Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 34.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Gevaarlijke stoffen haakarmbak vraag

nom001 - - Hoofdforum

Brandweerkazerne: Groningen kazerne Sontweg: • 01-1821 Gevaarlijke stoffen haakarmbak • 01-1829 Gevaarlijke stoffen haakarmbak Kan ik hiervoor ook 2x een DA_AGS (Adviseur Gevaarlijke Stoffen - Brandweer) voor gebruiken?

• zijn er binnen het spel voertuigen voor de KMAR aanwezig?

• Hallo allemaal, Als ik kijk naar het overzicht Geneeskundige diensten, mis ik dan de Geneeskundige dienst voor de provincie Groningen oftewel Regio 1? Kan dat kloppen of kijk ik verkeerd?

• Twitteraccount openen?

nom001 - - Archief

Bedankt! Zal es kijken naar dat discord.

• Twitteraccount openen?

nom001 - - Archief

Hallo, Ik bemerk dat er veel info gegeven wordt via Facebook. En laat ik nu juist erg anti-Facebook te zijn vanwege de vele privacy schendingen en valse nieuwsberichten waar Facebook om bekend staat, maw. van mijn leven nooit een Facebook account! Nu heb ik wel twitter, is er een twitter account voor Meldkamerspel? Of kan er 1 aangemaakt worden waarop dezelfde nieuws staat als op Facebook? Mvg. nomko

• Quote van MPR: “3x achter elkaar en een apart topic lijkt me een beetje overdreven.. De OVD-G heeft de opleiding OVD-G nodig. Deze vind je bij de medische faculteit. In NL worden deze opleidingen centraal geregeld door het IFV. Dat zit bij Arnhem. ” Overdreven...eerder noodzakelijk omdat er niet eerder op gereageerd werd. Ik heb een IVF in Zoetermeer staan voor brandweeropleidingen. Daar wordt deze training niet gegeven? Alleen in Arnhem?

• Quote van nom001: “Weet iemand waar in regio Haaglanden een opleidingsinstituut voor ambulance personeel/OvD-G staat? ” Welke opleiding heeft een OvG-D nodig? Iemand?

• Weet iemand waar in regio Haaglanden een opleidingsinstituut voor ambulance personeel/OvD-G staat?

• Quote van Joolde: “Wat je zelf wil een nieuwe ambulancestandplaats met meer dan 2 plekken kost minder credits en is sneller klaar dan een brandweerkazerne uitbreiding. Maar het ligt er allemaal maar net aan hoe je het spel wil spelen. ” Ik scheen nog plek te hebben op de ambulance standplaats Laak (daar heb ik een brandweer standplaats gemaakt en een ambulance standplaats). Heb daar een OvG-D neergezet. Alleen nu nog 1 persoon opleiden tot OvG-D. Is er een opleidingsinstituut in Haaglanden?

• Hoe plaats ik deze voertuigen bij brandweerkazerne Rijswijk: 15-830 Noodhulpteam (Brandweerkazerne Rijswijk) 15-899 Verbindings- en Commandovoertuig (Brandweerkazerne Rijswijk) Moet ik een aparte ambulance standplaats bouwen op dezelfde locatie als brandweerkazerne Rijswijk of kan ik de standplaatsen van de kazerne zelf uitbreiden met ambulancestandplaatsen?

• HOVD in plaats van OvD

nom001 - - Hoofdforum

Beste forumgenoten, Ik krijg nu vaak meerdere meldingen waarbij er een OvD benodigd is. Aangezien ik acteif ben in regio 15 (Haaglanden) volg ik deze staffel wat betreft materieel en ondersteunende diensten (o.a. Ovd en HOvD). Dit betekend dat ik maar de beschikking heb over 5 OvD's en 2 HOvD's. Maar soms heb ik meer OvD's nodig. Als ik daarvoor een HOvD inzet, dan blijft de melding vragen om een OvD. Waarom is dit? Kan een HOvD niet invallen voor een OvD in het spel??? En dan zag ik in de voert…

• Hoe om te gaan met haakarmbakken?

nom001 - - Hoofdforum

Beste, Op een aantal posten heb ik haakarmbakken staan (WTH + COH). Voor post de Lier heb ik een groot aantal dompelpomp haakarmbakken conform de roepnummer lijst. Nu wil het gebeuren dat ik voor een post waar 2 haakarmbakken staan en 1 haakarmbak voertuig dat ik beide bakken moet gebruiken. Nu kan ik ervoor kiezen om de voertuig bij de haakarmbak te laten maar ook om de voertuig richting de kazerne te laten rijden. Als een melding is afgelopen, wordt de haakarmbak die ik bij de melding heb late…

• Team Gezocht!

nom001 - - Team's

Hallo, Ik ben op zoek naar een actieve team die nog niet of niet volledig actief is in veiligheidsregio Haaglanden (regio 15). Ik heb alle brandweer stations opgebouwd, enkele politiebureau's en ambulance posten. Daarnaast heb ik 3 ziekenhuizen opgebouwd en opleiding centra';s voor politie en brandweer. Welke team zoekt nog een speler?

• Quote van MPR: “Quote van nom001: “Heeft elke politie auto niet hun eigen oproepnummer hetzelfde systeem als bij de brandweer? Als ik in Den Haag achter een politie auto aanrij, dan zie ik daar echt wel een nummer op de achterkant staan... ” dat zijn wagenparknummers en geen roepnummers, oftewel het identificatienummer van het voertuig. Het roepnummer geeft aan waar het voertuig op dat moment oor gebruikt wordt. (solo/duo-surveillance, evenementen enz.) ” Is het dan niet handiger om die wagenpar…

• Heeft elke politie auto niet hun eigen oproepnummer hetzelfde systeem als bij de brandweer? Als ik in Den Haag achter een politie auto aanrij, dan zie ik daar echt wel een nummer op de achterkant staan...

• Hallo, Ik heb al een tijde een WTH met HA op Zoetermeer stadshart staan geheel volgens de lijst Roepnummeroverzicht. Echter zie ik nu ineens een SLH staan... is dit gewijzigd van WTH naar SLH?? En hoe kom ik van die WTH af als ik er een SLH voor moet nemen? Trouwens, een SLH staat niet in de lijst van de voertuigenmarkt onder Haakarmbakken...

• opleiding voor AB?

nom001 - - Hoofdforum

Ik heb een AB unit geplaatst bij 1 van mijn kazernes. Heeft deze unit ook een opleiding nodig?

• Data/MPR Inderdaad! zit bij de brandweer in, de Krakeelpolderweg.

• Vraag: Waar staat Ambulance Post Delft? Ik kan het zo 1,2,3 niet zo snel vinden.. bedankt!

• Waarschuwings- en Verkenningsdienst

nom001 - - Hoofdforum

Ik kom vaak nog wel eens oproepen tegen waarbij een Waarschuwings- en Verkenningsdienst benodigt is. Onder welke afkorting kan ik deze terug vinden in de lijst van Afkortingen Materieeloverzichten Brandweer?