Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-16 of 16.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• locatie op plattegrond

rompie - - Hoofdforum

yep, dat is het inderdaad!! bedankt Jrh1997!

• locatie op plattegrond

rompie - - Hoofdforum

het is zeker niet de EERST gebouwde meldkamer, waarschijnlijk de LAATST gebouwde meldkamer

• locatie op plattegrond

rompie - - Hoofdforum

Hi, een vraagje waarop ik het antwoord niet kan vinden. wat bepaald de plaats waar het spel opent bij het opstarten? ik bedoel dus welk plaats / gedeelte (locatie) van de plattegrond ik krijg te zien bij het opstarten van het spel. mijn idee is dat het te maken heeft met de laatst gebouwde meldkamer, klopt dit? kan ik dit beïnvloeden? dus een andere plaats bij het opstarten?

• [FP-000] Profielpagina's

rompie - - Functie Suggesties

Quote van MPR: “Bij het opleuken van profielen misschien ook de volgende gegevens zichtbaar maken; Datum laatst online (evt alleen voor admins) Datum lid geworden van het team (evt alleen voor admins) ” indd goed idee, met name datum laatst online zou heel handig zijn om te kijken of iemand nog actief is. of dit plaatsten op het teamleden overzicht

• Ik heb de inzetsnelheid op langzaam staan en ervaar nu dat ik ECHT onevenredig veel inzetten voor de zorgambulance krijg dit heeft niets meer met random te maken.

• [DPLC] levende have

rompie - - Archief Voertuig Suggesties

levende have uitbreiden met bereden politie inzetten bij evenementen

• begeleiding ambulance door een or meerdere politie eenheden - van incident naar ziekenhuis - van ziekenhuis naar ziekenhuis - eventueel apart van ziekenhuis naar universiteit kliniek (UFG)

• MMT & Ambulance personeel

rompie - - Archief

In ons team hebben meerdere mensen hetzelfde probleem gehad. Als dit bewust zo is gemaakt, daar lijkt het wel op, immers bij de politie heli is het ook zo, dan zou dit beter ergens vermeld moeten worden. Je doet nu veel moeite voor de katse staart.

• patrouille

rompie - - Hoofdforum

de politie heli kan geen patrouille vliegen?

• Statistiek Functies

rompie - - Archief

Bij de statistieken zou het fijn zijn als er een overzicht was van het aantal personen met een bepaalde functie. Ik heb al een behoorlijk aantal mensen met diverse opleidingen. Het zou ook handig zijn om te kunnen zien hoeveel met een bepaalde opleiding nog niet in een relevant voertuig zitten. Liefst met vermelding op welke post. Ik heb bv meerdere AGS'en opgeleid Als ik een nieuw AGS voertuig wil aanschaffen kan ik meteen zien waar ik nog personen met zo'n opleiding heb.

• Opleidingscentrum

rompie - - Hoofdforum

Ik heb 2 nieuwe opleidingen gestart op team nivo, met wachttijd 12 uur, die nog lopen maar bij de tweede helaas de verkeerde opleiding gekozen op deze verkeerde zelf al 2 inschrijvingen gedaan ik zie geen mogelijkheid deze opleiding alsnog te stoppen kan dat indd niet of zie ik iets over het hoofd??

• Assistentie Treinconducteur

rompie - - Archief

nou ik reis best vaak met de trein, maar assistentie van 6 politie mensen heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt volgens mij maakt dat ook niet zo'n positieve indruk naar het publiek to mss een idee de inzet te splitsen - ondersteuning conducteur met 1 of evt 2 eenheden - ondersteuning condutcteur agressief met 3 of 4 eenheden

• Assistentie Treinconducteur

rompie - - Archief

ik heb dit incident al verschillende keren gehad er worden 4 politie eenheden gevraag na mijn idee niet erg realistisch tenzij terroristisch maar dan zou je ME/Arrestatie team gevraagd verwachten kan er eens naar deze inzet gekeken worden?

• Hondengeleider

rompie - - Hoofdforum

Verschil tussen een auto en een bus? auto 1 hond, bus 2 honden?

• Differentiatie in snelheden

rompie - - Hoofdforum

heel jammer, zou veel realistischer zijn.

• Differentiatie in snelheden

rompie - - Hoofdforum

Politiemotor heeft nu dezelfde snelheid als een politieauto. Is niet echt realistisch, in bijna alle omstandigheden zal een motor sneller ter plaatse zijn. Bovendien zou dat een leuke variatie in het spel zijn. Nu is er eigenlijk geen verschil tussen auto en motor en is de motor enkel in het nadeel dat voor een arrestant transport alsnog een auto moet komen. Realisatie moet niet moeilijk zijn, ik neem aan dat de snelheid van ieder voertuig al als parameter in het spel zit omdat verschillende voe…