Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 733.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Jrh1997: “Quote van juriaanvv: “Volgens mij krijg je in zo een geval wel de opbrengst in credits. Ook al rond je af met de 2 coins. @Data weet dit denk ik wel of dat klopt. ” Quote van piet2001: “Naar mijn weten krijg je alleen geld als de melding wordt afgerond. Iedereen die op moment van afronden minimaal 1 voertuig ter plaatse heeft krijgt het geld. Ik heb zelf wel eens meldingen gehad die ik heb gestart die na 24 à 48 uur was verdwenen. Kan me niet herinneren dat ik daar credits vo…

• Naar mijn weten krijg je alleen geld als de melding wordt afgerond. Iedereen die op moment van afronden minimaal 1 voertuig ter plaatse heeft krijgt het geld. Ik heb zelf wel eens meldingen gehad die ik heb gestart die na 24 à 48 uur was verdwenen. Kan me niet herinneren dat ik daar credits voor had gekregen.

• Geen AT meldingen

piet2001 - - Fouten

@Michel1982 Zijn er inmiddels wel al meldingen voor het AT gekomen?

• LSS Manager for meldkamerspel

piet2001 - - Hoofdforum

Na mijn weten werkt tampermonket niet op Internet Explorer. Miscrosoft Edge uit mijn hoofd wel. EDIT: Zie site tampermonkey tampermonkey.net/

• werken met kleuren

piet2001 - - Suggesties

Quote van Jrh1997: “Hiervoor volg je de volgende stappen: - klik op een voertuig, bijvoorbeeld een OVD-G - Klik dan op de naam achter voertuig type. In dit geval dus OVD-G - klik in het balkje achter kleur en klik de kleur aan. - Druk op opslaan ” Dat is wat hier uitgelegd stond.

• werken met kleuren

piet2001 - - Suggesties

@brandweersmurf Je bedoeld dus dit eigenlijk.

• Persoonlijk zie ik hier ook niet echt het nut van. Zelf verplaats ik overtollig personeel altijd naar een nieuwe post, zodat ik daar snel wat extra bemanning heb voor mijn voertuigen. Maar ben ook wel benieuwd hoe andere er over denken.

• Als goed is zou het systeem deze automatisch moeten tellen. Deze telling zou gelijk moeten gebeuren met de uitbetaling van de credits. Dus wanneer de patiënt helemaal klaar is. Als je deze dus naar een ziekenhuis moet vervoeren, komt de telling pas na dat de patiënt in het ziekenhuis is.

• Waterongevallen krijgt geen meldingen

piet2001 - - Fouten

Normaal gezien mag je voor een probleem rond een ander voertuig dat plaatsen in een topic met hetzelfde probleem. Of als die er niet is een ander topic aanmaken. Dit houd het overzicht. En dan over je vraag. Adembescherming kan worden gevraagd vanaf 5 posten. Aangezien er van dit type voertuigen relatief weinig zijn. (hier in regio 22, is er maar een AB) is het percentage dat je deze nodig hebt een laag. Wanneer je meerdere posten hebt krijg je meer meldingen en wordt de kans een stuk groter. Ik…

• auto over water

piet2001 - - Fouten

Ik verwacht dat ze op dat moment dan gebruik maken van de veerpont routes.

piet2001 - - Hoofdforum

Graag gedaan

piet2001 - - Hoofdforum

Ja, je hebt de normale standaard spullen. De module veranderd niks aan het uiterlijk voor het afhandelen van de spraakaanvragen. Deze verbergt in principe alleen een paar knoppen die niet aan je filter voldoen. Maar zoals ik al zei. Bij politie kun je onder de voertuigen in de melding ook al de bestemming selecteren. Wanneer je dat doet zit je niet in het spraakaanvraagscherm en ziet de module dus niet dat die iets moet doen. Wanneer je bij al je status meldingen op je spraakaanvraag van de poli…

piet2001 - - Hoofdforum

Wanneer je bij een politie spraakaanvraag in het losse spraakaanvraag scherm krijg je (mits goed ingesteld (standaard)) wel een gefilterd overzicht. Wanneer je de waardes in de melding bekijkt werkt de module niet. Als je dus in het statusscherm op de spraakaanvraag van de politie zal klikken, moet je als goed is ook de gefilterde versie krijgen. Wel staat het vanuit het spel standaard achter elkaar. En niet in een lijst als bij de ambulance.

• Team gezocht.

piet2001 - - Team's

Dit topic is niet om reclame te maken daar kun je eigen topic voor maken. Dit topic is voor mensen om te vragen in welk team ze zouden kunnen.

• auto over water

piet2001 - - Fouten

Waarschijnlijk gaat deze als een helikopter (rechte lijn) naar het incident. Dit is een ingebouwde beveiliging voor als de route (uit mijn hoofd) 30 - 40% langer is dan een rechte lijn. Of als een plek niet via de weg te bereiken is. Of het is niet gelukt om een route te berekenen. Hier zijn overigens ook in het fouten archief topic's over te vinden.

piet2001 - - Fouten

- Meer - Sloot - Rivier - Haventerrein Dat zijn de 4 POI's waar meldingen voor de WO aan gekoppeld zitten.

piet2001 - - Fouten

Ik had er in het begin ook weinig tot niks, na het plaatsten van een aantal POI's was het bij mij opgelost. Mocht het niet werken dan horen we het wel.

piet2001 - - Fouten

Het blijft een geval van kans. Wel helpt het om zelf een aantal POI's in de buurt van je post met WO te zetten.

• Team gezocht.

piet2001 - - Team's

Beste Spelers. Wanneer je op zoek bent kun je in dit gedeelte van het forum tussen de topic's kijken welk team je denkt dat bij je past. Of je kan in dit topic vragen naar teams waar je bij zou kunnen als je geen idee hebt. Dit topic is er daarom ook voor om geen andere team gezocht topic's meer te krijgen. Met vriendelijke groet, Team Meldkamerspel.com

• Heeft de OVD-P opleiding nodig?

piet2001 - - Hoofdforum

Ik kan je adviseren om de volgende pagina's op de blog te bekijken voor welke voertuigen een opleiding hebben Algemene info over voertuigen: blog.meldkamerspel.com/voertuigen/ Pagina met alle voertuigen met opleiding: blog.meldkamerspel.com/voertuig-opleidingen/