Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-15 of 15.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van MisteryKid: “De waarde die ze nu hebben is dat je ze kan gebruiken om extra personeel mee te sturen naar een incident wat er vervolgens in resulteerd dat het incident sneller opgelost kan worden. Dus ze hebben wel degelijk waarde. ” Ik heb dit nog nooit hoeven doen. En dat een incident sneller wordt opgelost ben ik niet met je eens.

• Misschien is het een idee om de DB's bij de Brandweer een functie te geven. Denk hierbij aan een melding/event van Preventie. Nu zijn Dienstbussen eigenlijk niet van waarde is het spel.

• Bedankt voor de leuke meldingen. Ik zou jullie graag opvolgen. De ervaring, kennis en tijd is er wel maar ik ben bang dat ik het "te" realistisch wil hebben. Mocht er toch interesse zijn dan hoor ik het graag.

• Meerdere ideeën

Wout_TW - - Suggesties

Hi. Ik had meerdere ideeën. Géén idee of ze er al zijn. 1. Mobiele Eenheid + Levende have toevoegen aan grote inzet. Nu is het alleen nog Noodhulp. 2. Ambulances opvullen. Zodra een ambulance van een post weg is en je hebt géén ambu meer in de buurt zou je een mogelijkheid moeten hebben om een ambulance van een andere post de plek te laten opvullen. Voorbeeld Real life: Ambulance Post Haaksbergen | 1 Ambulance | Zodra deze een melding krijgt komt er vanuit Enschede of Hengelo een nieuwe ambulanc…

• Quote van koenb: “Dit lijkt mij niet. Een basisteam heeft 100 roepnummers tot zijn beschikking, dus roepnummers zijn niet gekoppeld aan een voertuig zoals bij de brandweer. Dat zou namelijk betekenen dat een wijkagent nooit in dat voertuig kan rijden omdat hij zijn eigen roepnummer heeft. Ik heb het intern gecheckt en het eerder genoemde overzicht is nog steeds van toepassing. ” Dit gaat een eindeloze discussie worden. Ik zeg alleen dat het niet klopt zoals het staat. En dat zeggen agenten zelf.

• Kleine kazernes

Wout_TW - - Archief

Hi allen, Ik speel sinds kort ook de Duitse en Engelse versies van het spel en het valt me op dat daar veel meer mogelijkheden zijn kwa posten dan in de Nederlandse. Natuurlijk is elk land verschillend maar een functie die ik daar zag sprak me wel aan: Kleine Brandweer-post. Is dit een idee voor de Nederlandse versie? Géén idee of het al in de maak ofzo zit maar ik kon er niks over vinden.

• Quote van koenb: “Voertuigen waar nummers op staan? Dit zijn wagenparknummers en geen roepnummers. ” Voorbeeld: de 2204 staat op t voertuig. Roepnummer is ook 2204. 1103 op voertuig, roepnummer is ook 1103 etc etc. Het kan zijn dat dit met de invoering van de nieuwe voertuigen zal wijzigen maar dat denk ik niet.

• WTS-voertuigen

Wout_TW - - Archief

Is het misschien een idee om een WTS toe te voegen? Dit kan een voertuig zijn maar ook een HA.

• Watersysteem

Wout_TW - - Suggesties

Ik stelde net de vraag in het spel over dit onderwerp. Lijkt me een goede aanvulling!

• Melding: PERSONEN ONWEL DOOR HITTE

Wout_TW - - Hoofdforum

Ja dat klopt.

• Melding: PERSONEN ONWEL DOOR HITTE

Wout_TW - - Hoofdforum

Ik heb een vraag over de melding: Personen onwel door hitte. Deze melding levert slechts 450 credits op. Dit staat naar mijn mening niet in verhouding met wat er gedaan moet worden. Wordt dit nog aangepast?

• Quote van koenb: “Quote van Wout_TW: “De roepnummers van Twente kloppen niet meer. ” Dit is niet waar. Zojuist nog gecheckt, verdeling van Twente klopt zoals hij er staat. ” Volgens niet hoor. Ik woon in de Gemeente Losser. Valt onder bureau Oldenzaal. Voertuigen hier hebben nummers 21** t/m 25**

• De roepnummers van Twente kloppen niet meer.

• Opzoek naar Gebouwiconen

Wout_TW - - Gebouwiconen

Alstu

• Laatst Bijgewerkt: 02-01-2020 Bron: Wout_TW Brandweer Hengelo 05-1101 DA 05-1102 DA 05-1103 DA 05-1104 DA 05-1105 DB 05-1111 WO 05-1112 WOA 05-1131 TS 05-1151 AL 05-1171 HV 05-1081 HA 05-1082 HA 05-1181 HA 05-1182 VZH 05-1184 PM 05-1185 ABH 05-1201 DB 05-1231 TS Brandweer Borne a05-1301 DB 05-1331 TS 05-1361 SB Brandweer Goor 05-1401 DB 05-1421 PM 05-1431 TS 05-1461 TW Brandweer Delden 05-1501 DB 05-1541 TS 05-1562 PM Brandweer Markelo 05-1601 DB 05-1641 TS Brandweer Diepenheim 05-1701 DB 05-173…