Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-8 of 8.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• [VP-002] Arrestatieteam

Dutchi - - Voertuig Suggesties

Thanks voor de reactie Data dan blijf ik nog wachten. Geduld is een schone zaak

• [VP-002] Arrestatieteam

Dutchi - - Voertuig Suggesties

Beste mks team, Ik vroeg mij af hoe ver het met de AT staat. Ik had uiteraard al begrepen dat er wat probleempjes waren omtrent personele bezetting binnen het team, maar ik was toch even benieuwd. Is er al iets van een richt/streefdatum bekend? Dit omdat de opleidingen natuurlijk nu al afgelopen zijn en de verwachting toch was dat na die +-10 dagen het geïmplementeerd zou worden. En uiteraard alle begrip voor de situatie en jullie harde werk binnen het spel. Alleen niet geschoten is altijd mis G…

• Op 22 januari heb ik xyrality een bericht gestuurd om dit probleem aan te kaarten als speler. Dit is mijn bericht: Beste Xyrality, De afgelopen dagen hebben ik en meerdere andere spelers gemerkt dat de server waarop meldkamerspel.com niet goed functioneerd. Dit uit zich in het feit dat de spraakaanvragen niet doorkomen en de meldingen niet af worden gehandeld. Om uberhaupt een nieuwe melding te krijgen moeten we de website refreshen. Dit draagt totaal niet bij aan het speelplezier. Ik hoor dan o…

• te weinig meldingen krijgen

Dutchi - - Fouten

als je hem zo uitlegt dan snap ik hem inderdaad beter. Kort gezegd werk ik mijn meldingen gewoon te snel af maar dan is dat duidelijk en weet ik ook hoe het komt inderdaad, thanks voor de uitleg.

• te weinig meldingen krijgen

Dutchi - - Fouten

Beste mks team, De afgelopen dagen krijg ik te weinig meldingen voor het aantal posten dat ik heb. Als ik de app open na een nacht heb ik meestal 20+ meldingen, dit correspondeert ook met het aantal posten dat ik heb. Als ik dan de meldingen weg ga werken blijft mijn totaal aantal meldingen tussen de 9-15 schommelen. Met soms uitschieters naar onder of boven. Ik heb dit aantal aan posten: BRW 23 ambu 14 politie 12 en mijn inzetsnelheid staat op snel. Ik krijg de afgelopen dagen dus niet meer het…

• Het lijkt weer piektijd helaas. De spraakaanvragen komen niet tot nauwelijks door. Voor nieuwe meldingen werkt het het best om de site te refreshen. En ik ben niet de enige in mijn team die dit probleem ervaart.

• Beste Quote van Gieske1985: “Quote van Dutchi: “Quote van MPR: “AE is een onderdeel van de ME, rijdt in aparte busjes en gaat onopvallend de menigte in om de raddraaiers uit de groep te halen. Dit is dus een aparte discipline binnen de ME en kan een mooie toekomstige toevoeging zijn. ” Beste MPR, Naar wat ik begrijp is de AE een aparte eenheid en niet per definitie een onderdeel van de ME. Het zijn normale agenten met als neventaak AE'er. Deze eenheid doet instappen met een iets hoger risico. Ze…

• Quote van MPR: “AE is een onderdeel van de ME, rijdt in aparte busjes en gaat onopvallend de menigte in om de raddraaiers uit de groep te halen. Dit is dus een aparte discipline binnen de ME en kan een mooie toekomstige toevoeging zijn. ” Beste MPR, Naar wat ik begrijp is de AE een aparte eenheid en niet per definitie een onderdeel van de ME. Het zijn normale agenten met als neventaak AE'er. Deze eenheid doet instappen met een iets hoger risico. Ze helpen inderdaad ook mee bij de ME maar dit is …