Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 246.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Wat dan wel weer een optie is voor een politie inzet: Inzet politie i.v.m. burgernet actie.

• [VB-014] Aanhangers

Gieske1985 - - Voertuig Suggesties

Quote van TheGauntletNL: “het doel is dat je net als in het echt een trekkend voertuig hebt met 2 haakarmbakken. ik heb een nieuw topic hierover gestart zodat het allemaal beter uitgelegd was. Hier is het topic ” Zeker in de regio Limburg ken ik geen enkel korps wat zo'n type aanhanger heeft. Volgens mij is dit ook iets wat niet in Nederland geïntroduceerd is zover ik weet......

• Quote van beveren: “normaal kan dit ook met een ladder/hoogtewerker gedaan worden ” Dat klopt idd, maar dan wel door een hoogwerker ik weet niet of het haalbaar is met een ladderwagen

• Quote van beveren: “mss een leuk idee om een nieuwe POI toeteveogen de windmolens aangezien er in belgie zo veel zijn is dit wel iets waar veel werk op kan komen denk maar aan arbeider gewond op de windmolen of arbeider naar beneden gevallen wiek afgebroken ” Het idee is zeker leuk. Ook vindt je de windmolens op veel plaatsen. Echter zover mijn kennis reikt heb je dan ook een hoogte reddingsteam nodig en die zijn er niet in elke regio. Dus of dit dan ook in het spel toegevoegd zal worden weet ik…

• Credits X2

Gieske1985 - - Hoofdforum

Quote van 112-Opa: “Een mooie actie!! Wordt zeer gewaardeerd!!! ” Zeker weten. Ik ben wel nieuwsgierig hoelang dit zo blijft

• Hallo @Henk66, Ik ben ook een realistische speler qua roepnummers is er niets verander dus je kunt ze zo overnemen. Betreft de benaming van de bureau's gebruik ik RBT. (Regionaal Basis Team) Dus om in jouw voorbeeld mee te gaan RBT Valkenburg, zo heten ze ook bij mij in het spel.

• Quote van Chris206: “@Gieske1985 ik ben even benieuwd naar waarom gratis geen optie zou kunnen zijn? ” Zoals ik al zij lijkt het me geen optie. Immers moet er voor veel betaald worden (al dan niet in coins). Ik ben van mening dat als er al betaald moet worden dat dit via de teamkas kan gaan.

• Gratis is geen optie lijkt me. Een optie zou wel kunnen zijn dat de kosten uit de teamkas worden betaald

• Persoonlijk zie ik hier niet de meerwaarde van.....

• Ik ben benieuwd naar morgen Fijn te zien dat er voertuigen van Limburg getekend worden. Ten opzichte van andere regio's zie je toch dat we net iets andere voertuigen hebben.

• Zodra je op het voertuig klikt kun je de patiënt naar een ziekenhuis vervoeren en is je melding afgesloten. Tevens ontvang je dan ook credits.

• Ik mis in de bestaande verzamelingen nog een signalisatiewagen

• Zover ik weet heeft niet iedere regio een traangas eenheid... Correct me if i'm wrong.. Als dat zo is weet ik ook niet of die wel ingevoerd zal gaan worden.

• Quote van Dutchi: “Quote van MPR: “AE is een onderdeel van de ME, rijdt in aparte busjes en gaat onopvallend de menigte in om de raddraaiers uit de groep te halen. Dit is dus een aparte discipline binnen de ME en kan een mooie toekomstige toevoeging zijn. ” Beste MPR, Naar wat ik begrijp is de AE een aparte eenheid en niet per definitie een onderdeel van de ME. Het zijn normale agenten met als neventaak AE'er. Deze eenheid doet instappen met een iets hoger risico. Ze helpen inderdaad ook mee bij…

• Hallo, recentelijk hebben we in het kader van het opschalingsmodel kunnen aangeven wat we toegevoegd wilden hebben. Als ik kijk naar het totaal plaatje mis ik naast de mobiele eenheid ook een aanhoudingseenheid, deze staat ook niet in de voertuigsuggestie. Deze komt ook regelmatig in actie en is goed te combineren met een cellenbus(toegevoegd in de toekomst?) en zeker de mobiele eenheid. Zijn er nog meer mensen die dit met mij eens zijn?

• gesproken meldingen via telefoon

Gieske1985 - - Suggesties

Ik snap wat je zegt. Ik denk dat je idee/voorstel niet ingevoerd/ingebouwd gaat worden, dit omdat hier niet iedereen op zit te wachten. Er zijn in het verleden al meer voorstellen geweest om meet het aspect centralist naar voren te halen die ook niet zijn ingevoerd.

• gesproken meldingen via telefoon

Gieske1985 - - Suggesties

Zoals je zelf al aangeeft komt je idee uit een ander spel. Dat spel is heel anders opgezet dan meldkamerspel. Misschien is dit leuk voor de klein(ere) speler maar ik heb toch al behoorlijk wat posten en zit hier dan niet echt op te wachten.

• Super vet geworden! Ben benieuwd of je de overige voertuigen van het AT gaat tekenen en hoe deze er komen uit te zien. Wederom chapeau

• Hoewel ik niet door de suggestielijst gekeken heb denk ik niet dat handhaving ingevoerd zal gaan worden. De reden is dat zij hun eigen meldkamer hebben en daardoor ook worden aangestuurd. Ook al is er wel een samenwerking met de hulpdiensten.

• @Woukaa en @Timo641 bedankt voor jullie tijd en inzet wat jullie geleverd hebben. Jullie bijdrage heeft er voor gezorgd dat wij spelers nog meer plezier in het spel hebben gekregen. Helaas gaan jullie ons verlaten. Ik wens jullie heel veel succes in de toekomst en wees trots op het geleverde werk.