brandweer misschien een duikploeg en oppervlakte reddings team. Dit past misschien niet in dit toppic maar de brandweer (iig in Twente) hebben een veetakel, misschien is d…

• Ik zie het volgende voor me: Voertuigen: - Reddingsboot (En (haakarm)voertuig hiervoor) - Reddinghelikopter - Kusthulpverlening - opp. reddingsteam (eventueel ook voor brw meldingen) - reddingshond POI: - Strand - meer - plantsoen - kanaal - duin/helmgras gebied Meldingen: - Persoon te water (Reddingboot, opp. reddingsteam, hulpverlening, TS, OvDB, ambulance)| 2200 tot 5000 - Auto te water (Reddingsboot, opp. reddingsteam, hulpverlening, TS, OvDB, 2 ambulance [igv twee gewonden] ) | 1500 tot 550…

• how about: Een aparte post voor de KNRM waar een Haakarmvoertuig voor een reddingsboot, een red helikopter, een kusthulpverling (POI kust), een voertuig met een reddingshond om te zoeken naar mensen, een apart opleidingscentrum voor de hulpverleners, hondenbrigade, een schipper. en voor de brandweer misschien een duikploeg en oppervlakte reddings team. Dit past misschien niet in dit toppic maar de brandweer (iig in Twente) hebben een veetakel, misschien is dat ook een mooie toevoeging

• De bovenste groepen kunnen jullie zelf wel na gaan toch? Standaard MMT inzet = 1 MMT, 1 ambu, 1 noodhulp

• Ik raad het jullie ook zeer aan om alle OvD te vervangen door HOvD. waar een OvD heen moet kan ook een HOvD heen maar waar een HOvD heen moet geen OvD. ik raad jullie ook aan om ''Full House'' toe te voegen, hiermee alarmeer je alle voertuigen in een keer, makkelijk voor extreem grote meldingen en als je je verveelt.

• ik heb het zo gemaakt dat ik maximaal 3x hoef te klikken, werkt heel fijn! Zal ik het voor je uit typen?

• Suggestie: een zoekbalk bij het alarmeren van voertuigen waarmee gefilterd kan worden op soort en naam van het voertuig. Bijvoorbeeld ik typ in 3 dan laat het me alle beschikbare voertuigen zien met een 3. ik typ in redvoertuig dan laat het me alle beschikbare redvoertuigen zien.

• oja, je hebt helemaal gelijk. weer wat geleerd vandaag!

• De getallen staan voor hoe groot de WTS is, de WTS1000 is een meter lang, de WTS2000 is twee meter lang, enzovoort. nl.wikipedia.org/wiki/Watertransportsysteem

• je hebt helemaal gelijk sorryy

• Quote van Data: “Quote van Kevej: “Merk dat de term WTS (Watertransportsysteem) veel gebruikt wordt voor de haakarmbakken / slangenwagens met 1000, 2000, 2500 en 3000 150mm slangen. - WTS1000 - WTS2000 - WTS2500 - WTS3000 ” De getallen staat voor hoeveel liter water er in de WTS zit. er zijn namelijk geen brandweervoertuigen die slangen met een doorsnee van 1m, 2m, 2.5m en 3 meter hebben ”