Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 37.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Site is onwerkbaar traag. Quote van Pascal1993: “Hoelang blijft dit gedonder nog aanhouden want het begint echt mokertje irritant te worden, ik ben vast niet de enige die er inmiddels zo over denkt...... ” sinds die overname is het echt niet beter geworden idd.

• [VP-002] Arrestatieteam

criscross - - Voertuig Suggesties

die meldingen komen die door je hele gebied wat je meldkamer bestrijkt of alleen het gebied rondom het hoofdbureau waar de uitbreiding is gedaan? ik heb maar in 2 hoofdbureaus de uitbreiding gedaan omdat in realiteit ook niet in ieder hoofdbureau een at paraat zit. ik heb btw nog geen at melding gehad. groet chris

• [FM-514] Nablussen

criscross - - Functie Suggesties

Quote van MPR: “Interessante feature. Lijkt me wel lastig in te voeren. Je wil namelijk de eerste melding afsluiten: verdienen en voertuigen terug. Maar op exact dezelfde plek een nieuwe melding voor het nablussen. Ben benieuwd hoe dat in te voeren is. ” laatst was er hier in regio een zeer grote brand in zwaanshoek. daar is de brandweer in avond nog opnieuw opgeroepen en dag later nogmaal * 08-04-2019 18:40u * * Brandweer * overige brandgerelateerd P 2 BNH-01 Nacontrole Spieringweg Zwaanshoek 1…

• Is het een idee om incidenten te maken mbt elektrocutie? Je zou een kleine melding kunnen maken: Elektrocutie in badkamer oid (brandweer tankautospuit, ambulance) je zou een middel melding kunnen maken op poi bouwplaats: elektrocutie op bouwplaats (politie noodhulp, brandweer tankautospuit, brandweer officier van dienst, ambulance, en eventueel met 2e variant met afhijsing een brandweer redvoertuig) je zou een grote melding kunnen maken op poi transformatorhuisje: elektrocutie bij werkzaamheden …

• bedankt voor je toevoeging. er is inderdaad niet veel te vinden maar zo hebben we in ieder geval een begin. als iemand wijzigingen heeft voor de lijst kan dat hieronder in een reactie worden neergezet. ik heb 09401 tot 09408 toegevoegd.

• Laatst Bijgewerkt: 07-12-2018 Bron: criscross / tomzulu10capcodes / volksgezondheidenzorg Amersfoort Amersfoort ambulance 09-134 Amersfoort ambulance 09-135 Amersfoort ambulance 09-136 Amersfoort ambulance 09-137 Amersfoort ambulance 09-142 Amersfoort ambulance 09-143 Amersfoort ambulance 09-144 Amersfoort ambulance 09-147 Amersfoort Sololance 09-341 Doorn Doorn ambulance 09-140 Doorn ambulance 09-141 Doorn Sololance 09-343 Maarssen Maarssen ambulance 09-127 Maarssen ambulance 09-128 Nieuwegein …

• volgens mij mag een berger pas bergen als er een andere auto er bij staat om het te "beveiligen" in die zien lost rws wel wat op. ze kunnen kleine olie lekkage oplossen met oplosmiddel wat ze bij zich hebben. en kleine voorwerpen die op de weg liggen halen ze van de weg. dus kleine dingen lossen ze op en ze houden toezicht op veiligheid rond de weg. ik snap dat ze niet veel oplossen maar het gaat mij meer om het totaal plaatje wat komt er allemaal bij kijken in dit geval bij ongeval op snelweg. …

• Waarom is de overweging gemaakt om prorail wel te gaan toevoegen? want die hebben ook hun eigen meldkamer via treinverkeersleiding. (#nieuwschierig)

• Ik vind dat voor rijkswaterstaat een heroverweging moet plaatsvinden. Rijkswaterstaat heeft nu al geruime tijd de status hulpverleningsinstantie. ze mogen ook met OGS rijden. het gaat hier specifiek over de weginspecteur. deze worden aangestuurd door de rijkswaterstaat verkeerscentrale. mogelijkheden: 1 weginspecteur 2 OVD weginspecteur functie in spel. je zou ze kunnen toevoegen aan ongevallen op de snelweg. tevens zou je ook meldingen kunnen maken voor rijkswaterstaat zoals pech gevallen en kl…

• Openstreetmaps

criscross - - Off-Topic

is het ook mogelijk dat hulpdiensten rond schiphol meer hekken kunnen gebruiken om het schipholterrein op en af te rijden? doordat er nu maar paar hekken openstaan krijg je dat ze soms meer dan 100% moeten omrijden en dan gaat het voertuig in rechtelijn over de kaart. @MPR kan dat ook met zo'n aanpassing ingeregeld worden?

• graag ook traumaheli / mmt toevoegen. ik heb op internet gelezen dat 54% van de inzetten cancel is. Bron: netwerkacutezorgnoordwest.nl/a…Q2-voor-nieuwsbrief-1.pdf

• heb je de knop "Eigen ambulances retour post sturen" al eens gezien? dat lost namelijk een deel van je probleem op. de ovd-g en Lifeliners zal je in dat geval nog wel zelf moeten terughalen. Andere optie is dat je al jou aanwezige voertuigen terugroept met knop "alle eigen voertuigen retour post sturen" en dan weer de brandweer opnieuw oproept. Tip: je kan bij zo'n grote inzet ook sorteren op wie de eenheden heeft gestuurd dan heb je in iedergeval jou eenheden onderelkaar.

• Team gezocht.

criscross - - Team's

LMO Nederland zit ook in Noord-Holland meldkamerspel.com/alliances/205

• Weet iemand adres van "Eindhoven LE-43**" ik kan het nergens terugvinden, ook op internet gezocht wel een adres gevonden (Vijfkamplaan 1 Eindhoven) maar dat lijkt niet actueel.

• op rescue vlissingen was een multi demo daarbij werd de ggd tent gebruikt voor gele en rode gelabelde slachtoffers en een rode kruis tent voor de groene (die zelf kunnen lopen) als extra aanvulling zou je dus ook rode kruis kunnen toevoegen. De multi demo was een omgevallen touringcar met 30 slachtoffers (ter info)

• Level brandweerposten

criscross - - Hoofdforum

mag ik wel toevoegen dat het aantal uitbreidingen van de haakarmbakken niet toereikend is om mijn post haarlem west compleet realistische na te bouwen.

• Haakarmbakken

criscross - - Hoofdforum

een ABH stuur je als het volgende nodig is: 1 Adembeschermingsvoertuig of haakarmbak een DPH of WTH stuur je als volgende nodig is: 1 Slangenwagen, tankwagen of gelijkwaardige haakarmbak een COH stuur je als het volgende nodig is: 1 Commandowagen

• klopt maar dan moet je wel iedere keer koppelen en als je dan personeel wat gekoppeld is verplaatst (omdat dit niet zichtbaar is) dan treed dit probleem op. Het probleem is dus eigenlijk dat als ik in kazerne 2 personeel wil overnemen van kazerne 1(huizen neven in dit geval) dat ik bij dat overzicht van het over te nemen personeel niet kan zien of ze gekoppeld zijn aan een voertuig. sorry was een beetje chaotisch bericht geworden. bekijk ook printscreen voor wat ik bedoel het zou fijn zijn als z…

• Ik heb gemerkt dat als je personeel verplaatst dat daar geen rekening word gehouden met voertuig koppelingen. Ik had graag gezien dat je een popup krijgt of dat je kan zien bij selecteren van personeel voor verplaatsing dat die persoon gekoppeld is aan een voertuig. het gevolg dat je geen personeel meer beschikbaar hebt met de juiste opleiding. Ik had dit op kazerne met voldoende personeel met juiste opleiding alleen die waren al op de ts gestapt en toen had ik niet voldoende personeel beschikba…

• super idee ik zeg vandaag nog doorvoeren.