Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 113.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Team MeldkamerCentrale

MeldkamerCentralist - - Team's

Quote van piet2001: “Linkje is handig: meldkamerspel.com/alliances/1633 Want die in je onder schrift klopt niet. ” Top bedankt voor de link.

• Team MeldkamerCentrale

Beste Leden, Zoek jij nog een leuke gezellige Team, die elke dag jou willen helpen met problemen of met incidenten? Dan staan wij voor jou er. Wij helpen graag iedereen in onze Team om een goede basis te geven in het spel, en uiteraard in onze Team. Wij hebben zoals elke Team elke dag een grote inzet wat lekker bij verdiend. Wij zitten in heel het land, en breiden ons ook langzamerhand in België en Duitsland. Heb je nog geen Team meld je dan snel aan bij Team: MeldkamerCentrale Met vriendelijke …

• Quote van Spuiterke72: “hoe kan ik mijn eigen afbeelding nemen voor mijn wagens ? ” bij Profiel-Afbeeldingverzameling zelf 1 maken dan zelf klikken: Deze gebruiken of iets dergelijks!

• Quote van juriaanvv: “Lijkt mij een goede toevoeging. Deze optie zou je dan aan of uit kunnen vinken bij de instellingen van de Meldkamer. Zo kan elke speler van dit spel zelf bepalen wat ze fijner vinden. Met vonkje standaard aan of niet. ” Super idee, Vooral want @juriaanvv zegt met vinkje aan/uit kan zetten bij je Meldkamer. Dat lijkt mij wel super dan weet ieder wat hij/zij wil.

• Gefeliciteerd, Super spel!

• Quote van dutchgames: “ik heb mensen die op me link geklikt hebben onder het kopje spel aan bevoelen en daar staat dat je 2 coins persoon ik heb al 5 coins maar ik krijg er niks bij weet jij hoe dat kan ? ” je moet wachten tot ze bij de volgende rang zijn, Diegene die via jou link heb aangemeld en die bij de volgende rang is krijg de 2 coins. Zo gaat het steeds dus wanneer hij/zij volgende rang is krijg je steeds 2 coins erbij.

• oke, Ik wacht het wel af. Maar ik heb gevoel dat er een foutje inzit.

• Verwijderen POI

MeldkamerCentralist - - Hoofdforum

Door te klikken op: Nieuw Point of Interest aanmaken, dan zie je overal een P staan. Klik er 1 aan dan op verwijderen.

• Quote van bramweer: “Hier poi's, groen, inzetbaar en nog steeds geen vliegveld inzetten drie weken alles al gereed ” Exact dat heb ik ook. Heb poi's 10 zelf meer BRW-posten gekoppeld.

• Vandaag veel gespeeld, maar nog niks. Is dit een probleem met meerder ( of is dat al opgelost dan is er iets bij mij wat niet klopt )

• Team gezocht.

Quote van MPR: “1 jaar en 9 maanden later.. ”

• Quote van timo: “Quote van MeldkamerCentralist: “Quote van juriaanvv: “Koppel anders al je gebouwen los van al je Meldkamers en check daarna of dan wel alle meldingen groen zijn. ” Nu is alles Groen bij Meldkamer Barneveld.Hoop Probleem opgelost. Afwachten dus op Meldingen ” heb je wel poi,s ingesteld zonder poi,s krijg je die meldingen niet van de luchthaven ” ik heb ook de Poi,s. Vanaf begin al!

• Quote van juriaanvv: “Koppel anders al je gebouwen los van al je Meldkamers en check daarna of dan wel alle meldingen groen zijn. ” Nu is alles Groen bij Meldkamer Barneveld. Hoop Probleem opgelost. Afwachten dus op Meldingen

• Quote van michaelkraan: “je moet is kijken bij mogelijke incidenten zijn die incidenten groen dan krijg je de meldingen toegespeeld, Is dit niet het geval en zijn de mogelijke incidenten wit dan krijg je de meldingen dan ook niet je zult dan posten of voertuigen moeten aanschaffen ook dit is alleen keer eerder aangegeven ik heb ze nu wel groen en krijg nu wel alle meldingen. ” Probleem is dat ik op Mogelijke Incidenten druk dan geen meldkamer precies die melding allemaal voorkomen bij de Meldkam…

• Ik ben nu al 2 weken bijna bezig maar nog geen 1 melding hierover gehad.

• Quote van juriaanvv: “Ik zelf heb nu meerdere brandweerkarzenes met vliegveldbrandbestrijding en krijg geregeld meldingen ervoor. Al direct nadat de uitbreiding was uitgebouwd. ” Heb er zelf nu 2 uitbouwingen bij allebei de 4 Wagens, maar geen meldingen

• Quote van bramweer: “Nog steeds geen vliegveld inzetten, poi's aanwezig, inzetbaar. Beetje jammer. ” Inderdaad Poi's aanwezig etc, alleen geen meldingen ontvangen.

• Quote van Data: “Voor zover ik weet niet nee... Je kunt alleen in een team komen als een admin die reeds in dat team zit jouwe aanvraag accepteerd, in dit geval niemand dus Data ” Juist, dat dacht ik ook. Dus misschien handig als dan jullie die een ieder geval willen verwijderen. Dan zal het weer iets makkelijker zijn. Dank Alvast

• Quote van Data: “Is in het verleden ook wel eens voorgekomen dat een Team-Admin het team per ongeluk verlaten had.Wij kunnen in die gevallen een speler weer Team-Admin maken. Zou zonde zijn als dat door miscommunicatie net te laat is en hij zijn 25 coins kwijt is. Lege teams heb je gelijk in, die zouden weg kunnen... Data ” Oké, in ieder geval bedankt!

• Quote van piet2001: “Verwijderen als er nog spelers in zitten is niet verstandig. Spelers verwijderen ook niet. Ben zelf ook bij sommige spellen verwijderd omdat ik een jaar niet had gespeeld. Mail gestuurd met de reden dat ik niet kon spelen i.v.m. studie en dat ik mijn account weer in wou. Kreeg als reactie: Uw account is wegens inactiviteit verwijderd. Terug halen is helaas niet meer mogelijk. Excuses voor het ongemak. En daar mag je het dan mee doen. Het lijkt me dus zeker niet slim om spele…