Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 32.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Team Gevangenis

MisteryKid - - Hoofdforum

In de volgende screenshot is mijn Team Gevangenis zichtbaar: puu.sh/Fvilk/e9eeef4e02.png Kan jij ook zo'n screenshot sturen? Gevangenissen moeten altijd zichtbaar zijn tenzij er een filter gebruikt word via LSS-Manager.

• Team Gevangenis

Gevangenen van af een melding of vanaf een andere cel in een politie bureau? Het verplaatsen van gevangenen tussen cellen is namelijk niet mogelijk. Zou je eens een screenshot kunnen sturen van een melding die een arrestant heeft voor vervoer?

• Team Gevangenis

De naam Team Gevangenis zegt het al, het is een gevangenis voor het team. Is niet iets wat je zelf kan bouwen. Ik begrijp de fout niet helemaal.

• Geen AT meldingen

MisteryKid - - Fouten

De meldingen komen vanzelf, je zult er gewoon wat geduld voor moeten hebben. En zoals @gertds al zei, hangt helemaal af van de andere gebouwen die je ook hebt staan.

• LSS Manager for meldkamerspel

@lametje06 Voorbeeld van statusoverzicht: UVTUZpM.jpg

• De waarde die ze nu hebben is dat je ze kan gebruiken om extra personeel mee te sturen naar een incident wat er vervolgens in resulteerd dat het incident sneller opgelost kan worden. Dus ze hebben wel degelijk waarde.

• De VWS standplaats is juist voor dit doel, en je kan de wagens die daar dan staan zo instellen dat ze alleen tijdens een bepaald tijdsvak inzet baar zijn, anders niet.

• Als je kijkt naar de link, dan word er gelinkt naar de facebook pagina, niet naar een specifiek bericht. Is volgens mij meer bedoeld om tijdens onderhoud de facebook pagina in de gaten te houden voor updates over het onderhoud.

• Het valt te betwisten of het een juridisch geval betreft ja of nee. Als het bijvoorbeeld in de regels bij het registreren staat dat dat soort gedrag niet getolereerd word of dat de spel beheerder/ontwikkelaars zich het recht behouden om spelers te weren om wat voor reden dan ook, dan is het een juridische kwestie die in de regels al afgehandeld is.

• Inloggen omslachtig

Nee, met inloggen heb ik hier geen last van. Dit zal ook alleen gebeuren wanneer u eventuele cookies van meldkamerspel.com niet accepteert.

• Ik persoonlijk vind niet dat je privé berichten van teamleden verplicht maar moet accepteren. Vrienden ( wat je zelf in de hand hebt ) kan ik begrijpen dat dat het laagste niveau is. Maar niet teamleden geforceerd maar DM's van moeten accepteren. Daar mee bedoel ik dan van laag naar hoog: - Vrienden ( minimaal ) - Vrienden/Teamleden - Iedereen ( berichten van iedereen accepteren ) In uw voorbeeld @Jrh1997 heeft u een optie om berichten van vrienden te blokkeren ( alleen teamleden ) wat is dan he…

• Daarom dus ook de optie op alleen berichten te accepteren van vrienden, dan kunnen ze niet via andere accounts verder gaan

• Het verwijderen van berichten zou al een mooie stap zijn. Hier onder nog twee opties: 1. Een rapporteer knop op het profiel van de desbetreffende persoon. Waar mee dus de account houder gerapporteerd kan worden aan de beheerders van het spel. 2. Een optie in je account instellingen om de contact/bericht mogelijkheid te limiteren tot alleen vrienden. Dit voorkomt onder andere dat zo'n agressief persoon met meerdere nieuwe accounts toch opnieuw contact kan zoeken om de aanval door te zetten.

• Zelfs midden in de nacht is het enorm traag of het duurt gewoon 15 tot 20 minuten tot dat voertuigen aankomen. Wekt bij mij de indruk dat alles toch samen hangt op 1 achter liggende server en dat de (naar mijn mening) veel te rappe uitbreidingen momenteel de oorzaak zijn van alle vertragingen zijn vanaf het moment dat Sebastiaan de boel overgedragen heeft.

• Team verlaten?

Zolang het je eigen gebouwen zijn dan raak je die niet kwijt. Alleen gebouwen die als team gebouw neer gezet zijn blijven bij het team.

• Waarom dit niet weer gegeven word in de gebouwen zelf is mijn ook niet helemaal duidelijk. Maar als je werving afbreekt en dan naar je meldkamer gaat dan heb je daar wel de optie. Automatisch werven werkt ook alleen als je een doel instelt voor dat gebouw via de meldkamer.

• Personeel Hoofdbureau

MisteryKid - - Off-Topic

Ondertussen kunnen we natuurlijk ook niet vergeten dat de handleiding grotendeels samen gesteld worden met informatie die op het forum naar boven komt. Daar is dus ook de informatie als eerste beschikbaar. In de medische wereld hebben ze voor juist dit soort situaties een term bedacht. "Second-opinion". Waar bij dus de informatie van een eerste bron, indien nodig, geverifieerd word bij een tweede bron. Zouden jullie ook eens over kunnen na denken...

• Deze specifieke suggestie is al behandeld en goed gekeurd. Alleen omdat er nu zoveel versies zijn van het spel kan het nu eenmaal wat langer duren voor dat de suggestie in het spel verschijnt. Bij mijn weten is er ook maar 1 enkele ontwikkelaar daadwerkelijk met de core functies van het spel bezig. De lijst van goed gekeurd suggesties is te vinden in het sticky topic bovenin de suggestie topic lijst of onder deze link: onedrive.live.com/embed?resid=…!A2&wdInConfigurator=True

• LSS Manager for meldkamerspel

Quote van piet2001: “Quote van Regio_10_NHN: “Ik heb eerst greasemonkey geinstalleerd en daarna LSS manager. ” Ik weet niet of het beschikbaar is via greasemonkey.In de gegevens van LSSM staat tampermonkey gegeven. Net als ook in mijn bovengenoemde document staat. ” Even ter uwer informatie @piet2001 greasemonkey was de eerste die dit soort scripts toe stond in de browser, tampermonkey is vanuit greasemonkey ontstaan maar het zijn exact dezelfde onderliggende engines. TamperMonkey is voor Chrome…

• Quote van 112-Opa: “Het is jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Net zoals andere beloofde updates (Bijv. opschaling enz.). Verder snap ik de discussie niet helemaal. Er zijn spelers die gevraagd hebben om bijv. het watersysteem zoals in Duitsland, en dan wordt er gezegd dat wij geen kopie willen worden van de Duitse versie. Maar dan geven wij in Nederland aan dat wij graag een functie willen hebben om chatberichten te verwijderen, dan zijn wij ineens wel afhankelijk van de Duitsers!?! Rar…