Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 55.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Spel Traag

bramweer - - Hoofdforum

Alle drie laptops zijn gelijk verbonden, gebruiken alle drie chrome. En 1 daarvan is erg traag. Uitdaging wat de verschillen van de laptops zijn zodat andere spelers er misschien ook wat aan hebben? Wordt vervolgd.

• Spel Traag

bramweer - - Hoofdforum

Quote van Data: “Heb je de mogelijkheid om het spel op een andere Browser of andere laptop/PC te spelen? Dan kunnen we namelijk uitsluiten of het aan de browser (of plugins) ligt ” Twee andere laptops geprobeerd. Die zijn niet traag. Nu de clou, waar zitten de verschillen? Alle drie laptops windows met chrome. Nu de verschillende plugins/extensies onderzoeken. Wordt vervolgd. 1 laptop moet dus incognito worden gespeeld, andere twee kunnen normaal gespeeld worden.

• Meedenken: Opschalingsmodel

bramweer - - Suggesties

Quote van Timo641: “De opschaling zal ten alle tijden het standaard systeem volgen: Klein: 1 TS Middel: 2 TS, OvD Groot: 3 TS, OvD Zeer groot: 4 TS, OvD Alleen als wordt gewisseld van een incidentgrootte of GRIP situatie zul je een opschaling ontvangen. Bijvoorbeeld de aanvraag van een HW is niet bij een opschaling betrokken en staat hier volledig los van. Voor THV geldt een nagenoeg gelijk beeld. ” Zou je bij groot en zeer groot niet een HOvD en watertransport erbij willen hebben?

• Spel Traag

bramweer - - Hoofdforum

Kan nog steeds geen oorzaak vinden maar moet het spel nog steeds in incognito spelen

• Spel Traag

bramweer - - Hoofdforum

Ik draai zonder scripts. Zit oorzaak te zoeken waarom in gewone Chrome zo vreselijke vertraging zit. Duurt op Android app bij een melding ook best wel lang voordat je voertuigen in beeld krijgt om aan te vinken. Opvallend bij besteld vervoer niet, komen de voertuigen er bijna direct voor. Wordt vervolgd.

• Spel Traag

bramweer - - Hoofdforum

Quote van Bomberius: “Beste, Al enkele dagen ondervind ik last van enorme vertraging op het spel. Als je een melding aanklinkt moet je bijna 30 seconden wachten voor de melding op je scherm springt. Heeft nog iemand hier last mee? Groeten ” Hier ook, chrome geschiedenis weggooien en cookies weg helpt niet. Ook die tijdseenheid wachten om een voertuig aan te klikken. Net ook chrome incognito geprobeerd. Bijzonder dat het probleem dan weg is.

• Team gezocht.

bramweer - - Team's

Quote van MistyCat: “Is er misschien al een team die in of rond de plaats Hoorn zit?? ” Veiligheidsregio's [ RVRN ] zit in Nederland en hebben ook al een lid in Noord Holland, dus je bent ook hier welkom, zie maar.

• Oke, dan nu afwachten wanneer de voertuigen geplaatst mogen / kunnen worden.

• De uitbouw is klaar. Benieuwd wanneer het voertuig geplaatst kan worden en hoeveel op 1 hoofdbureau.

• Team Veiligheidregio's [RVRN]

bramweer - - Team's

Nog diverse regio's vrij, je bent welkom

• Gebouwiconen Simpel Design

bramweer - - Gebouwiconen

Jammer dat het zo gaat, veel herstel gewenst

• Quote van michaelkraan: “we hebben vw amok en een db bus en een oplegger van de eenheid marechaussee ” waar vind ik die?

• Iemand ook voertuigen van de marechaussee? Kan ik politiepost zogenaamd gebruiken als marechaussee

• Quote van stijnh: “Quote van DonutDuncan: “ik weet dat deze grote update net geweest is maar om het vliegveld compleet te maken kan je niet zonder de Koninklijke Marechaussee ik ga hier tijdelijk een politie bureau neerzetten is er al oog op de KMAR of eerst andere updates heb de eerste vliegveld meldingen er inmiddels opzitten super leuk gedaan complimten super te vreden mee ” Kun je dat tijdelijk bureau niet gewoon 'Koninklijke Marechaussee' noemen ??? Geef de voertuigen een andere afbeeldinge…

• Je wilt het geloven of niet maar na drie weken de eerste melding!!

• Alles groen hier en alles aan 1 meldkamer. Alles beschikbaar en poi's. Het wil niet fikken op de militaire vliegbasis Leeuwarden. Duikers werkte altijd wel.

• Hier poi's, groen, inzetbaar en nog steeds geen vliegveld inzetten drie weken alles al gereed

• Nog steeds geen vliegveld inzetten, poi's aanwezig, inzetbaar. Beetje jammer.

• Quote van piet2001: “Quote van fireshark78: “Iemand enig idee waarom je geen inzetten krijgt terwijl ik op Schiphol wel een kazerne compleet heb? Ook de banen en pieren ed zijn ingevuld maar geen inzet tot op heden! ” Heb nu al een aantal dagen de uitbreiding maar vandaag voor het eerst een melding gekregen, dus ik denk dat het gewoon een kwestie van wachten is en hopen dat je er snel een zal krijgen. EDIT: heb het vanaf dinsdag in gebruik. dus heb het al 5 dagen. ” Hier ook al een week actief m…

• Adventskalender

bramweer - - Hoofdforum

Hardstikke bedankt voor de credits