Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-11 of 11.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Ervaringen met de hulpverlening

gnl6331 - - Off-Topic

Quote van ReneW: “Tof, succes met de rest van de opleiding dan maar Nog ambities om door te groeien naar BV o.i.d? ” Dankjewel!! Eerst maar eens een paar jaar achterin meedraaien en dan verder zien. Overigens start ik zeer waarschijnlijk al wel in september met de leergang gaspakdrager. Mogelijk daarna ook nog WvD. Dit omdat onze post deel uit maakt van het gaspakkensteunpunt etc.

gnl6331 - - Off-Topic

@ReneW IBGS/ gevaarlijke sotffen. Chemiepak dragen etc.

• Betalen via Pay-Safe Card

gnl6331 - - Off-Topic

Kijkend naar mijzelf toen ik jonger was had ik niet de mogelijkheid om te betalen via internetbankieren. Toen werkte ik ook via PaySafeCard en o.a. de oude WallieCard. Ik snap m wel hoor

gnl6331 - - Off-Topic

Hallo daar allemaal. Het moment is dan daar en ga ik mij voorstellen. Ik ben vrijwillig brandweerman bij de veiligheidsregio Gelderland-Zuid. Met nog 1 kerntaak te gaan mag ik mijzelf daarna manschap A noemen. Voordat ik bij de brandweer mijn aanstelling had heb ik lange tijd alle foto's gemaakt bij incidenten etc. en daarmee ook opdrachten uitgevoerd voor kranten etc. In het dagelijks leven werk ik full-time als interactief vormgever/ontwikkelaar. Ik houd mijzelf voornamelijk bezig met bijvoorb…

• Volgens mij kom je met CRTL + F ook al een heel eind, of voor mac CMD + F. Verder prima idee. Overigens ben ik het ook eens met KingGodDiabloZ

• Betalen via Pay-Safe Card

gnl6331 - - Off-Topic

IDeal en Paypal zijn 2 betaal mogelijkheden die ontzettend veilig zijn en door vrijwel iedereen gebruikt kunnen worden. Meer niet nodig toch?!

• LSS Manager for meldkamerspel

gnl6331 - - Hoofdforum

Thank you very much Lost. You did a great job!! LSS Manager is up and running here. Keep up the good work.

• Dat dat speelt is mij duidelijk Woukaa, ik laat jullie dat ook lekker uitvechten met mekaar

• Ben ik het mee eens, 100.000 om een bak te stallen is inderdaad best veel.

• Helder, dank voor de snelle reactie!!

• Beste allemaal, Nu een ideetje vanuit mijn kant. Of dit alles technisch haalbaar is weet ik niet maar toch de suggestie. Is het een idee om haakarmvoertuigen te introduceren. Al dan wel dat aan haakarmvoertuig verschillende containers/haakarmbakken kan vervoeren. Bijvoorbeeld: Kazerne 1 heeft een haakarmvoertuig en 2 containers gestationeerd. Bij een alarmering kun je dan selecteren welke container/haakarmbak het haakarmvoertuig mee moet nemen. Bij het haakarmvoertuig horen dus containers/haakar…