Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 382.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Realistische eisen voor meldingen

stijnh - - Hoofdforum

Quote van kennethvr: “in belgie word er ook een tw meegestuurd zou wel eens een weekje willen meelopen in nederland kunnen wss veel van elkaar leren ” Dat is ook afhankelijk van zone tot zone zenne ;-). Trouwens ivm het opschalingsmodel, je kan als centralist altijd al beslissen om aan de hand van de melding zelf al meer middellen te activeren

• Tabblad Brandweer Overig

stijnh - - Suggesties

- AFGEKEURD - Zoals hierboven al staat: Te veel tabbladen zorgt voor minder overzicht. Mogelijke oplossing: Gebruik alarm en uitrukregels of de zoekfunctie ;-).

• Solo-Event

stijnh - - Suggesties

Quote van pascall31: “Welke events zou je dan kunnen krijgen? Dezelfde als in het team? ” Het idee is nog niet concreet uitgewerkt. Zoals je weet staan er nog zoveel dingen op onze 'to-do-list'

• ORT-WO in A&U

stijnh - - Suggesties

GOEDGEKEURD - zie ook posting hierboven voor meer info.

• Team Berichten ticker

stijnh - - Suggesties

Quote van ZaanseMartin: “Scherp Stijnh.... Dat irritante blauwe blokje hebben we al. Irritant omdat ik allerlei aanpassingen moet doen om de chat te kunnen volgen Goedgekeurd... mooi... Maar ook al ingevoerd... ” Ja, wist ik al dat het er in zat. Het is administratief voor ons, dat we dit in de lijst kunnen zetten van voorstellen die goedgekeurd --> en later ook ingediend zijn Edit: heb mijn posting aangepast zodat dit duidelijker is

• Team Berichten ticker

stijnh - - Suggesties

GOEDGEKEURD en ondertussen zelf al toegevoegd in het spel

• Incidentmeldingen GOEDGEKEURD. Invulling interventies zullen beoordeeld worden door het team.

• POI: Monumentaal pand

stijnh - - Suggesties

GOEDGEKEURD >>> heb je eventueel ook idee aan specifieke inzetten die we hieraan kunnen koppelen ?

• takeldienst

stijnh - - Suggesties

AFGEKEURD >> forum.meldkamerspel.com/index.…289-VO-501-Sleepdiensten/

• Meldkamer Uitzendbureau

stijnh - - Suggesties

AFGEKEURD >> zie er persoonlijk ook de meerwaarde niet van in.

• POI

stijnh - - Suggesties

Goedgekeurd zoals al staat te lezen in je andere topic

• Niewe events: Rellen & Stroompanne

stijnh - - Suggesties

Ik keur het aanmaken van nieuwe events goed ( er staan er trouwens al enkele op de suggestielijst ). Het event 'rellen' is een leuk concept waarmee we zeker nog verder kunnen aan sleutelen Het event 'stroomstoring/panne' heb ik iets meer mijn twijfels ... Ik zie in dat lijstje te veel meldingen staan die niet relevant zijn aan een storing/panne.

• Gebouwen verplaatsen

stijnh - - Suggesties

Zoals Data zegt: we kunnen dit op de lijst zetten met suggesties die wij doen aan de Duitse ontwikkelaars. Maar de eindbeslissing ligt bij hun.

• We begrijpen dat dit wel een probleem kan zijn, we zijn binnen het NL-admin team aan het bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

• allerlij sugesties

stijnh - - Suggesties

Quote van beveren: “ BRANDWEER: brand electriciteit centrale >> GOEDGEKEURD brand chemische bedrijf >> GOEDGEKEURD brand in treinstation >> GOEDGEKEURD uitslaande woningbrand >> GOEDGEKEURD brandende container ADR (gevaarlijke stoffen) >> GOEDGEKEURD brug ingestort >> GOEDGEKEURD brand in restaurant >> IB-066 brand voetbalstadion zie dat dit er al in staat >> IB-016 moto te water >> GOEDGEKEURD POLITIE: aanrijding trein vrachtwagen ADR (gevaarlijke stoffen) >> GOEDGEKEURD verkeers ongeval electr…

• ambu sneller naar ziekenhuis

stijnh - - Suggesties

Zou het een meerwaarde zijn om rechtstreeks naar de volgende spraakaanvraag te gaan ? Ipv steeds dat 'tussenscherm' ?

• -GOEDGEKEURD- Edit (Data): Disclaimer: De precieze implementatie van de voorgestelde inzetten kan - indien noodzakelijk - in overleg met onze content experts nog wel aangepast worden...

• 06-01-2020-Uitslag-Update-Poll Het AT en de voorlichter zijn reeds ingevoerd. 1 van de volgende dingen die we invoeren is dus vergroting van de posten ;-).

• Voorlichter!

stijnh - - Hoofdforum

Quote van R0N4NN: “ Quote van beveren: “ik heb eigenlijk wel eens een vraag over gans het gebeuren hier ik heb juist eens gekeken als je elk voertuig 1x in je kazerne hebt staan dan kom je met 17 voertuig plaatsen niet toe ” Wat dacht je ervan om gewoon realistisch je voertuigen te spreiden.... ” Doet hij toch ??? Ken verschillende kazernes met in totaal 30 voertuigen en meer ( incl containers en aanhangwagens ) ....

• Dieren

stijnh - - Suggesties

[FG-507] Dierenambulance