Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 55.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Geen personeel beschikbaar

Spydah - - Fouten

Ik heb nu wel al een x aantal keer gehad dat die een ambulance verstuurde met 0 personeel wat dus resulteert dat de patient niet word geholpen.

• Het idee van de uitbreidingspakketten net zoals bij het Hoofd bureau te doen vind ik eerlijk gezegd niet verkeerd. Dat je voor Waterongevallen en Vliegtuigbrandbestrijding parkeerplaatsen boven op je level krijgt en dus een gelimiteerd aantal voertuigen per uitbreiding. Wat dit wel betekend sommige meldingen zijn groter en heb je meer wagens voor nodig van deze type neem bijvoorbeeld waterongevallen daar heb je wel eens 2 aanhangers nodig bijvoorbeeld wat ik weet zo, kunnen er meer zijn (?) maar…

• Voorlichter!

Spydah - - Hoofdforum

Quote van ZaanseMartin: “Ja ik denk dat je helemaal gelijk hebt met 15 meldingen... het zou zomaar kunnen dat je dan zo meteen 14 meldingen hebt die je niet af kan handelen... En op 248 kazernes... Ik heb er nu al een aantal ik niet af kan handelen.... En dan heb ik echt mijn 249 meldingen nog niet allemaal hoor! Maar goed... Ineens wordt het nu weer aangepast. Ach ik heb de eerste 6 coins al uitgegeven! ” Zou sterk zijn als je 15 meldingen met voorlichter krijgt maar inderdaad die kans bestaat.…

• Voorlichter!

Spydah - - Hoofdforum

Quote van ZaanseMartin: “Wat ik al zei... de ontwikkelaar gaat het nu tot een verdienmodel maken! ” Je zou ook gewoon even kunnen wachten met die ene melding. Als je 14 kazernes hebt betekend minimaal 15 meldingen oeh wat een pijn als 1 melding 1 dag moet worden gemist. Vergeet niet dat je niet MOET betalen, als jij gelijk een voorlichter wilt staat het je vrij, daar zijn de coins uiteindelijk voor, versnelling. EDIT: Dat 't niet handig is dat we 5 dagen moeten wachten, oke. Maar dit zal zeker g…

• Quote van R0N4NN: “Ben ik nu de enige waarbij de meldingen weer totaal niet updaten? Nu ook geen statusupdates meer en er ontbreken ook veel voertuigen op de kaart, ik moet continue de website verversen. ” Ja merk hem ook wel iets trager reageren

• awards

Spydah - - Fouten

Quote van thijmen1210: “je moet op de paaseieren klikken. als je op het paasei klikt, dan wordt hij geteld ” Hahahaha lol, shit. Oke

• awards

Spydah - - Fouten

Bij mij lijkt die de paaseieren niet te tellen?

• ongevallen met dieren

Spydah - - Suggesties

Ik vermoed dat die Kind in boom verward met Kat in boom

• Quote van Jrh1997: “De Android app is over het algemeen gewoon erg traag. Zeker als je als speler groter wordt en er meer voertuigen geladen moeten worden. De app op mijn Ipad is vele malen sneller. Zal ook (deels) door het apparaat komen. ” Misschien eens proberen het spel op te starten na dat je alle andere applicaties helemaal hebt gesloten. Kan inderdaad aan je telefoon werkgeheugen liggen. Al die voertuigen over de kaart is niet niks.

• Quote van stijnh: “AFGEKEURD Reden hiervoor is dat we willen vermijden dat je bvb teamziekenhuis iedere dag verplaatst naar de locatie van een grote inzet. En zo een mobiel team ziekenhuis krijgt. ” Vind dat toch wel een voordeel hebben voor de coin kopers? Ik denk niet dat een normale coins koper iedere dag 10 coins betaalt voor een gebouw te verplaatsen zodat je de ambulances in de buurt hebt? Dat is 70 coins per week hoor Maar 3650 per jaar. Weet niet of er nu zoveel zijn die dit iedere dag g…

• Werkt inderdaad nog steeds niet goed dan iets beter dan weer wat slechter.

• Ja jammer dat het nu in die x2 credits weekend gebeurd.. Wel te verwachten eigenlijk als de problemen nog niet helemaal opgelost waren of moeten we dit zien als stress test. Hoop wel dat we dit weekend nog eens kunnen herhalen maar dan zonder dat het spel blijft vast lopen. Gelukkig heb ik gisteren nog wat mogen knallen

• Ik zou dit eerder als een functie voor co admins willen zien. Die mensen zijn ook meer vertrouwd. Er zijn inderdaad teams die iedereen spraak aanvraag geven maar als je dat niet zou doen zou je toch makkelijk kunnen controleren wie het was en consequenties op geven? Ik bedoel als je 100 leden hebt met 10 spraak aanvraag admins dan kunnen maar 10 leden + je admins 't zijn dus dan word de zoektocht kleiner en als je iemand al speciaal vertrouwt met het rang dan zullen ze die niet misbruiken. Maar …

• Ook de A&U kan ik niet meer als 160 voertuigen sturen "Server gefällt."

• 228 voertuigen in 1x versturen gaat niet.

• Quote van michel_1: “Quote van 1001: “Quote van disci: “En een teamgebouw dat je om logistieke redenen wil verplaatsen zijn enkel een ziekenhuis of een cellencomplex. Voor de academies heeft verplaatsen totaal geen nut/meerwaarde. En een beetje team heeft met een week toch wel weer 400.000 bij elkaar voor een nieuw ziekenhuis? ” Ik zie veel mensen klagen over te weinig bedden. Dus een extra ziekenhuis zal geen kwaad kunnen lijkt mij. ” Een extra ziekenhuis bouwen is geen optie, kan je straks 100…

• Ik ervaar dat de server weer iets trager is, misschien meer mensen?

• Ja en aantal mensen in mijn team ook.

• Quote van pascall31: “Ik heb meer het gevoel dat het spel eerder trager is geworden dan sneller.., voertuigen getuurd maar moet pagina verversen voordat ze gaan uitrukken.. #raar ” Ook bij de chat, momenteel. Had hier vanmiddag geen last van.

• Is zeker sneller, bovenaan je voertuigen lijst staat Prio 1. Klik daar eens op. Dan switcht die Prio 2 en zie je al een tijdsverschil, nu meen ik dat ze terug gewoon prio 2 rijden, dat weet ik niet zeker maar in ieder geval wel slomer als met lichten.