Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 91.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Team Nederland

thijmen1210 - - Team's

linkje: meldkamerspel.com/alliances/2148

• Fout Credits

thijmen1210 - - Fouten

Quote van kennethvr: “ik heb sinds vandaag op pc last van de credits/ teamkas verdiensten die zich niet aanpassen, ambu meldingen krijg ik dan alleen maar weg op smartphone nog iemand? grts... ” dit hoort niet in dit topic thuis. Per fout kijk je of er al een topic is, zo niet, dan maak je een nieuw topic aan.

• Ik vind ook dat het herzien mag worden. Op dit moment gooi ik de mensen die te vroeg het laatste voertuig sturen gewoon uit het team, maar dat vind ik een te harde maatregel, zeker als het de eerste keer is en het om kleinere spelers gaat. Tuurlijk kan je er mensen mee treiteren, maar daar heb je ook al genoeg andere functies voor om dat te doen. Denk aan chat-ban, korting op 0% zetten of gewoon de speler steeds afwijzen/kicken. En als er een goede reden is waarom dit idee is afgewezen wil ik di…

• Blushelikopters

thijmen1210 - - Suggesties

[VB-501] Fire Bucket Operations de voornaamste reden dat hij is afgekeurd is omdat hij bijna nooit wordt ingezet. Het is een beetje zonde om een hele lange tijd aan een voertuig te werken voor het spel wat maar een paar keer per jaar in het echt wordt ingezet. Verder hebben lang niet alle regio's een blushelikopter, dus wordt hij nog minder gebruikt.

• Gebouwen verplaatsen

thijmen1210 - - Suggesties

Quote van Firefan240: “Je kan ook gewoon een gebouw slopen en ergens anders een nieuwe bouwen. ” Dat zou je aan het begin nog wel kunnen doen, maar ik zit op dit moment aan 45 brandweerkazernes en die kost meer dan een miljoen credits. Verwijder je er dan 1 dan heb je nog 44 brandweerkazernes. Wil je dan weer een nieuwe maken dan betaal je niet de prijs die je had betaald voor degene die je hebt verwijdert, maar de prijs van de 45ste kazerne, dus ook weer meer dan een miljoen credits ipv de 100 …

• Veiligheidsregio NL

thijmen1210 - - Team's

Veilgheidsregio NL is een team dat zich openstelt voor zowel beginnende als gevorderde spelers. Het maakt niet uit of je realistisch of onrealistisch speelt, bij ons is iedereen welkom. Op 22 maart 2020 is het team opgericht en sindsdien zijn we alleen maar aan het groeien. De meeste teamleden zitten op dit moment in Nederland, maar er zijn ook al wat belgen aangesloten bij dit team. Je bent ook gewoon welkom als je niet in Nederland zit. Wat hebben we jou te bieden? - dagelijks een team inzet. …

• is het misschien niet eens tijd voor een update over het opschalingsmodel? ik ben namelijk best wel benieuwd hoe ver jullie al zijn en of er al een verwachting gegeven kan worden wanneer dit in het spel komt. De laatste update was in januari gegeven over het opschalingsmodel en inmiddels is het al weer mei.... het Topic waar het over gaat is sinds de verplaatsing van het nieuws op slot gegaan en we kunnen daar dus niet op reageren, anders had ik het wel in dat topic gedaan. Linkje naar het topic…

• Ik ben deze week begonnen in de Duitse en Engelse versie en daar viel me wat op. Je kan daar van alle posten een kleine post kopen: dus een kleine brandweerkazerne (max 6 parkeerplaatsen en 2 haakarmbakparkeerplaatsen) en een klein politiebureau (max 6 parkeerplaatsen en 2 cellen). Daarnaast wordt in de reviews onder de app in Google Play vaak aangeraden om 2 kleine brandweerkazernes te kopen als je net begint, maar die hebben wij niet in het spel. Ik merk zelf dat ik veel sneller uitbreid door …

• Update kaart

thijmen1210 - - Hoofdforum

De kaart waarover gereden wordt is in ieder geval al zeker 3.5 jaar niet geüpdatet. Op de A1 tussen het knooppunt Muiderberg (A1/A6) en het knooppunt Diemen (A1/A9) is in de zomer van 2016 de snelweg verlegt. De kaart geeft de nieuwe situatie aan, maar de auto's rijden nog volgens de oude situatie van begin 2016.

• Voorlichter!

Quote van MoneyMalibu: “Jij ben er zeker ook zo'n persoon die gaat klagen op een politie agent waarom die de weg heeft afgezet terwijl er verderop een dodelijk ongeluk is gebeurd maar dat jij er langs moet... of in een supermarkt gaat jammeren tegen de vakkenvullers waarom het leeg is maar de inkoper ze werk niet gedaan heeft? ” ik wil een ding duidelijk maken en dat is dat ik nooit zal klagen als er een wegafzetting is. Ook zal ik nooit klagen wanneer een vak in de supermarkt leeg is. ik heb ee…

• Voorlichter!

@Data ik kijk even in de discord server en daar was om 14 10 de mededeling dat dit topic was aangemaakt discordapp.com/channels/502098…838996/700317114569064489 om 15 22 is er gezegd dat de meldingen uit het spel zijn gehaald: discordapp.com/channels/502098…188554/700335283371114496 om 14 36 mag dan de mededeling op facebook zijn geweest, maar dat was een halfuur nadat hier op het forum hier het eerste bericht stond. om 15 22 heb ik pas het eerste bericht gezien dat de meldingen uit het spel zij…

• ik weet niet of dat gaat passen. In dat stuk staan al de benodigde voertuigen, de alarm en uitrukregels en als je de melding deelt staat daar ook nog eens de reactie balk. Ik vind het in ieder geval geen meer waarde hebben. (tip: als je een voertuig stuurt en daarna meteen weer terug haalt, kan je meteen zien welke voertuigen er benodigd zijn)

• Voorlichter!

Quote van R0N4NN: “En het kost nu eenmaal geld om een bende servers draaiende te houden en een spel te ontwikkelen, dan is het toch logisch dat een bedrijf er toch een beetje winst uit wil halen. ” dat kan wel kloppen, maar als ze het op deze manier doen, dan was dit de laatste keer dat ik coins heb gekocht en heb uitgegeven. Ze verdienen meer aan mij als ze updates gewoon fatsoenlijk in het spel stoppen, want dan koop ik jaarlijks een bak coins, maar als dit nog een keer gebeurt, dan ga ik er t…

• Voorlichter!

Quote van beveren: “dit om even aan te tonen dat er mss wel eens moet gedacht worden voor een uitbreiding op kazernes ” dat is de volgende update die voor het opschalingsmodel nog in het spel gaat komen als het nog langer gaat duren voordat het opschalingsmodel gaat komen, zie hier

• Voorlichter!

Quote van Data: “Daarnaast heb ik al aangegeven voor de volgende update een duidelijk afspraak te willen hoe met dit soort updates om gegaan wordt. ” gewoon zo als het vroeger was: aankondiging met een opleiding als die nodig was. na een week of 2 weken dan het voertuig en meldingen in het spel. ik snap niet zo goed waarom dat nu ineens anders moet. We hebben nu al meer dan een half jaar deze ontwikkelaars en dat hele halfjaar deden ze altijd al wat er altijd gebeurde, tot ineens vandaag dat all…

• Voorlichter!

als zij het spelletje zo gaan spelen om geld van ons af te kunnen troggelen, omdat we anders credits mislopen als we de opleiding nog niet voltooid hebben, vind ik dat ze elke week/dag een paar coins moeten geven om dit soort momenten goed te maken

• Voorlichter!

opleiding duurt 5 dagen, maar verder wel fijn dat het even gemeld wordt..... wel fijn dat er een nieuwe update is, maar volgende keer mag het even aangekondigd worden. de meldingen leveren 9450 en 11060 credits gemiddeld op en de komende dagen zal ik ze niet af kunnen handelen. graag dus het verzoek om een update even aan te kondigen en ons een week de kans te geven om de personeelsleden op te leiden.

• LSS Manager for meldkamerspel

Quote van einschtein: “Ik heb de manager geinstalleerd en hij loopt volgens Tampermonkey ook. Maar ik zie op meldkamerspel.com geen uiterlijke veranderingen. Doe ik iets verkeerd en moet ik nog iets aanzetten? Ik heb mijzelf al opnieuw in- en uitgelogd alsmede de cookies/cache-gegevens verwijderd. ” het kan 24 uur duren voordat je iets ziet Quote van Jwvanbelzen: “Waar kan ik de voertuigspreiding zien als ik deze heb aangezet ” links onder staat een "stapeltje" met papiertjes en de bovenste is b…

• Op dit moment alle servers behalve Duitsland

• het enige verschil met prio 1 en prio 2 is de aanrijtijd, verder zit er geen verschil in.