Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-14 of 14.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Woukaa: “Er waren zo ongelooflijk veel foto's ingezonden. Vorige keer konden we ongeveer 1 foto per persoon in de poll zetten, dat ging simpelweg nu niet. De vraag was de 'leukste' foto's. Dat is niet per definitie professioneel. Plus hij moet het liefst ook nog op 'banner' formaat kunnen passen. Ik snap uiteraard sommige teleur gestelden, maar ik wil benadrukken dat ik alle inzendingen en de moeite die jullie gedaan hebben geweldig vond! ” Ik snap het wel en het is ook geen aanval/kri…

• Quote van Rkraus: “@VRZeeland helaas val ik ook niet onder de gelukkige, maar goed wie weet de volgende keer ” Nee het valt mij nou elke keer op tuurlijk ik snap dat er tig mensen meedoen en er moeten keuzes gemaakt worden maar mijn punt is duidelijk denk ik. aan de achtergrond te zien was dit in vlissingen bij rescue ofnie.

• weet je wat jammer aan dit is, is dat het altijd de wat professionelere foto's zijn. Voor de gene die zomaar eens een leuke fotootje gemaakt hebben zonder alle poespas van bewerking er bij hebben na mij idee weinig kansen mee te doen.

• Quote van Data: “Is natuurlijk geen probleem.Het hebben van meerdere accounts per persoon is inderdaad verboden (Wij kunnen deze accounts dan ook verwijderen). Maar wij snappen natuurlijk ook dat het soms voorkomt dat twee verschillende personen eenzelfde IP adres hebben, komt wel vaker voor. Wanneer het wel gaat opvallen, is als er op 1 IP-Adres een stuk of 5 accounts worden gemaakt, waarvan er 4 geen/nauwelijks credits hebben (Lees: 1 Hoofdaccount en 4 Nepaccounts). Maar dat is hier natuurlijk…

• Twee Spelers met hetzelfde IP-Adres

VRZeeland - - Hoofdforum

Quote van piet2001: “volgens mij mag je maar 1 account hebben, maar hoe het precies zit zou @Woukaa, @Data of @Timo641 misschien wel kunnen vertellen. 1 per Ip kunnen ze waarschijnlijk niet verplichten, want dan heb ik ook een probleem want mijn zusje speelt ook. Dus ik ga ervan uit dat je er 1 mag hebben per persoon. Misschien heeft iemand een duidelijker antwoord, maar nu heb je er alvast een. ” oke tanks wacht even hun reactie ook af.

• Mijn vriendin wilt op op dezelfde laptop en dus IP adres dit spel gaan spelen zijn hier regels over of kan dat gewoon.

• Team Rescue

VRZeeland - - Team's

Quote van Mastermind: “dan hier nog even de vergeten Teamlink: Team rescue bovenaan de pagina wordt de spelsite mee aangegeven. ” Hartelijke dank ik weet niet hoe ik dit moest doen

• Team Rescue

VRZeeland - - Team's

Beste speler, Wij zijn Team Rescue, Onze team is nog relatief jong in zijn bestaan maar zijn in korte tijd gigantisch uitgebreid veel nieuwe leden. Spelers die net gestart zijn maar ook de wat meer ervaren spelers hebben Team Resue benaderd. Waar zitten wij gevestigd: Wij zitten niet alleen landelijk maar ook internationaal gevestigd. Wij hebben namelijk ook belgische spelers en hierdoor is onze dekking onderling goed verdeeld met uitzondering op het noorden-oosten van nederland maar ook daar ho…

• Berekening Grote Teaminzet

VRZeeland - - Hoofdforum

Quote van Data: “Het aantal credits dat wordt toegewezen aan een melding is een soort gemiddelde. Het kan soms meer zijn, soms minder. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je de ene keer veel geld en de andere keer weinig geld krijgt. Afgelopen week hadden we voor een teaminzet 31.000 Credits, de dag erna voor exact dezelfde inzet 50.000. Dit is dus hoeveel verschil er soms tussen kan zitten Data ” okee een soort gemiddelde van wat dan is dit afhankelijk van hoeveel spelers er mee doen of he…

• Berekening Grote Teaminzet

VRZeeland - - Hoofdforum

Quote van Kevej: “Quote van VRZeeland: “Hallo alle, Ik kreeg een vraag van een van mijn teamleden over de teaminzetten en de daar bij behorende credits. Ik plaats hier het originele bericht hopelijk weet iemand de vraag hier op. ''Weet iemand waar het aantal punten van de teaminzet op gebaseerd is? Ik heb namelijk het idee dat telkens als ik een helikopter meestuur het puntenaantal een stuk hoger is dan dat ik dat niet doe. Correct me if I'm wrong.'' Gegroet VRZeeland (co-admin & recruiter Team …

• Credits Teaminzet

VRZeeland - - Hoofdforum

Hallo alle, Ik kreeg een vraag van een van mijn teamleden over de teaminzetten en de daar bij behorende credits. Ik plaats hier het originele bericht hopelijk weet iemand de vraag hier op. ''Weet iemand waar het aantal punten van de teaminzet op gebaseerd is? Ik heb namelijk het idee dat telkens als ik een helikopter meestuur het puntenaantal een stuk hoger is dan dat ik dat niet doe. Correct me if I'm wrong.'' Gegroet VRZeeland (co-admin & recruiter Team Rescue)

• Team Brandweerfan

VRZeeland - - Team's

Beste Kyano, Als ik je een tip mag geven wil je dit wat professioneler laten overkomen kijk dan of je tekst geen type fouten heeft zoals in dit geval bereiden hier hoor te staan breiden. Daarnaast zou ik de eind groet los van de andere neerzetten dus zoiets ongeveer : Hallo, Wij zijn team Brandweerfan en momenteel zijn wij bezig om in geheel Belgie uit te breiden. Heb jij zin om ons team te komen versterken meld je dan snel aan. Wij doen iedere dag een team inzet en elke zondag doen wij een team…

• [VB-502] Brandweer Kraan

VRZeeland - - Voertuig Suggesties

lijkt mij idd wel gaaf om die in de schuur te hebben staan

• Extra accounts aanmaken

VRZeeland - - Hoofdforum

Quote van Woukaa: “Als iemand meer tijd over heeft dan mijzelf, en ook een beetje duits spreekt. Be my guest. ” Ik heb voor mijn opleiding duits moeten leren en ben best bereid dit te vertalen.