Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 28.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Taggen teamgenoten

dylantje000 - - Archief

@juriaanvv thx voor de tip. ik wist niet dat die functie er wasen vroeg me altijd al af waar dat envelopje voor diende. bedankt.

• Speciale evenementen

dylantje000 - - Hoofdforum

@Data hoe denken jullie over deze toevoeging?

• Taggen teamgenoten

dylantje000 - - Archief

Hey, Ik heb een voorstel om het makkelijker te maken om in een bericht je teamgenotem te taggen als je een bericht naar ze wil sturen in de chat of in de ''mail''. Waar ik nog wel eens last van heb is dat iemand een moeilijke username heeft dat je tijdens het typen al snel een foutje maakt in de naam achter het @. Misschien is het een goede toevoeging aan het spel dat zodra je de eerste letter achter het @ hebt getypt er een lijstje tevoorschijn komt met je teamgenoten die die letter als eerste …

• UGS

dylantje000 - - Archief

Hey, Is het een idee om als je een UGS hebt geplaatst je ziet welke wagens hier van jou (en misschien ook van je teamgenoten) daar staan in het overzicht (zie afbeelding). Misschien een overbodig maar het kan wel overzicht bieden. Ik weet dat je nu op de UGS kunt klikken en dan ziet hoeveel wagens er van wie op de UGS staan maar als dit ook in het venster (bij mij aan de rechterkant) staat hoef je er niet meer op te klikken, en als je een wat grotere speler bent en continue bezig bent met meldin…

• [FT-507] Extra Teamchat

dylantje000 - - Functie Suggesties

@Data ik vind die extra chat voor admins nog niet zo'n slecht idee want ja er is een forum wat je in kunt stellen voor admins only maar in de chat praat veel makkelijker. En daarbij blijft meldkamerspel en online game en zit je dus vaak met vreemde in een team waarvan ik wel snap dat je daar niet zomaar je facebook of mobiele nummer aan wilt geven. Wat ik al zei het is een online game dus je weet niet wie er aan de andere kant zit...

• emoji's

dylantje000 - - Archief

Blijkbaar is er al een optie om emoji's te krijgen op de pc (zie bovenste tip). Daarmee komt deze suggestie eigenlijk te vervallen.

• Voertuigen verplaatsen/omruilen

dylantje000 - - Archief

@juriaanvv ik snap wat je bedoeld maar als je een voertuig omruild als deze op de post staat kan er ook personeel aan verbonden zijn maar dat word ook automatisch van elkaar losgemaakt zeg maar. Maar de tip om eens in de maand even te kijken of alles nog staat hoe ik wil zal ik zeker meenemen. Thx!

• Voertuigen verplaatsen/omruilen

dylantje000 - - Archief

Hey, Wat ik in mijn vorige topic al aanhaalde was het uit dienst kunnen nemen (status 6) als dit voertuig niet op de post is (zie link hieronder). ( Voertuigen uit dienst halen (status 6) ) Nu was mijn 2e suggestie om ook voertuigen te kunnen verplaatsen of om te ruilen als deze niet op de post zijn. Als een voertuig bijvoorbeeld naar een melding is denk ik dat je hem best van post kan veranderen. Hij zal dan na de melding gewoon naar zijn nieuwe post rijden alsof er niks veranderd is. Ik hoor d…

• Hey, Ik had een voorstel over het uit dienst halen van voertuigen. Dit kan nu namelijk alleen als het voertuig op de post aanwezig is maar het is misschien een handige toevoeging als je dit ook kan doen als deze niet op de post is. Wat ik hiermee bedoel is dat ook als je voertuig bij een melding is op terug rijd naar de post je deze uit dienst kan halen en dat het voertuig dan niet meer word ingezet. Nu moet je echt wachten met het voertuig uit dienst halen wat heel irritant kan zijn als je als …

• Hey, Ik werk naast de normale wagens ook met haakarmbakken. Nu is het best irritant dat als een haakarmvoertuig een haakarmbak terug brengt naar een melding deze in status 4 komt waardoor ik niet weet of deze beschikbaar is om de volgende bak al op te halen als ik kijk in de voertuigenlijst. Ook zou het misschien een idee zijn om een soort door-alarmeer systeem in het spel te verwerken maar dan alleen voor de haakarmvoertuigen zodat je alvast de volgende klus aan een haakarmvoertuig kan geven. E…

• emoji's

dylantje000 - - Archief

thx voor de tip. dat wist ik niet.

• Spel traag

dylantje000 - - Archief

Dit ligt niet aan het spel kan ik eigenlijk wel met 100% overtuiging zeggen. Het is heel lastig om uit te leggen hoe het internet en apparaten in elkaar zitten dus ik ga hier ook geen hele lap teks over schrijven maar ik zal het in makkelijke taal proberen uit te leggen. Het internet zit zeg maar altijd in de lucht door netwerkmasten van providers en routers bijvoorbeeld. Het spel zit als het ware ook in de lucht (kwam niet verder dan dit als ik het makkelijk wil houden xd) omdat het een online …

• Personeel doel behaald

dylantje000 - - Archief

Hmmm... Ik denk niet dat het een heel erg veel prioriteit heeft om dit aan het spel toe te voegen.

• locatie meldingen

dylantje000 - - Archief

Wat er inderdaad gezegd word dit is technisch gezien echt bijna niet te doen. Moet je je voorstellen dat de makers van het spel elk bushokje in nederland en belgië op moeten gaan zoeken om dat aan te geven. En dat zijn dan alleen maar de bushokjes en niet de andere POI's (die je zoals hier ook al vermeld worden zelf kunt neerzetten waardoor meldingen op realistischere plekken komen).

• emoji's

dylantje000 - - Archief

Hey, Ik had een eventuele toevoeging voor de team-chat (ja ik weet dat ik er net ook al een topic over de chat geplaatst heb maar dit is anders). Ik speel eigenlijk alleen maar meldkamerspel op de pc/laptop omdat ik telefoon niet fijn vind werken. Ik heb dit wel een tijdje gedaan en volgens mij kon je via je telefoon emoji's in je berichten zetten maar daar ben ik niet zeker van. Helaas heb ik dit niet kunnen vinden op de pc/laptop en dat vind ik jammer. Zeker omdat wij bij ons in het team de ch…

• Chat-bots

dylantje000 - - Archief

Hey, Ik had een idee wat misschien heel stom klinkt of juist super vet. Ik zat te denken aan een leuke toevoeging voor de team-chat die admins en co-admins in kunnen stellen voor het team namelijk het volgende. Een soort chat bot die om de bepaalde tijd een bericht in de team-chat zet met informatie die voor iedereen van het team belangrijk is. Wat ik in mijn team vaak merk is dat er heel veel vragen worden gesteld die alleen de (co-) admins kunnen beantwoorden maar die zijn natuurlijk niet alti…

• Aanpassen uitruk volgorde

dylantje000 - - Archief

je kan bij het bewerken van het voertuig ook aanvinken dat de alarm en uitruk regels dat voertuig negeren.

• verplaatsing posten

dylantje000 - - Archief

Persoonlijk vind ik dat het niet slim is om dat gratis te kunnen doen. Ik zie op veel topic's de term ''realisme'' voorbij komen en denk dat het niet echt realistisch is dat je zomaar een post kunt verplaatsen. Ik snap wel dat je in het begin misschien je post verkeerd neerzet omdat je nog niet goed snapt hoe het spel werkt. Daarbij kun je de eerste 24 uur na het plaatsen van een post de post weer weghalen en krijg je je credits gewoon terug. En verder vind ik dat als je bent begonnen en zomaar …

• Speciale evenementen

dylantje000 - - Hoofdforum

@MPR Ik krijg momenteel maximaal 2 evenementen. Je zou dan kunnen zeggen 1 ''normaal'' evenment en een ''speciaal'' evenement. Betekend niet dat er tijdens feestdagen altijd een ''speciaal'' evenement moet zijn maar dar je door dit in mijn geval niet 2 ''normale'' evenementen hebt EN een ''speciaal'' evenement. Dus gewoon de max die je altijd al hebt alleen dan tijdens de feestdagen af en toe een ''speciaal'' evenement.

• Lijken

dylantje000 - - Archief

Soms krijg je ook de melding van een ongeval met trein en persoon waar je geen gewonden bij ziet. Met een beetje fantasie zou je denk ik wel kunnen invullen waarom de desbetreffende persoon niet naar een ziekenhuis hoeft. Voor zover ik weet worden overleden personen ook niet naar een ziekenhuis gebracht.