Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-13 of 13.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• we zijn nu drie jaar verder, ik denk dat dit wel heel handig zou zijn een team-admin / co-admin zoiets zou kunnen want jullie spreken over een teaminzet, maar wat met andere inzetten? zeggen is niet erg je er een mist? nee tuurlijk is dat niet erg maar wel frustrerend en het blijft meestal niet bij die ene inzet. Mss leuk om te denken over een testfase om te zien wat dit geeft dat bvb de team/co admins reden moeten geven waarom ze die wagen terug doen en tuurlijk kan altijd een team-co admin iem…

• mss een leuk ideetje dat er ook een ander kleurtje kan voor admins / co admins

• Team Promeldkamer Nederland/België

Miss_bengel - - Team's

Hey, Leuk dat u ons team bekijkt. Wij hebben u veel te bieden waar u van kan profiteren! Onder andere: * Dagelijks een teaminzet, met uitzondering op zondag. * Spelers met veel ervaring en die u goede tips kunnen geven! * Dagelijks veel inzetten die door medespelers worden opengezet, waar u leuk aan kan verdienen. * Elke zaterdag een teamevent. Dan komen er vele meldingen vrij. Elke week in een ander deel van het land, ook in België * Landelijke dekking in Nederland en België met brandweerposten…

• Registratie account via email

Miss_bengel - - Suggesties

hoi, ik heb gemerkt dat je met niet bestaande emails een account kan maken kunnen de makers eventueel om dit tegen te gaan een standaard email maken en dat ze verplicht zijn om op url te klikken voor alleer ze het spel kunnen spelen. Net zoals je bij andere games moet doen. Dit enkel maar om misbruikers tegen te gaan, dat ze meerdere accounts maken bvb

• ja ben ik eens met jou daarom ook men idee hierboven dat je het dus kan melden eventueel met de nodige bewijzen

• het zou idd handig zijn je iemand kan melden wegens misbruik of taalgebruik ik noem geen namen maar wij hebben nu al paar dagen last van iemand die iemand doodwenst dat vind ik wel heel ver gaan

• Quote van MPR: “Het doel van het spel is om je eigen netwerk van hulpdiensten uit te breiden en dit samen met een team te doen om nog groter te worden. Een team met veel actieve leden zou daarvoor dan ook niet aan banden moeten worden gelegd. Je voorstel om limieten aan te dragen is dus ook niet iets wat we in het spel zouden willen verwerken. De kwestie over grote aantallen leden in teams die eigenlijk niet meer online zijn, laten we ze maar even 'spookaccounts' noemen, is wel interessant. Als …

• Quote van Bernhard_VNOG: “Quote van Miss_bengel: “krijgen we hier een compensatie voor zou op zen minst wel netjes zijn was hele dag dat je amper meldingen kon doen of er niet op raakte ” Niet zo netjes om hierom te vragen... Als ze het geven is het mooi meegenomen zo niet zou je daarmee moeten leven. ” het is de vraag die dat bij iedereen op zen tong licht enkel enig verschil ik het durf te vragen een nee heb je en een ja kan je krijgen en als ik het niet krijg kan ik er heus mee leven hoor tis…

• krijgen we hier een compensatie voor zou op zen minst wel netjes zijn was hele dag dat je amper meldingen kon doen of er niet op raakte

• ja super goed idee en als je terug bent biw typen dat die zegt je bent nu terug van weg geweest

• dit is idd handig als iemand is later online is als iemand anders ben je verplicht om te wachten tot datzelfde uur maar dit dan enkel voor de amdins bvb dat als iemand om 7u dit doet en andere om 1u de volgende dag de persoon die de dag erna niet tot 1u moet wachten om nieuwe inzet of event te starten

• Vind ik zeker een goed idee, want soms zijn de admins voor een inzet ook niet altijd even laat online, en moet hier op gewacht worden

• suggestie mss bij poi's afbeeldingen zetten dat je ziet welke poi het is dus bij veel poi's je makkelijker deze kan verwijderen