Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 563.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Marco0220: “Is er een manier om uitrukregels te verwijderen. Heb sinds dat er problemen waren van het weekend alles 6x er in staan. Als ik onderaan alles wil verwijderen geeft hij aan server fout. Iemand een idee? ” Zojuist al mijn alarm en uitrukregels verwijderd, met 1 druk op de knop. Zou gewoon moeten werken?

• 23-03-2020 Een woord van Wouter

Woukaa - - Hoofdforum

Quote van beveren: “wouter het zijn niet alleen nederlanders he die dit spelen maar ondertussen ook al vele belgen(vlamingen) ” Daar waar ik nederlanders schrijf bedoel ik uiteraard ook vlamingen. Maar ik denk dat mijn gezegde over gierige hollanders bij vlamingen minder op gaat

• 23-03-2020 Een woord van Wouter

Woukaa - - Hoofdforum

Best lezers op het forum, We zijn nu bijna 3 maanden verder voor het nieuwe Team meldkamerspel en 5 maanden voor XYrality. Afgelopen weken is er nogal wat reuring geweest binnen ons spel, daarom zou ik jullie eens mijn mening willen delen en op de hoogte stellen van wat er achter de schermen gebeurt. Ikzelf heb mijzelf alleen nog een waarnemende functie op de achtergrond toebedeeld en dat vind ik heerlijk. Het is prachtig om te zien hoe het team de taken oppakt om het spel draaiende te houden. T…

• Koppeling Facebook verwijderen

Woukaa - - Hoofdforum

Loskoppelen, kan waarschijnlijk niet. Wel kun je inloggen zonder facebook koppeling, en dus je account nooit hoeven verwijderen. @tglgreek Ga daarvoor naar de functie 'wachtwoord vergeten' en vul daar het e-mail adres in wat je gebruikt voor je facebook account. Ons spel gebruikt namelijk alleen het e-mail account uit je facebook gegevens. Wanneer je dan een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt kun je vanaf dan ook die als 2e login-mogelijkheid gebruiken.

• Deze vraag mag absoluut gesteld worden. Ook gezien het verwachtingspatroon van voorgaande jaren. Helaas lijkt het stil te blijven vanuit Duitsland... Ter verdediging van het bedrijf, in Sebastian's tijd garandeerde hij 99% uptime per jaar, die altijd werd behaald. En die 1e procent werd zelfs gecompenseerd. Wat nu de stand van zaken is, kan ik helaas niet overzien. Ook wij zullen ons daarbij moeten neerleggen.

• Beste @ZaanseMartin, Beste @jaaph, Aller eerst hartelijk dank voor je vertrouwen in mijzelf, danwel Timo. Ik wil om deze discussie tot een positief einde te brengen graag benadrukken dat wij nogsteeds alle vertrouwen hebben in het nieuwe Team. Tot op heden heb ik alleen nog maar positieve dingen gezien, dingen die véél beter geregeld gaan worden dan onder onze naam. De groepsapp waarin wij allen zitten heeft in de afgelopen dagen roodgloeiend gestaan, wat hij al in tijden niet heeft gedaan. Ja e…

• Interessante ontwikkelingen. Daar het ondertussen in DE is opgelost (zonder reactie van XY) zitten wij blijkbaar nog zonder oplossing. - Er zijn 2 ontwikkelaars online bij XYrality. Reageren niet op ons. - Op het DE forum is Sebastian een uur geleden ingelogd. Sindsdien is het redelijk snel opgelost. Wel bijzonder, gezien zijn afwezigheid sinds de overname.

• Quote van Wickad: “Wat houdt een 'content-expert' witte kolom precies in? Wellicht kan ik als ACH & OvDG wellicht iets betekenen. ” Wij streven naar 'Realisme' zoals in onze slogan zit. Er zijn af en toe dus vragen die wij/ons team heeft aan iemand uit de branche die er een soort van verstand van heeft. Nieuwe incidenten maken of controleren, en bij nieuwe updates deze voorzien van je mening en de waarheid.

• De zoektocht naar een 'algemene' vervanger is voorlopig voltooid. We zijn nog wel op zoek naar een 'Content-expert' voor de ambulance. Zie 1e bericht. Hartelijk dank voor al jullie berichten.

• Beste lezers, Beste Meldkamerspel spelers, Met pijn in mijn hart moet ik jullie het volgende mededelen. Vanaf 26 oktober 2015 heb ik (en vele met mij) mijn hart en ziel in dit spel gestopt. Met de wens om dit Duitse Leitstellenspiel speelbaar te maken voor mijn vrienden ben ik naar Sebastian gestapt en de vraag gesteld, mogen wij dit spel voor jou vertalen. De maanden daarna heb ik uren werk verzet om samen met Sebastian dit spel te vertalen. Op 15 februari 2016 ging het dan ook echt van start, …

• Martijn de Bruijn, Van harte gefeliciteerd met je 'overwinning'! Ik vind het echt een geweldige foto, met zo veel verschillende aspecten van het werk in 1 foto verwerkt. forum.meldkamerspel.com/index.…6b5d1a15f6efd998e10d0aa63

• Melding zonder uitbreiding

Woukaa - - Fouten

Gaan we naar kijken.

• Kaart weergave

Woukaa - - Fouten

Fout zou reeds bekend zijn en aan gewerkt moeten worden.

• Melding zonder uitbreiding

Woukaa - - Fouten

Welke melding, kun je de tekst/omschrijving delen? Met de link kunnen we helaas niets meer.

• Wisselen van traumahelikopters

Woukaa - - Archief

Per standplaats is er 1 helikopter mogelijk. Dat gaat voorlopig niet aangepast worden. Dat is dus wel jammer voor het verplaatsen inderdaad.

• Kerst award

Woukaa - - Hoofdforum

Gefixt!

• https in website

Woukaa - - Hoofdforum

Goed om te horen dat hier discussie over is. Beveiliging is altijd belangrijk.

• Beste spelers, Het betreurt mijzelf dat ik jullie deze poll niet eerder heb kunnen sturen. Door mijn persoonlijke verhuizing, de verhuizing van eigenaar van dit spel, en nog vele andere slechte redenen heb ik deze poll niet eerder online kunnen zetten. Jullie hebben MASSAAL foto's in gestuurd. Meer dan 100 foto's heb ik ontvangen! Dat zegt echt veel over jullie allemaal in de hulpverleningswereld. En dan is wederom aan mij de taak om er 10 uit te kiezen, want meer passen er niet in deze poll. Da…

• Kerst award

Woukaa - - Hoofdforum

Ik heb het alvast aangevraagd

• Evenement meldingen rondom oud en nieuw net enorm veel brandjes, of na kerst, met kerstboom verbrandingen, zijn ook evenement meldingen. Ja ik geen persoonlijk ook weinig om Halloween. Laat staan al die heksen die vast zitten.