Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 261.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van jorrijs: “Beste..., Ik heb op mijn ambulance post 3 MMT'ers opgeleid om deze vervolgens als ik een MMT heli had over te kunnen plaatsen. Nu is deze tijd er en kan ik deze MMT'ers niet overplaatsen van de ambulance post. Ik vindt het erg gek dat je ze dan wel kan opleiden als ze in een ambulance post staan maar niet kan overplaatsen, hopelijk kan dit aangepast worden... Mvg. Jordi ” Dit is geen fout. Staat ook in de handleidingen dat dit niet kan. Bij politiehelikopter is dit ook zo. Na…

• Haakarmbak blijft op status 6

Jrh1997 - - Fouten

Ik heb zelf geen bakken, maar moet je de bak niet gewoon nog ophalen bij een melding waar die is geweest?

• LSS Manager for meldkamerspel

Jrh1997 - - Hoofdforum

Quote van Schollekop79: “Ik zie 'm bij mij ook (nog) niet staan, versie 3.3.7, maar kon wel in het spel een hv sturen zonder problemen ” Klopt, HV sturen zit ook al langer in het spel en was niet afhankelijk van LSSM. Deze info kwam naar voren door de nieuwe API koppeling met de gegevens over de meldingen. Quote van pascall31: “Quote van Jrh1997: “Quote van pascall31: “Bij alle inzetten staan de benodigde voertuigen er niet bij.. alleen aantal gewonden / gevangene / credits en welke uitbreiding …

• Haakarmbak blijft op status 6

Jrh1997 - - Fouten

Misschien als je het sneller wilt, dan kan je het beste het voertuigen verwijderen en opnieuw aanschaffen. Kost wat credits, maar het werkt wel weer.

Jrh1997 - - Hoofdforum

Quote van pascall31: “Bij alle inzetten staan de benodigde voertuigen er niet bij.. alleen aantal gewonden / gevangene / credits en welke uitbreiding het incident kan hebben. ” Als je rechtsboven op LSS manager drukt, welke versie staat er dan? Een aantal keer de pagina verversen helpt vaak.

Jrh1997 - - Hoofdforum

Er is vandaag een update van de meldinghelper geweest met vertalingen en een toevoeging van de optie om een zin weer te geven als er i.p.v. een tankautospuit een hulpverleningsvoertuig kan worden gestuurd. De betreffende instelling: unknown.png Als deze optie aan staat in de instellingen van de Meldinghelper, dan zie je het volgende in de betreffende meldingen: unknown.png

• Quote van Rvdherik: “Hoi Centralisten, Ik wil een A&U regel maken mbt WO. Bij een druk op de knop zegt het systeem PM-OR of TS-OR niet beschikbaar. Deze zijn weldegelijk beschikbaar. Iemand enig idee? ” Zie bovenstaande berichten

• Helaas net bij een teammelding weer hetzelfde probleem. Melding bleef hangen op "een voertuig heeft een spraakaanvraag", terwijl er geen patiënten meer waren. Na het sturen van een ambulance verdween de melding net zoals voorgaande keren. Als het een eigen melding was geweest had ik de melding graag weer open gelaten, maar anders zou het wel erg lang duren voor een team melding. Hopelijk kunnen ze nog wat nakijken, ID: 91761898

• Knop "tijd berekenen"

Jrh1997 - - Suggesties

Mij valt op dat de knop "tijd berekenen" pas vanaf 40km wordt weergegeven achter de voertuigen. Dus als je op de oranje balk drukt, komt een deel zonder tijd te staan, maar er is ook niet de optie om de tijd te berekenen, omdat dit pas beschikbaar is vanaf 40km. Mij lijkt het handig om dit niet aan een km grens te hangen, maar gewoon overal waar de tijd niet automatisch berekent is.

• Fout in venster-design

Jrh1997 - - Fouten

Bij mij is het probleem opgelost

• Tabblad Brandweer Overig

Jrh1997 - - Suggesties

Quote van pascaldenooijer: “Hallo, Is er misschien ook een mogelijkheid om het tabblad van Brandweer Overig aan te passen. Hier staat nu alles wat geen TS is, maar je zoekt je eigen een ongeduld voor je het voertuig heb die je wilt hebben zeker als je veel voertuigen heb. Misschien verschillende kopjes maken van Redvoertuigen/OVD/WVD-AGS enz Dit zou veel spelers denk ik wel helpen en ook de nieuwe spelers die in het scherm alleen maar het soort voertuig zien wat ze moeten sturen. Alvast bedankt …

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

Quote van Kenjo921: “is mij in begin als tip gegeven zet alles dicht bij elkaar doe ik dat word ik geforceerd om echt geld uittegeven of spullen gwn te verwijderen (aub iets hierover) ” Door wie is dit tegen je gezegd dan?? Maar dichtbij elkaar kan meerdere betekenissen hebben. Kan ook mee bedoeld zijn dat je niet in Limburg kazerne 1 plaatst en in Groningen kazerne 2. Maar niemand van de grote spelers zou dit zo adviseren, aangezien dit gewoon een vorm van valsspelen is.

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

Nou gewoon, normale afstanden tussen kazernes.

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

Quote van Kenjo921: “prnt.sc/sl0fba ” Quote van Kenjo921: “ik hoor het hopelijk wel (moet nu anderhalf uur weg dan kijk ik weer ” Quote van Jrh1997: “Je gebouwen verder uit elkaar plaatsen. Dit is een beveiliging omdat het gezien wordt als vals spelen. Je haalt de aanrijdtijden uit het spel weg. Dus dat willen ze hiermee voorkomen. Ik weet niet of het helpt om nieuwe kazernes verder weg te bouwen, maar anders zal je ze moeten verwijderen/verplaatsen. Dat weet @Data misschien wel ”

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

Je gebouwen verder uit elkaar plaatsen. Dit is een beveiliging omdat het gezien wordt als vals spelen. Je haalt de aanrijdtijden uit het spel weg. Dus dat willen ze hiermee voorkomen. Ik weet niet of het helpt om nieuwe kazernes verder weg te bouwen, maar anders zal je ze moeten verwijderen/verplaatsen. Dat weet @Data misschien wel

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

Quote van Kenjo921: “ja allemaal in sittard ” Dan is het de beveiliging tegen vals spelen waarschijnlijk. Die gaat aan als het goed is na 14 kazernes of gebouwen.

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

@Kenjo921 Heb je veel gebouwen dicht bij elkaar staan?

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

Quote van Kenjo921: “(Hidden Content) us te groot blijkbaar ” Je kan de afbeelding verkleinen. Gewoon een screenshot van je kaart. Op windows via "knipprogramma"kan je een deel van je scherm vastleggen. Die kan je opslaan en delen hier.

• Meldingen ver weg

Jrh1997 - - Fouten

Heb je een screenshot van je kaart, waar je kazernes e.d. staan?

• Quote van Data: “De doorgegeven melding is zojuist bekeken door de ontwikkelaar en zou inmiddels ook afgerond moeten zijn. De bug die dit probleem veroorzaakt heeft zou als het goed is opgelost zijn, maar de komende tijd zullen zij dit in de gaten houden. ” Bedankt Data! Hij is inderdaad uit mijn lijst verdwenen. Ik zal het melden als het weer op treed, maar hopelijk hoor je mij hier dus niet meer over.