Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 172.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• LSS Manager for meldkamerspel

pascall31 - - Hoofdforum

Quote van Jrh1997: “Quote van Schollekop79: “Ik zie 'm bij mij ook (nog) niet staan, versie 3.3.7, maar kon wel in het spel een hv sturen zonder problemen ” Klopt, HV sturen zit ook al langer in het spel en was niet afhankelijk van LSSM. Deze info kwam naar voren door de nieuwe API koppeling met de gegevens over de meldingen.Quote van pascall31: “Quote van Jrh1997: “Quote van pascall31: “Bij alle inzetten staan de benodigde voertuigen er niet bij.. alleen aantal gewonden / gevangene / credits en…

pascall31 - - Hoofdforum

Quote van Jrh1997: “Quote van pascall31: “Bij alle inzetten staan de benodigde voertuigen er niet bij.. alleen aantal gewonden / gevangene / credits en welke uitbreiding het incident kan hebben. ” Als je rechtsboven op LSS manager drukt, welke versie staat er dan? Een aantal keer de pagina verversen helpt vaak. ” 3.3.7 verversen heb ik al gedaan, nieuwe functie heb ik ook al aangezet

pascall31 - - Hoofdforum

Bij alle inzetten staan de benodigde voertuigen er niet bij.. alleen aantal gewonden / gevangene / credits en welke uitbreiding het incident kan hebben.

• Quote van piet2001: “Staat genoteerd. ” Ruim een maand verder en deze is nog niet opgelost

• Suggesties nieuwe melding brandweer

pascall31 - - Suggesties

- Brand in spouwmuur - Rook ontwikkeling op zolder - Rook ontwikkeling uit verlaagd plafond - Bouwcontainer in brand - Rietkraag in brand - Brandstichting / brand in kustgrasveld (POI Stadion) - Hoop grofvuil in brand - Buitenbrand tegen gevel - Schutting in brand - Coniferenhaag in brand - Brand in (oud) papier verwerking bedrijf (POI?) Onderstaand per soort container uitgeschreven om bijv. te gebruiken bij een event Oud en Nieuw en/of om meer kleinere meldingen te krijgen. - Ondergrondse papie…

• Solo-Event

pascall31 - - Suggesties

Quote van stijnh: “Quote van pascall31: “Welke events zou je dan kunnen krijgen? Dezelfde als in het team? ” Het idee is nog niet concreet uitgewerkt. Zoals je weet staan er nog zoveel dingen op onze 'to-do-list' ” i know maar dacht misschien had je wel al een idee Want ik ben voorstander namelijk

• Solo-Event

pascall31 - - Suggesties

Welke events zou je dan kunnen krijgen? Dezelfde als in het team?

• Quote van piet2001: “Quote van 112-Opa: “POI's: Ik heb de afgelopen dagen weer honderden POI's geplaatst. Nu viel het mij op dat sommige meldingen nog steeds niet gelinkt zijn aan een POI Bijv. - Parkeergarage onder water (Zou parkeergarage kunnen zijn) - Persoon bekneld in machine (Zou industrieterrein kunnen zijn) - Omgewaaide bouwsteiger (Zou bouwterrein kunnen zijn) - Brand in werkplaats (Zou industrieterrein / bedrijventerrein kunnen zijn) Het plaatsen van POI's geeft ons een stuk realisme,…

• Ik heb er geen problemen mee eerlijk gezegd

• Ideeen zijn leuk! Alleen 1 opmerking: vind wel dat bij de stroomuitval er meldingen tussen staan die daar niet bij horen.. maar dat is mijn personelijke mening. Bijv. Koe in sloot, Koe in gierput, Val van skateboard en er zijn nog wat soorten waar je over kan over twijfelen bijv. Gevallen fietser, Val van skateboard je kan natuurlijk je fantasie gebruiken en bedenken dat zijn gevallen omdat ze moesten uitwijken bij verkeerslichten voor ander verkeer

• Hij is weer online

• Quote van timo: “Ik was net bezig met meldingen ” Wij allemaal

• Spel ligt er weer uit

• WO's WOA's

pascall31 - - Suggesties

Quote van Data: “Nee, inzet generatie op voertuigen is niet mogelijk. Een dergelijke functie vereist het compleet herschrijven van alle melding-generatie gerelateerde onderdelen, omdat die compleet gebaseerd zijn op post aantallen en niet op voertuig aantallen. Kun je je posten met alleen WOA niet op non-actief zetten? Heb het met de WO uitbreiding nooit geprobeerd maar zou net als de rest moeten werken en niet mee tellen in de vereisten ” Ja ook WO uitbreiding kan je op niet actief zetten per k…

• VKE staat voor verkenningseenheid (vroeger WvD) misschien zegt Meetploeg je wat meer? Zijn allemaal benamingen voor het zelfde @Data bij kazerne Vledder mag je de 03-9166 (Watertankhaakarmbak) toevoegen.

• Geen personeel beschikbaar

pascall31 - - Fouten

Ik had het net met een zorgambulance

• Voorlichter!

pascall31 - - Hoofdforum

Quote van thijmen1210: “Quote van MoneyMalibu: “Ik zeg einde discussie / klagen etc. slotje op dit topic ” dat zou ik ook zeggen. Volgende keer zal ik wel niet meer mijn mening geven, want schijnbaar zijn mensen er toch niet blij mee als ik dat doe. ” Volgens mij is jou punt gemaakt en kan iedereen dat lezen en natuurlijk mag jij je mening geven. Maar zoals @Data net ook al aangaf is er gesproken met Duitsland en is het afwachten of dat het resultaat heeft. Dus ben ik van mening dat er voor nu g…

• Voorlichter!

pascall31 - - Hoofdforum

Ik zeg einde discussie / klagen etc. slotje op dit topic

• * Noodlanding groot vliegtuig * Vliegveld (klein): Vliegtuig parkeerplaats Uhm.. moet dit niet op de POI Vliegveld (groot): Start-/landingsbaan zijn?