Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 25.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• pit blankenberge, soms uitgestuurd als pit + bw heeft ook nog 2 zw's waarvan 2e ne straftijd heeft. Pit veurne, bw heeft zelf ook nog 2 voertuigen. zw middelkerke staat nog niet in de lijst oostende heeft dacht ik 3 zw's knokke heist 2 bw brugge hoofdpost 2 en noord centrum ook nog 1. En de 2 pit's zw brandweer oostkamp

• zw aarschot en nog 1 in tielt-winge (ook hageland)

• leuven 1 vlaamse kruis/rode kruis Leuven 2 hageland PIT 1 UZ leuven PIT 2 (overdag) uz leuven maar zw vertrekt vanuit bw kazerne en pikt op spoed de vpk op Leuven 3 bw leuven 4 (enkel 's nachts, overdag is dit pit 2)

• Quote van 1001: “Persoonlijk weet ik alleen van besteld vervoer meldingen dat het ziekenhuis al bekend is. Bij een zogenaamde A rit heb ik dit nog nooit gehoord. Na mijn weten wordt de bepaling voor het ziekenhuis altijd bij de patiënt gedaan, omdat dan zeker is dat transport nodig is en welke zorg de patiënt nodig heeft. Als bij ons een ambulance komt wordt ziekenhuis ook altijd met de meldkamer overlegt als de ambu ter plaatse is. Zo kan de patiënt in enkele gevallen nog een voorkeur geven. (m…

• ik heb vele belgische voertuigen die niet openbaar staan. Stuur maar pb'tje met wat je graag wil

• locatie op plattegrond

Delta112 - - Hoofdforum

je kan perfect kiezen welk beeld je krijgt. Vaak is dit uw eerste meldkamer maar je kan zelf een kader kiezen of een post kiezen waar de kaart bij begint

• Grootte van ziekenhuizen

Delta112 - - Suggesties

ik heb ondertussen gans vlaanderen en bijna vlaams brabant volgebouwd klein ben ik al ff niet meer

• Grootte van ziekenhuizen

Delta112 - - Suggesties

wat is er dan eigenlijk zo een ramp? bij mij zijn de ziekenhuizen eigenlijk nooit vol of ik moest ineens 'onwel door hitte' krijgen. Ik breid mijn bedden niet uit, staan op 10 per ziekenhuis.

• Quote van Cahjo: “Is het al mogelijk om personeel van het ene politiehoofdbureau naar het ander hoofdbureau te verplaatsen? ” nee

• Quote van PBJ105: “Hallo, kan je me toevallig de locatie van standplaats vertellen van ambulance Zuid en Wijnegem? Het is om ze zo realistisch mogelijk te plaatsen op mijn map ” Bijkhoevelaan 8 wijnegem paleisstraat 121 antwerpen

• Uitbreiding Brandweer Kazerne

Delta112 - - Hoofdforum

zet er gewoon een 2e kazerne en ge hebt meer plaats.

• sint niklaas 1 en 2 zijn nieut brandweer maar ART, uitruk gebeurd wel vanuit de kazerne

• wordt niet aangestuurd door de meldkamer

• Lokale Politie

Delta112 - - Roepnummeroverzichten Politie

Quote van Gieske1985: “Ik mis oa de Carma, Phyton en Maasland in dit plaatje..... ” is lijst van de zones van antwerpen, vandaar dat ze er niet tussen staan

• Heidebranden

Delta112 - - Off-Topic

Quote van PixelIsHere: “Dus ik en wat vrienden waaren iets te vroeg een team event gestart en nu hebben we iets van 27 heide branden en geen officier van dienst - brandweer, is er een manier om die incidenten gewoon af te maken zonder dat wij daar lang over moeten doen ik zot te denken dat misschien iemand bij ons team zou kunnen komen en ons helpen als u een ander idee heeft zou dat top zijn Alvast bedankt Groetjes. Jeroen ” ik wil gerust even komen helpen hoor

• het zou idd een verbetering zijn voor de belgen, ik probeer mijn ziekenwagens en mug's (mmt) zo reëel mogelijk te maken en moet vaak lang wachten tot de dichtsbijzijnde mug (mmt) er is.

• Kosten Brandweer kazerne

Delta112 - - Hoofdforum

hier is het reeds Bouwkosten: 1.281.378 Credits

• Gebouwiconen Kevej

Delta112 - - Gebouwiconen

Quote van PonytM: “Bedankt piet, maar nee. De Heli logo heb ik al maar ik ben specifiek op zoek naar een logo voor het gebouw waar ik mijn MMT Auto heb staan ” Dit gebruik ik voor mug posten (MMT)

• Inbreuk op mijn afbeeldingen

Delta112 - - Off-Topic

Quote van gertds: “Mochten er nog voertuigen van je in onze dropbox, toegangkelijk voor het team, staan, dan verwijder ik deze met veel plezier. Dit heb ik trouwens net al gedaan met de voertuigen die je al hebt vermeld. In de bevestigingsmail die je gestuurd hebt voor toegang te verkrijgen tot de dropbox stond expliciet dat de beelden niet mogen verschijnen in een publieke voertuigenverzameling. graag reactie via persoonlijk bericht of mail mochten er nog voertuigen zijn. Gertds Admin Meldkamer…

• Inbreuk op mijn afbeeldingen

Delta112 - - Off-Topic

wel uit de dropbox gesmeten. Mezelf wel beschuldigen maar zelf de fout maken die ik zogezegd maakte. Bij deze zal ik de voertuigafbeeldingen openbaar maken voor iedereen in het spel