Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 31.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Data: “Zuidoost-Brabant ” Denk dat je hier Brabant-Zuidoost bedoeld

• Volgens mij worden de meeste teams toch niet blij als je ineens 50 voertuigen gaat sturen. Of jullie zitten dan in een team waar weinig regels zijn. Ik heb wel eens dat ik alleen speel. Daarvoor heb ik een AUR aangemaakt. Maar ik snap niet waarom je maar wat random voertuigen zou sturen of alles wat je hebt.

• Waarom zou je al je voertuigen in een keer naar een teaminzet willen sturen. Dan heb je niks meer voor je eigen melding. Ik heb zelf wel een AUR die een complete teaminzet dekt dat is dan nog te doen. Maar alle voertuigen die je bezit. Zie ik niet echt zitten.

• Alarm- & Uitrukregels

1001 - - Fouten

Eventueel net als bij SL/TW een combi regel. Persoonlijk vind ik het wel fijn om dit zelf te kunnen regelen en dit dus waarschijnlijk niet gebruiken.

• Niewe events: Rellen & Stroompanne

1001 - - Suggesties

Leuke ideeën. Alleen mag wat mij betreft nog wel gekeken worden naar de benamingen. Stroompanne klinkt mij niet echt bekend. Maar denk dat de admins hier wel iets op kunnen verzinnen.

• AUR verzameling

1001 - - Suggesties

Dat weet ik. Ik heb ook nooit gezegt dat het gaat om de capaciteit om de servers soepel te laten lopen. Het woord capaciteit kan staan voor meerdere zaken. Een server heeft niet alleen rekenkracht, maar ook opslag capaciteit. Maar het punt is duidelijk. Het is dus niet mogelijk. Is goed! Wat mij betreft kan dit topic dan ook op de afkeurlijst.

• AUR verzameling

1001 - - Suggesties

Het is maar een kleine moeite, maar het is makkelijk en voor micheal leek het me ook makkelijker. Hoeft hij ook niet steeds een nieuwe link te maken. en deze overal weer aan passen/toevoegen. Mij leek dat je handmatig ook nog altijd zou kunnen blijven werken. Nu is mijn kennis van PC's en Servers wat beperkt. Maar opgeslagen AUR kosten wel degelijk capaciteit van de server. Want waar moet die ze anders vandaan halen. En met mijn vergelijking doelde ik eigenlijk op dat je ook kan kiezen om de ver…

• Vraagje voor de admins of mensen die de blog bijhouden. Gaat de voorlichter ook vermeld worden op de pagina van wat je moet kopen op de blog. Deze pagina bedoel ik: blog.meldkamerspel.com/kosten/

• AUR verzameling

1001 - - Suggesties

Ik weet hoe het importeren werkt. Daar ging mijn suggestie ook niet over, maar als een melding wordt aangepast verwijder je wel de oude. Met massaal verwijderen bedoel ik dus de oude die nu bijvoorbeeld door de voorlichter vervallen. Bij dit soort wijzigingen veranderen er namelijk wel een paar. Ik heb ook niet gezegt dat dit de enige functie moet worden. Voor de afbeeldingen zijn er ook meerdere mogelijkheden. Dus waarom zou je hier die mogelijkheid dan niet kunnen hebben. Ik denk dat de admins…

• AUR verzameling

1001 - - Suggesties

Ik merk dat we met vele dezelde AUR gebruiken en deze massaal verwijderen en updaten bij nieuwe meldingen. Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou het niet een idee zijn om net als de afbeeldingsverzamelingen een AUR verzameling te hebben. Dus dat je een pakket AUR kan kiezen en dat het spel die dan iedere keer voor je laat. Mij lijkt dat opslaan dan ook stukken minder voor de server. Want nu zijn er met mij vele spelers die volgens mij de AUR van michaelkraan gebruiken en voor iedereen is het…

• Geen personeel beschikbaar

1001 - - Fouten

Hier hetzelfde probleem.

• In die tijd dat je aan het klagen bent had je ook kunnen verzamelen. Al lijkt me een verdere discussie ook een beetje onnodig. Denk dat we dus het beste kunnen zeggen dat we wachten of er een reactie komt uit Duitsland. En anders gaan we komend jaar weer lekker verder. Vind het zelf ook wel fijn dat er een award is die je niet in 1 jaar helemaal uit speelt.

• awards

1001 - - Fouten

Ik zou zeggen. Zie het als een puntje voor komend jaar. Zeker omdat alle andere naar mijn weten wel automatisch werken. En nu zijn naar mijn mening de awards ook niet de belangrijkste. Het is een leuke extra bezigheid, maar je krijgt er niks meer voor dan dat plaatje op je profiel.

• Gebruikers online op forum

1001 - - Fouten

Het is ook niet een hele erge fout, maar wel altijd handig. Maar we zullen zien of het opgelost gaat worden.

• Gebruikers online op forum

1001 - - Fouten

Ik krijg 99% van de keren dat ik op gebruikers online klik op het forum, dat de pagina niet bereikbaar is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• Lijkt me een goed plan om dit te verlengen. Misschien dan alleen een plan om dit niet voor alle 21 versies tegelijk te doen. En mogelijk na de corona zaken. Dan heeft de server het waarschijnlijk iets rustiger. Ik verwacht namelijk dat hier echt een samenhang van omstandigheden de oorzaak is. Veel mensen met vrij tijd door corona + Leuke credits actie = Server heeft het zwaar = server geeft problemen => Forum explodeerd

• Bij kind vast in boom krijg je het SO pas na afronden incident uit mijn hoofd. Dus daar lijke me dan geen fout te zitten. Maar dat zal dan nagekeken moeten worden.

• Extra knop: leeg wegsturen

1001 - - Suggesties

Het zal zeker voor teams waar dit een groot probleem is mogelijk een oplossing kunnen bieden. Alleen lijkt het mij dat door goed samenwerken er weinig problemen zullen zijn. Het zal dus volledig afhankelijk zijn van de meningen van andere en de admins. Nogmaals persoonlijk zie ik liever andere updates, aangezien deze voor mij niet echt een toegevoegde waarde zal hebben.

• Tot nu toe ik ook niet. Maar mij lijkt door het mogelijk maken om mensen zijn ambu's weg te sturen als ze online zijn dat je de mogelijkheden wel gaat bieden. Wanneer een SpraakaanvraagAdmin het niet goed kan vinden met iemand heeft hij wel de mogelijkheden, om die speler geld te ontnemen. Als hij bijvoorbeeld sneller reageert dan de betreffende speler. Persoonlijk zie ik dit dus niet zitten, maar ik ben geen admin. Dus mogelijk dat andere het wel zien zitten en dat het dan dus toch in het spel …