Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-15 of 15.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Sorry niet gelezen, maar alles is groen inderdaad!

• Daar voldoe ik aan...... Dus nu is even de vraag of Schiphol “gezien” word door Amsterdam omdat ik al mijn posten in Amsterdam aan die meldkamer heb gekoppeld of staat dit er los van. Samen met IJsselland voldoe ik ruim aan alle eisen maar IJsselland zitten de posten weer gekoppeld aan de meldkamer Apeldoorn of zou dit geen problemen op moeten leveren? Anders moet ik al mijn posten gaan loskoppelen van de meldkamers zodat het een geheel is? Iemand enig idee?

• Oh dat kan het probleem zijn, ik heb regio Amsterdam, IJsselland en begin nu aan Kennemerland met elk een eigen meldkamer! Ik heb dus kazernes genoeg maar gekoppeld aan de meldkamers...... die zou ik dus moeten loslaten of zal dat het probleem niet zijn? Ik heb de vliegtuig brandbestrijding al meer als 24 uur operationeel maar is wel de eerste kazerne in regio Kennemerland

• Iemand enig idee waarom je geen inzetten krijgt terwijl ik op Schiphol wel een kazerne compleet heb? Ook de banen en pieren ed zijn ingevuld maar geen inzet tot op heden!

• Team Veiligheidregio's [RVRN]

fireshark78 - - Team's

Wie oh wie heeft er zin om ons team te komen verstreken! We hebben duidelijk uitbreiding nodig in een leuk en actief team!!,

fireshark78 - - Team's

We zijn nog steeds opzoek naar leuke actieve leden voor in ons team! Lijkt het je wat, meld je gerust aan!!!

fireshark78 - - Team's

Welkom bij team Veiligheidsregio's [ RVRN ] Realistische Veiligheids Regio's Nederland WIJ ZOEKEN NIEUWE LEDEN! In dit team staat spelplezier centraal. We proberen waarheidsgetrouw de Nederlandse hulpdiensten in te vullen in dit team. Dat wil zeggen dat we alle posten op dezelfde locatie proberen na te bouwen binnen de Veiligheidsregio's. Wil je graag mee spelen en proberen Nederland op de kaart te zetten dan ben je van harte welkom! Wil je jezelf aanmelden binnen ons team dan is dat heel simpel…

• Ik ben wel een voorstander vooral in de wat uitgestrekte gebieden kan je hierdoor voertuigen wat laten verplaatsen. Bij een grote brand inzet in de praktijk word er ook aan herbezetting gedaan voor de brandweer. Raakt een gebeid leeg kwa ambulances worden deze voorwaardescheppend weg gezet dus het is zeker een dingetje uit d epraktijk!

• Gebouwiconen Mark

fireshark78 - - Gebouwiconen

Tof man, dank je wel!

• Gebouwiconen Mark

fireshark78 - - Gebouwiconen

Wat gaaf dat je dat kan maken! Zou jet heel toevallig iets met het VU en het AMC kunnen doen?

• 13-04-2016 Lifeliner

fireshark78 - - Nieuws [Archief]

Ik ben Amsterdam Amstelland aan het nou bouwen en probeer het zoveel mogelijk reeel te doen> Nu is het zo dat zodra het MMT word ingezet er 2 automatische 2 ambulances aan gekoppeld zitten. Is dit voor in het spel ook een mogelijkheid! Dus mmt inzet word dan 2x ambu 1xmmt 1x politie

• 13-04-2016 Lifeliner

De arts van het MMT zit dan in de ambu en de heli vliegt naar het ziekenhuis om daar de Arts weer op te halen!

• 08-03-2016 iDEAL

Hoe gaat dat in zijn werk? Je betaald via Ideal een bepaald bedrag en dan..... hoe kom ik dan aan de coins want er zit geen link tussen mijn ideal en het spel en mijn naam! Ben wel benieuwd!

• Wat gebeurd er dan met die ambu plek in die kazerne? blijft die voor de ambu of kan je daar dan weer een brandweervoertuig plaatsen?

• Persoonlijk zou ik ook graag willen kunnen verplaatsen. Ik heb nu 2 HOVDs op een plek zitten waar ze niet horen waardoor maar ik moest ze ivm de inzetten wel aanschaffen! Straks als er meer met wvd ags en WO gedaan word wat hopelijk in de toekomst gaat gebeuren is dat ook ideaal. Als je op de ene kazerne over bezetting heb en de ander te kort is het een mooie oplossing!