Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 35.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Rang op forum

Centralist18 - - Hoofdforum

Klinkt logisch, merci! En inderdaad opgelost nu.

• Rang op forum

Centralist18 - - Hoofdforum

Dan vraag ik me alleen even af hoe het kan dat ik 191 punten heb, maar aspirant ben (in plaats van brandwacht). Of maak ik een foutje ergens?

• @Woukaa Heel logische redenering, ik begrijp het volkomen!

• Wisselen van traumahelikopters

Centralist18 - - Archief

Quote van juriaanvv: “Maar dan is toch alleen de naam aanpassen toch de oplossing. Ik dacht dat je hem wou wisselen met een reserve MMT heli. ” Topicstarter Boas wil de heli's "fysiek" kunnen wisselen. Na zijn reactie van 19 uur geleden heeft hij echter niet meer gereageerd, dus ik weet niet hoe hij er nu over denkt.

• Quote van Woukaa: “MICU transporten staat momenteel ook hoog aan Sebastian's Duitse lijstje. Ook heb ik begrepen dat er een systeem komt van "Zorgambulance+". Dan krijgen we straks 3 type zorgambulances in het spel? ” Wat ik nu ga zeggen hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar om er in een ander topic naar te verwijzen vind ik ook zo wat. Met betrekking tot wat je hier zegt: ik hoop niet dat het prioriteitenlijstje van Duitsland wat betreft de witte kolom veel overeenkomt met de Nederland…

Centralist18 - - Archief

Quote van Joolde: “De roepnamen van de helikopters veranderen inderdaad niet, maar de helikopters zelf wisselen zeer regelmatig:) ik weet geen precieze momenten, maar ik denk dat elke 1-2 maanden wel ergens gewisseld wordt voor onderhoud ” Dat ze wisselen voor onderhoud spreekt voor zich. Ik bedoel echter de heli's onderling. Wisselen ivm onderhoud is in het spel immers niet aan de orde, aangezien die heli's geen onderhoud behoeven

Centralist18 - - Archief

Quote van juriaanvv: “Het enige wat ik weet is dat er ook een reserve MMT heli is. Die zou kunnen wisselen met de heli's van de 4 betreffende standplaatsen. ” Ah dat kan dan inderdaad. Echter is dat in het spel niet relevant, aangezien die heli's geen onderhoud nodig hebben en geen mankementen kunnen krijgen.

• Quote van RAVJeroen: “En ik denk dat er ook nog een slag te maken is in de incidenten. Iets meer diversiteit en misschien ook met de termelogieen die wij gebruiken. Dit krijgen wij ook te zien in het scherm(MDT). Ik zie soms een melding 'telagesuiker' voorbij komen en opzich klopt dat ook. Maar officeel wordt het een hypoglycemie genoemd. Een allergische reactie wordt een Anafylaxische reactie genoemd. Ik denk dat we de lijst van meldingen met kleine dingetjes kunnen uitbreiden. Sepsis(bloedverg…

Centralist18 - - Archief

Quote van Boas112: “Maar zo gaat het in het echt toch ook niet ” In het echt wisselen lifeliners toch ook niet van plek? :p LFL02 staat op Rotterdam, 04 in Groningen en zo voorts.

• Quote van RAVJeroen: “Quote van Centralist18: “Ik weet niet hoeveel werk het precies is, maar het lijkt me best wel een kluif om dit hele systeem door te voeren. De beheerders mogen me corrigeren als ik het fout heb natuurlijk. Is dat de moeite waard? Er rijden namelijk niet gek veel MICU's rond, als ik het goed heb. Veel realistische spelers zullen 'm dus niet kunnen (willen) aanschaffen. MICU invoeren prima idee, kan me indenken dat mensen 'm graag toevoegen aan hun wagenpark. Maar of dat hele…

• Ik weet niet hoeveel werk het precies is, maar het lijkt me best wel een kluif om dit hele systeem door te voeren. De beheerders mogen me corrigeren als ik het fout heb natuurlijk. Is dat de moeite waard? Er rijden namelijk niet gek veel MICU's rond, als ik het goed heb. Veel realistische spelers zullen 'm dus niet kunnen (willen) aanschaffen. MICU invoeren prima idee, kan me indenken dat mensen 'm graag toevoegen aan hun wagenpark. Maar of dat hele systeem met die gelevelde IC echt de moeite wa…

• Vliegtuigbrandbestrijding

Centralist18 - - Archief

Rescue Stair hang ik even geen oordeel aan, daarvoor weet ik er te weinig vanaf. Wat betreft grotere meldingen bij meer vliegtuigbrandbestrijdingsuitbreidingen (wat een heerlijk woord): Dat is niet heel handig denk ik. Als ik kijk naar mijn eigen regio, dan hebben vliegbases Gilze-Rijen en Woensdrecht brandweerposten. Als meerdere uitbreidingen (in dit geval: 2) zou leiden tot grotere meldingen, zou ik op een gegeven moment CT's van Gilze-Rijen naar Woensdrecht moeten sturen en vice versa. Dat i…

• Nummering van voertuigen

Centralist18 - - Off-Topic

In dat geval mag mijn post als niet geplaatst worden beschouwd haha

• Nummering van voertuigen

Misschien een hele domme opmerking (mocht dat zo zijn, vergeef me), maar kan het te maken hebben met het aantal TSen in die gemeente? Zo heeft de gemeente Moerdijk (let op: de gemeente, niet het dorp) 9 TSen. Zou je nummeren vanaf 1 (dus 20-1131, 20-1132 etc), dan kom je in de knoop. Dan zou er immers een 1140 of 1141 moeten zijn - maar roepnummers met xx4x zijn, in ieder geval in MWB, gereserveerd voor terreinvaardige TSen. Oftewel, om toch 9 gewone TSen te kunnen nummeren, moet er bij 0 begonn…

• Quote van Gieske1985: “Quote van Centralist18: “Hebben we het hier alleen over de brandweer van burgerluchthavens, of bevat dit plan ook de brandweer op luchtmachtbases? ” Goeie opmerking!Maar hier zit volgens mij wel meer verschil in dan in de burgerluchtvaart. ” Dat valt volgens mij nog mee. Als ik even kijk naar bijvoorbeeld Gilze-Rijen, één van de twee bases in regio waarin ik speel en woon, kom je uit op: Paar crashtenders TS On Scene Commander (gewoon OVD) En dan nog: 1 of 2 keer een Bull …

• Hebben we het hier alleen over de brandweer van burgerluchthavens, of bevat dit plan ook de brandweer op luchtmachtbases?

• Volgens mij zijn hierboven voornamelijk uitzonderlijke gevallen genoemd - en sommige zelfs meerdere keren. Dus mijns inziens kunnen we het erop houden dat het grootste gedeelte van de Nederlandse ziekenhuizen geen ambulances heeft staan. Hooguit op een post ernaast (zoals de ambupost Tilburg-Zuid die op het terrein van het ETS Zuid staat). Oplossing lijkt me een ambupostje simpelweg naast je ziekenhuis bouwen. En voor de spelers voor wie dat nog te duur is: eerst de ambulancestandplaatsen op and…

• Ik zie liever eerst andere aanpassingen, zoals uitbreidingen bij de brandweer of OVDG's e.d. Betwijfel of de dienstvoertuigen van de ambulancedienst zo veel worden gebruikt en of het, op dit moment, echt een toegevoegde waarde voor het spel heeft.

• Politie Zeeland-West-Brabant

Quote van Data: “Hmm, dit misschien iets (Juni vorig jaar)? Quote van Facebook: “Een OVD zorgt voor de aansturing van agenten op straat, ook is hij/zij de leidinggevende ‘in het veld’ bij grote incidenten. Elk politiedistrict binnen de politie-eenheid Zeeland-West-Brabant heeft 24/7 een OVD in dienst. ” Bron: facebook.com/events/1046133058801914/ Data ” Daar hebben we zeker iets aan! Dat geeft gelijk uitsluitsel, want dat betekent dat binnen mijn speelgebied er 3 rondrijden (of 4, als het hoofdb…

• Politie Zeeland-West-Brabant

Wellicht dat in het volgende naar voren komt dat ieder basisteam een OVD-P heeft: Auto's van basisteam Markdal (Breda) hebben een wagenparknummer op de achterkant staan, beginnend met MD. Bijvoorbeeld MD.05. Nou rijdt er een OVD-P voertuig rond met achterop OVD.MD.10. Dat kan betekenen dat Markdal een eigen OVD heeft. Maar het kan natuurlijk ook betekenen dat de OVD van district De Baronie bij bureau Markdal staat (wat niet onlogisch klinkt, want Breda is de grootste/belangrijkste stad van het d…